Don't do drugs, mmmkay?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:49 schreef GTWMarek het volgende:
hoe zou het zijn spam een heleboel mensen hebben met dit is not amused
niet begrijp ik jouw post spam kut omdat heel vervelend doei veel plezierquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:49 schreef GTWMarek het volgende:
hoe zou het zijn spam een heleboel mensen hebben met dit is not amused
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef 2dope het volgende:
CashFile.org oplichterij kassa radar ellende oplichters uitzuigers rotzooi poolse sletten xxx anaal
mvg
Effe nog een quote voor Googlequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef 2dope het volgende:
CashFile.org oplichterij kassa radar ellende oplichters uitzuigers rotzooi poolse sletten xxx anaal
mvg
Waar kom je vandaan dan? Nigeria?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:52 schreef GTWMarek het volgende:
Ik ben geen Nederlander, want er zijn fouten in de spelling
czyta moje wiadomociquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:52 schreef GTWMarek het volgende:
Ik ben geen Nederlander, want er zijn fouten in de spelling
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef 2dope het volgende:
mvg
Polen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? Nigeria?
Zal ie dat ook door de google translator gooien?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:54 schreef remlof het volgende:
Spam is niet toegestaan, voor advertentietarieven kan je mailen.
Spam is not allowed on fok.nl.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:53 schreef GTWMarek het volgende:
To nie jest zaden spam ja wam polecam stron która paci za pobieranie plików
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |