Ik kan bij Hard-wear standaard met 20 procent korting kopen dus dan bestel ik 'm liever nieuwquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:15 schreef Jonic_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik nog liggen. Maat 50.
De broek is nog nooit buiten gedragen en in principe nieuw.
Ik heb de broek alleen gepast en kwam tot de conclusie dat ik beter af was met een maat 48.
Gezien de broek als nieuw is vraag ik er nog 65e voor.
Heb je dat in de tijd opgebouwd die korting? Als dat zo is dan moet er denk ik nog 10e af.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:20 schreef Lonsje het volgende:
[..]
Ik kan bij Hard-wear standaard met 20 procent korting kopen dus dan bestel ik 'm liever nieuw
is een bekende van mequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:26 schreef Jonic_1 het volgende:
[..]
Heb je dat in de tijd opgebouwd die korting? Als dat zo is dan moet er denk ik nog 10e af.
Grappig. Ik wil eigenlijk ook nog een zwarte broek met grijze bies.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef Lonsje het volgende:
[..]
is een bekende van meNee bedankt heb geen interesse bij deze broek. Wel eventuele grijze bies broeken
Als je bij deze broeken maat 50 hebt en jewil een grijze bies broek moet je maat 48quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:34 schreef Jonic_1 het volgende:
[..]
Grappig. Ik wil eigenlijk ook nog een zwarte broek met grijze bies.
Pm maar even een foto dan kan ik wel zien obg wat ik er voor wil geven dat verschilt namelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef marco_sire het volgende:
Wat leveren een jasje van een Australian en een RTC hoodie nog op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |