Heb net ff gekeken en heb nog een rode aussie in de last hangen (met afknoopbare mouwenquote:
bedoel je vest of trainingsjasje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:50 schreef Kinz het volgende:
Heb hier nog wel een australian vest liggen. Interesse? Pm ff ;-)
Wil je me fotos mailen met de maat?:)quote:Op zondag 27 februari 2011 15:54 schreef tuurke77 het volgende:
volgens mij heb ik nog wel bomberjacks liggen, DutchRave, Evil Activities, Zwart/Wit camouflage
Heb je nog interesse...?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef Lonsje het volgende:
Haha netjes ik heb alleen broek aan meestal
ik heb nog wat oude hardcore platen, o.a. waxweazle en nog 4 anderen, ik doe er helemaal niets meer mee.. Kan ik jou er blij mee maken?quote:
Eigenlijk niet... voor de verzendkosten neem ik 'm wel over als je dat goed vindtquote:Op woensdag 27 april 2011 11:49 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Heb je nog interesse voor ¤10,- in dat jack van mij?
was ze gisteren vergeten mee te nemenquote:
helemaal top > PMquote:Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef WhatTheFuck het volgende:
Ik moet nog een boel hardcore/gabber spullen hebben op zolder, ik zal is kijken of er wat voor je bij zit. O.a posters/cds/stickers/kleding etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |