Jongen, dat bedoel ik helemaal niet johquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik moest even wennen aan jouw standaard PI Stuart
Tof issie hequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ [url= dat ene knuffelplaatje wat jij hier regelmatig post ]afbeelding[/url] ]
gebruik ik ook vaak op msnquote:
wij hadden hier laatst ook een korte tijd mot, en dat ging ook over Whisk nou je het zegtquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dus niet en ik ga er verder ook maar niet op in noch zal ik namen noemen van mensen waarvan ik vind dat ze openlijk nogal bot kunnnen zijn. Of dat overigens terecht is of niet laat ik daarbij in het midden
Zeg dan gewoon nietsquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dus niet en ik ga er verder ook maar niet op in noch zal ik namen noemen van mensen waarvan ik vind dat ze openlijk nogal bot kunnnen zijn. Of dat overigens terecht is of niet laat ik daarbij in het midden
Welterusten en ik kijk uit naar de plannen voor the middle of nowherequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee vriendjes en vriendinnetjes? Ik ga pitten
Truste Flesquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ik blijf ook nog maar een minuut of 5quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Én zo dom om geen puntenslijper mee te nemen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Bahbah, heb je het portret bijna af, breekt de punt van je potlood
Lekker slapenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Weltrustenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Én zo dom om geen puntenslijper mee te nemen...
Slaap zequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |