Ik zei niet dat het een film van tarantino is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:30 schreef RacerDKB het volgende:
Natural Born killers?
Heb alles van tarantino minste s een keer gezien maar ik herken het niet echt
Tsja maar natural Born killers heeft ie alleen deels geschreven :pquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het een film van tarantino is.
(
^
)
Hier misschienquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:03 schreef Waaghals het volgende:
Omdat ik het echt niet weet, ben ik gaan zoeken
Denk dat er hier nauwelijks mensen ooit van deze film hebben gehoord.
(als het de film is die ik denk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vaag plaatje maar makkelijke opgave lijkt me...Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:00 schreef Beetlebum het volgende:
mag ik er een plaatsen??Dat is volgens mij red.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vaag plaatje maar makkelijke opgave lijkt me...Nope.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:08 schreef Beetlebum het volgende:
ow is het trouwens: "girl in yellow boots" ?Long live music.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind toch knap dat je RED zo snel gezien hebt; 2 mensen in een auto waarvan je geen gezicht zie maar alleen een kale kop in de spiegel...
scherp!
wist dat ie niet moeilijk was maar zo snel had ik niet verwacht...Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:19 schreef Beetlebum het volgende:
Ik heb 'm trouwens gevonden (na zoeken inderdaad) en had er nog nooit van gehoord.
Denk ook dat ie te moeilijk is voor de gemiddelde filmkijker die ook fok!t.
de oplossing staat in een spoiler omdat ik niet helemaal eerlijk heb gespeeld.Fuck it, ik tel hem mee. Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind toch knap dat je RED zo snel gezien hebt; 2 mensen in een auto waarvan je geen gezicht zie maar alleen een kale kop in de spiegel...
scherp!
wist dat ie niet moeilijk was maar zo snel had ik niet verwacht...
En een beetje filmkijker herkend het achterhoofd van meneer Willis met gemak. Ik geef iemand anders de kans om een plaatje te posten. De eerste die meldt.Long live music.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |