Fietsen. 3 km. Door weer en wind. Daar ben ik stoer van geworden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ging altijd lopend en later op de fiets naar school.
Laat ze een echte baan zoeken! Op de boerderij ofzo! Zoals het hoort!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lijkt me dat het te maken heeft met 2 werkende ouders die hun kind even droppen voor ze door rijden naar kantoor.
En tegenwoordig moet je in A'dam je kind ook persé in jouw postcodegebied op school doen toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Mijn ouders gingen gewoon ergens wonen waar een school was, de eenvoud.
Gras en bomenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Gun het ze, buiten koeien en tractoren hebben ze daar al niets.
Er zat op een paar honderd meter afstand wel een school maar die was HEIDENSCH ENDE DUIVELSCH! Dus daar ging ik niet naar toe, Den School Met Den Bijbel, daar ging ik naar toe.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Mijn ouders gingen gewoon ergens wonen waar een school was, de eenvoud.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef missbehavin het volgende:
Jolly, ik moest net weer naar school voor kleine man. Ben het zat, jeugdzorg doet geen zak, dus ik heb de huisarts gebeld en ga zo wel een verwijzing voor de kinderpsycholoog regelen.
Dat zou best kunnen ja, leuk als Thomas thuis komt en lult als Ali-Azizquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
En tegenwoordig moet je in A'dam je kind ook persé in jouw postcodegebied op school doen toch?
Je zoon heet Thomas?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja, leuk als Thomas thuis komt en lult als Ali-Aziz.
Ik zat op een openbare een kilometer verderop en reken maar dat ik gewoon fietstequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zat op een paar honderd meter afstand wel een school maar die was HEIDENSCH ENDE DUIVELSCH! Dus daar ging ik niet naar toe, Den School Met Den Bijbel, daar ging ik naar toe..
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vond hem hier leuker staan
quote:
Dit helpt allemaal nietquote:
Ja, dat moet dus echt, je kind op een zwarte school zetten als er geen alternatief is. Zou voor mij een reden zijn om te verhuizen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja, leuk als Thomas thuis komt en lult als Ali-Aziz.
Ik heb altijd op katholieke scholen gezeten, maar mijn moeder heeft me van mijn eerste basisschool afgehaald omdat ze vond dat die een wat TE gelovige inslag hadden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zat op een paar honderd meter afstand wel een school maar die was HEIDENSCH ENDE DUIVELSCH! Dus daar ging ik niet naar toe, Den School Met Den Bijbel, daar ging ik naar toe..
Doe een zonnedansje, film het en zet het op youtubequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit helpt allemaal niet
Ach, ik heb geen koters, ik zou het wel vertikken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat moet dus echt, je kind op een zwarte school zetten als er geen alternatief is. Zou voor mij een reden zijn om te verhuizen.
[..]
Ik heb altijd op katholieke scholen gezeten, maar mijn moeder heeft me van mijn eerste basisschool afgehaald omdat ze vond dat die een wat TE gelovige inslag hadden.
Volgens mij kun je er nog wel een rechtzaakje aan wagen. Vrijheid van onderwijs is namelijk bij wet geregeld. Amsterdam is dus weer eens niet zo netjes bezigquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat moet dus echt, je kind op een zwarte school zetten als er geen alternatief is. Zou voor mij een reden zijn om te verhuizen.
[..]
Ik heb altijd op katholieke scholen gezeten, maar mijn moeder heeft me van mijn eerste basisschool afgehaald omdat ze vond dat die een wat TE gelovige inslag hadden.
Klopt idd, en dit gaat ook wel een staartje krijgen. Op deze manier kunnen mensen niet meer kiezen op basis van goed onderwijs.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er nog wel een rechtzaakje aan wagen. Vrijheid van onderwijs is namelijk bij wet geregeld. Amsterdam is dus weer eens niet zo netjes bezig
Het is allemaal de schuld van links.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:49 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij kun je er nog wel een rechtzaakje aan wagen. Vrijheid van onderwijs is namelijk bij wet geregeld. Amsterdam is dus weer eens niet zo netjes bezig
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe een zonnedansje, film het en zet het op youtube
Nouhouhouquote:
Jammer alleen dat het de scholen zijn die je kind zullen weigeren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen koters, ik zou het wel vertikken.
Uiteraard.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van links.
Het zou me niets verbazen als dit voor een hoop mensen een reden is om uit Amsterdam te vertrekken met als gevolg dat er nog meer paupers overblijven daar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt idd, en dit gaat ook wel een staartje krijgen. Op deze manier kunnen mensen niet meer kiezen op basis van goed onderwijs.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar even boodschappen doen, in het ZONNETJE
Het is lief bedoeld, maar ik heb het koud en had zo graag even opgewarmd in het zonnetjequote:
Ach ja, dat is toch het doel van de PVDA, Amsterdam voor de niet-Amsterdammers, liefst niet-Nederlanders als het ff kanquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als dit voor een hoop mensen een reden is om uit Amsterdam te vertrekken met als gevolg dat er nog meer paupers overblijven daar.
Het doel van de PVDA is om nog een zetel over te houden bij de volgende verkiezing. Dus ik denk dat Wouter Windvaan nog behoorlijk rechtlijnig was in vergelijking met dat wat komen gaat met de PVDA.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, dat is toch het doel van de PVDA, Amsterdam voor de niet-Amsterdammers, liefst niet-Nederlanders als het ff kan
Eindelijk een goed idee van de PVDA!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het doel van de PVDA is om nog een zetel over te houden bij de volgende verkiezing. Dus ik denk dat Wouter Windvaan nog behoorlijk rechtlijnig was in vergelijking met dat wat komen gaat met de PVDA.
Hier nietquote:
Ik was even een wandeling maken, en wilde eigenlijk niet meer terug naar kantoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Stralende zon hier, er liggen al mensen in het park.
GL, kansloos en wordt alleen nog maar kanslozer, ik had niets met Femke, maar die kon tenminste nog nadenkenquote:
Ik snapte het al niet, maar het ligt niet aan mij dus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:24 schreef Kreator het volgende:
VVD óf Groenlinks. Ja, dan ben je niet schizofreen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |