Die vergelijking slaat dus eigenlijk nergens op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
In interpreteer helemaal niets, vriend. Ik oordeel. Een soort rijdende rechter, maar dan zonder de gerechtigheid.
Ik kende 'm ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo ontzettend niet uptodate
De Rijdende Rechterquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
In interpreteer helemaal niets, vriend. Ik oordeel. Een soort rijdende rechter, maar dan zonder de gerechtigheid.
Daar las ik net iets over, werkt dat nu echt? Ja, blijkbaar dus wel, want anders was je niet goed opgestaan, maar hoe gaat dat in z'n werk? Het licht gaat opeens aan of zo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
Langzaam wakker worden? Mijn wake-up light heeft ervoor gezorgd dat ik prima opstond en dat ik er nu al een halve dag op heb zitten!
Bij mij niet, bij anderen wel voordat ik weer iedereen op me nek krijg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar las ik net iets over, werkt dat nu echt?
Voor mij welquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
Daar las ik net iets over, werkt dat nu echt? Ja, blijkbaar dus wel, want anders was je niet goed opgestaan, maar hoe gaat dat in z'n werk? Het licht gaat opeens aan of zo?
Jawel, want net als Meester Frank ben ik de eindbaas en beul. En zit ik net een treetje hoger.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:01 schreef Spirit82 het volgende:
Die vergelijking slaat dus eigenlijk nergens op.
langzaam en dat word dan steeds fellerquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar las ik net iets over, werkt dat nu echt? Ja, blijkbaar dus wel, want anders was je niet goed opgestaan, maar hoe gaat dat in z'n werk? Het licht gaat opeens aan of zo?
Ja, dat stukje kreeg ik ook nog meequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij niet, bij anderen wel voordat ik weer iedereen op me nek krijg.
Oke, ik ken het verder niet, hoe werkt dat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor mij welIk word er echt beter door wakker..
*zucht* Zo bedoelde ik het nietquote:
Het is zacht licht wat steeds feller wordt en dus het effect nabootst van de zonsopgang.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan gaat dat voor mij denk ik ook niet werken, ik word niet wakker van licht, tenzij deze opeens fel aanspringtquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
langzaam en dat word dan steeds fellerik kan er prima doorheen slapen als ik niet met mn gezicht naar dat ding lig
het heeft ook gewoon n wekker functiequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan gaat dat voor mij denk ik ook niet werken, ik word niet wakker van licht, tenzij deze opeens fel aanspringt
Ik gebruik wel gewoon m'n telefoon als wekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het heeft ook gewoon n wekker functiemet blikkerig vogelgeluid
Dan is het gewoon een hele dure wekker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het heeft ook gewoon n wekker functiemet blikkerig vogelgeluid
Raak aan de diarree gek!quote:
Jeetje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:09 schreef Samzz het volgende:
De meneer van de alarminstallaties kwam net bij mij klagen dat er een kapstok voor de nooduitgang staat en dat dit absoluut niet mag. Hij keek heel boos. Toen zei ik dat ik het zou doorgeven en heb ik hem lief uitgezwaaid
Dan gaat je dat vast lukken!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik eet nu gehakt. En vanavond ga ik bier drinken en carpaccio eten.
En spannend dat ze zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |