gelukkig! Beterschap en slaap zachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij is het al minderik nu ook dus slapen gaan doen
verwar een eigen mening niet met onminquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een onmin hier, zo op de late avond
Maar lieve schat, dat is je vrouwquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als mijn vrouw doordraait slaat d'r gedrag ook alles en is ze een ander persoon
En toch vergeef ik d'r steeds weer![]()
Truste Rockyquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij is het al minderik nu ook dus slapen gaan doen
Amen.quote:Opwoensdag 9 februari 2011 00:35 schreef Stuart het volgende: vraagt om mijn mening en of dat wel of niet iets met je doet is totaal irrelevant wat mij betreft. Ik geef je slechts dategene waar je om vraagt (mijn mening dus) en het gaat mij niet alleen om haar hoor immers ook niet altijd even vriendelijk! Ik zeg nergens dat ik zeg is mij een raadsel maar je hebt gelijk want ook ik laat het hierbij
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Je Sais, maar het oogt een beetje Vijandig tegen elkaar, maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verwar een eigen mening niet met onmin
slaap lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik leg mijzelf ten rusten, broeders en zusters,
Slaap zacht lieve kijkbuiskindertjes![]()
En ik geef jou mijn mening. ik vroeg enkel wat je dwars zat en betrok dat alles behalve op mezelf. Want ik ben heus wel eens niet vriendelijk, maar dat is met name naar de mensen die het er voor mij zelf naar maken. Ik hoef geen allemansvriend te zijn voor de lieve vrede. Ik houd van confrontatie. Jouw reactie kwam als een erg kinderachtige reactie over, omdat je blijkbaar meteen aannam dat ik me aangesproken voelde. Bij deze, ik voelde me niet aangesproken en wilde oprecht je mening weten. Is toch grappig hoe jij dat dan interpreteertquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, je vraagt om mijn mening en of dat wel of niet iets met je doet is totaal irrelevant wat mij betreft. Ik geef je slechts dategene waar je om vraagt (mijn mening dus) en het gaat mij niet alleen om haar hoor. Naar mij toe ben je immers ook niet altijd even vriendelijk!
Ik zeg nergens dat ik zeg dat jij naar iedereen toe zo bent maar lees en interpreteer een bericht zoals het jou het beste uitkomt zou ik zeggen. Het is mij om het even
Ik kom hier niet om anderen dwars te zitten of te beledigen. Ik geef je slechts aan dat ik vind dat jij SOMS wel iets vriendelijker zou kunnen zijn. En prima dat jij mijn mening verder niet belangrijk vind. Dat je er dan om vraagt is mij een raadsel maar je hebt gelijk want ook ik laat het hierbij
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
En ik heb het portret af, voor maandag, dus komende dagen nog wat achtergrond, details, schaduwen etc... Toebrengen, oprollen, fluwelen strik eromheen, roos erbij en aan het meisje van m'n dromen overhandigen!quote:
Ik wind er geen doekjes om,maar vijandig is het zeker nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je Sais, maar het oogt een beetje Vijandig tegen elkaar, maar je hebt gelijk.
quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik leg mijzelf ten rusten, broeders en zusters,
Slaap zacht lieve kijkbuiskindertjes![]()
maar vergeet niet dat velen het forum beschouwen als het leven hequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar lieve schat, dat is je vrouwDat vind ik persoonlijk beduidend anders... Van vrienden kan ik namelijk ook heel veel hebben. Maar op een internetforum kan het me weinig schelen, er zijn altijd mensen waarmee je het beter kunt vinden dan anderen
Oh god oh god, ik houd van jou?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Rozen zijn rood en iets was er blauw
LIEVquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh god oh god, ik houd van jou?
naar binnen bij jou?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
LIEVmaar
![]()
meer iets van ....
Ik ben wel verlegen maar vanavond wil ik .......![]()
OMGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |