Ja en een groot gedeelte van de popmuziek werkt niet zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:20 schreef Kadoe het volgende:
[..]
Britney maakt niks, daar is de platenmaatschappij verantwoordelijk voor.
Ze was lekker, vroeger was ik wel een beetje fan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad.
Bovendien is ze ook gewoon lekker.
Er zijn hier op Fok! al zat klachten over de hedendaagse popmuziek, daarnaast heb ik het hier over irritante Godney fans, niet over hoe goed onze popmuziek is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en een groot gedeelte van de popmuziek werkt niet zo.![]()
Haal die kleppen van je ogen en dat bord voor je kop vandaan.
Dat kloptquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef GGMM het volgende:
TS heeft Britney Spears-fans in z'n vriendenkring.
Jij klaagt toch dat Britney haar eigen muziek maakt is wijs je er op dat ze bij lange na niet de enige is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:24 schreef Kadoe het volgende:
[..]
Er zijn hier op Fok! al zat klachten over de hedendaagse popmuziek, daarnaast heb ik het hier over irritante Godney fans, niet over hoe goed onze popmuziek is.
Zolderkamershowtjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik doe het 'r niet na. Sommige nummers luisteren wel lekker weg.
En ze moet het niet van haar stem hebben, maar een show geven kan ze wel!
Nee natuurlijk doe je het haar niet naquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik doe het 'r niet na. Sommige nummers luisteren wel lekker weg.
En ze moet het niet van haar stem hebben, maar een show geven kan ze wel!
Het is toch knap wat ze bereikt heeft, ondanks dat ze volgens sommigen 'niets kan'.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee natuurlijk doe je het haar niet na
Heel knap dat ze er goed uit ziet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is toch knap wat ze bereikt heeft, ondanks dat ze volgens sommigen 'niets kan'.
Dat probeerde ik ermee te zeggen. Niet om mezelf met haar te vergelijken.
Als jij denkt dat dat alles is wat ze doet en dat ze er niet hard voor moet werken, dan ben je een ongelooflijke domoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heel knap dat ze er goed uit ziet.. Haar eigen uiterlijk heeft ze natuurlijk zelf voor gezorgd.
...
Het werk wat de platenmaatschappij doet voor haar is ook knap van haar. En een beetje net doen alsof je echt zingt in een microfoon is ook erg knap.... Ze is gewoon door een marketingmachine gegooid om als idool voor meisjes te dienen en geld te verdienen voor de platenmaatschappij.
.
Ik klaag op mensen die fan zijn van Britney Spears en zelf toegeven dat ze haar nummers etc. niet schrijft. Ik klaag dus niet op Brit maar op haar fans. Lees de op nog maar eens na.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij klaagt toch dat Britney haar eigen muziek maakt is wijs je er op dat ze bij lange na niet de enige is.
Nee ik ben geen fan van Katy of Gagaquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef missy82 het volgende:
Ben je Katy Perry fan of Lady Gaga fan? Want beiden hebben nummers voor haar geschreven. Elke artiest die al lang bezig is, heeft gebruik gemaakt van de diensten van collegas (duet opnemen) of een cover uitgebracht, danwel nieuw nummer dat is geschreven door een andere artiest. Tenzij je nog net begint en je eigen liedjes schrijft, maar elke artiest met een lange carriere maakt zich er schuldig aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |