Wat wil je nou eigenlijk horen? Dat ik vind dat jij een van de mensen bent die nogal bot en hard kan reageren op anderen? Dat als mensen een fout maken het maar hebben verspeeld? Hou toch op, jij vind toch dat het niet zo is, dat schrijf je immers net zelf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon nietsOf wees mans genoeg en benoem het gewoon. Want blijkbaar zit het je dwars anders was je er niet over begonnen
Trusten Koenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
het sterft een beetje uit, ik ga ook maar schlapen
Wat ik wil horen is wat jij vindtquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk horen? Dat ik vind dat jij een van de mensen bent die nogal bot en hard kan reageren op mensen? Dat als mensen een fout maken het maar hebben verspeeld? Hou toch op, jij vind toch dat het niet zo is, dat schrijf je immers net zelf.
Als je het zo hebben wilt prima hoor. Dan noem ik jou naam en niet die van anderen omdat jij er specifiek om vraagt. Ik vind dat jij hier best overheersend kunt zijn en keihard met je mening over en naar anderen toe. So be it dat Whiskey misschien een kutdag of kutdagen heeft gehad. Alsof zij geen mens is die vergeven kan worden. Ik vind de hele ophef hierover gewoon ongepast, klaar!
Koenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
het sterft een beetje uit, ik ga ook maar schlapen
Kijk je in de spieghelquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan wel mijn eigen profiel zien
second thatquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ik wil horen is wat jij vindtEn geloof me, wat jij van mij vindt vind ik niet echt interessant. Je was er niet eens bij, anders lees je ff terug, dan kun je zien dat ik echt niet zomaar oordeel of haar geen kans heb gegeven : Maar zie jij wat jij wilt zien, weet ik wel hoe ik echt ben
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
En toch vond ik het een kutreactieJa, dat kan ik me voorstellen. Gedane zaken nemen geen keer. Ik heb er aan gedaan wat ik konSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Aaaah een monstertrolmormelquote:
Zie spoilerquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Gedane zaken nemen geen keer. Ik heb er aan gedaan wat ik kon
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Gedane zaken nemen geen keer. Ik heb er aan gedaan wat ik kon
Ik ben zelf ook niet vrij van klachten, maar het gedrag wat zij vertoonde sloeg werkelijk allesquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
Wat ik wel vind, Marijke, is dat Whisk door d'r psychische problemen best wat extra credit mag hebben.
Ik zit hier dicht op iemand met nogal wat psychische issues, en die vergeef ik daardoor ook meer dan ik een vrouw zonder problemen zou vergeven.
Immers, vergeet niet dat er ook nogal eens een boute uitspraak van Bos is, die wanneer een ander het zou roepen keihard onderuit gehaald zou worden.
Dat is mijn mening, allemaal even goede vrienden
Nu slapen
als mijn vrouw doordraait slaat d'r gedrag ook alles en is ze een ander persoonquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet vrij van klachten, maar het gedrag wat zij vertoonde sloeg werkelijk allesMaar zoals ik al zei, vind je wat je wilt, ik weet hoe ik werkelijk ben
Lekker slapen
Tsja, je vraagt om mijn mening en of dat wel of niet iets met je doet is totaal irrelevant wat mij betreft. Ik geef je slechts dategene waar je om vraagt (mijn mening dus) en het gaat mij niet alleen om haar hoor. Naar mij toe ben je immers ook niet altijd even vriendelijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ik wil horen is wat jij vindtEn geloof me, wat jij van mij vindt vind ik niet echt interessant. Want niet alles draait om mij, maar dat is iets wat je vast niet beseft
Je was er niet eens bij, anders lees je ff terug, dan kun je zien dat ik echt niet zomaar oordeel of haar geen kans heb gegeven : Maar zie jij wat jij wilt zien, weet ik wel hoe ik echt ben
Hoe dan ik, ik ben er klaar mee en daarmee klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |