Das zooooo niet lady-likequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga het desnoods opslurpen met mijn mond aan het bord
quote:
Dat jij nou onder de duim zit bij Kluts is niet mijn foutquote:
quote:
Uiteraard zet ik MissB een smakelijk soepje voor.quote:
Het was een ontmoedigingsplaatje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat jij nou onder de duim zit bij Kluts is niet mijn fout![]()
Groene tomatensoep klopt gewoon niet.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en? Dat ben ik wel vaker niet.
Ja, nu snap ik dat ze voor 20 euro een hele week kan eten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
Zeker left over tomaten van kluts' budget boodschappen
Oja???? Kut man, dan doe ik het al jaaaaaaaaaaaaaaren verkeerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoort tomatensoep niet rood te zijn?
Hater!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik dat ze voor 20 euro een hele week kan eten.
Ach zolang jij het maar lekker vind hequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja???? Kut man, dan doe ik het al jaaaaaaaaaaaaaaren verkeerd.
Het enige wat ik in het huishouden kan is koken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach zolang jij het maar lekker vind he
Die duim is veel te klein om onder te zitten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat jij nou onder de duim zit bij Kluts is niet mijn fout![]()
Schoonmaken is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het enige wat ik in het huishouden kan is koken.
Dat ik het wil doe wil niet zeggen dat ik het goed doe.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schoonmaken is toch niet zo moeilijk?
Het is alleen niet zo leuk als koken
Which reminds me... die gehaktballetjes hè...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:
Het enige wat ik in het huishouden kan is koken.
Drugs are bad mkay?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
Ok weird, waarom krijg ik kluts-updates in facebook terwijl ik je niet eens had toegevoegd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |