Zal moeten kijken of dat achteraf nog kan worden ingebouwd, weet eerlijk gezegd het merk niet van het systeem. Wel goede tipquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:47 schreef twentemeisje het volgende:
1 Tip, als er geen sensor opzit zou ik dit zeker laten doen. Wij hebben ook een grote serre en als we er niet zijn en de zon begint stevig te branden dan wordt het snel errug warm daar. Wij hebben er een Somfy zon- en windsensor tussen laten zetten en nu gaat het scherm automatisch naar beneden wanneer de zon begint te schijnen en weer omhoog als de zon weg is (idem voor de wind). Ideaal!
En hoe heet bedrijf B? :pquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef twentemeisje het volgende:
Wij hebben het ook achteraf laten installeren. Ik ben niet bang dat de boel wegwaait, het loopt hier over ongeveer 7 meter in twee stukken verdeeld over de serre door geleiders.
Het merk van het systeem hier (Harol) is ook niet hetzelfde als dat van de sensor (Somfy). Ik moet ook zeggen dat we er eerst iemand bijhadden die beweerde dat het niet kon, terwijl bedrijf B het binnen een uurtje gefixed had (en het was echt heel eenvoudig). Echt de moeite waard.
Elk elektro-installatiebedrijf zo in principe de Somfy apparatuur moeten kunnen monteren, je kan ook je vragen kwijt bij een Somfy-dealer via deze linkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |