vast welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:06 schreef Lindstrøm. het volgende:
Tvp
Ben sowieso niet bij S2H, maar wel in de stad. Is er geen manier om een update te krijgen wanneer jullie klaar zijn bij S2H?
Is iedereen die naar die meet gaat 16 jaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
Het wordt alleen maar mooier mensen, mijn moeder denkt dat ik met een vriend naar Utrecht ga en dan bij een vriend thuis ga. Dus ik mag zo laat terugkomen als ik wil.
En het mooiste is ik kan nog naar mijn oude huis in Amsterdam want dat hebben we tot het einde van de maand. Maar zij zal dan al in het nieuwe huis in Hoofddorp zitten. Conclusie is ik kan zo lam en laat thuiskomen als ik zelf wil.
Wat ga je nou lopen haten johquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Is iedereen die naar die meet gaat 16 jaar?_!
stoer man?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
Het wordt alleen maar mooier mensen, mijn moeder denkt dat ik met een vriend naar Utrecht ga en dan bij een vriend thuis ga. Dus ik mag zo laat terugkomen als ik wil.
En het mooiste is ik kan nog naar mijn oude huis in Amsterdam want dat hebben we tot het einde van de maand. Maar zij zal dan al in het nieuwe huis in Hoofddorp zitten. Conclusie is ik kan zo lam en laat thuiskomen als ik zelf wil.
Baas, maar wel minimaal verhaal. Ik had je toch anders voorgesteld als eckte hangBijlmerNegerT.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
Nee, ik ben 16 en 3 maandenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Is iedereen die naar die meet gaat 16 jaar?_!
Stoer?quote:
Ik had bij jou ook meer een ruig boer type verwacht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas, maar wel minimaal verhaal. Ik had je toch anders voorgesteld als eckte hangBijlmerNegerT.
Nog beter.quote:
Ik weet het, ik heb niet eens klompen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had bij jou ook meer een ruig boer type verwacht.
Dat vond ik toch wel een lichte tegenvaller.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb niet eens klompen...
Geen gefeli mijn moeder is 180 graden gedraaid. Volgende ochtend werd 12:00quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Sowieso treinen
Rukken in treinen
Moeders op 't Zandpad.
Tevens gefeli.
Moederskindjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen gefeli mijn moeder is 180 graden gedraaid. Volgende ochtend werd 12:00en ze wou me ook nog gaan ophalen van het station
Waarom heb ik geen normale moeder die trots is als haar kinderen steeds zelfstandiger worden?
Ik probeer los te komen uit haar verzorgende klauwen maar het lukt niet.quote:
Er wordt met me meegeleefd jeej.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:36 schreef -Datdus- het volgende:
Ik voel heloefs pijn,Ontopic: Ik zie wel.
ik kan nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:16 schreef Beach het volgende:
ik kom niet trouwens
dus SSB, stevenmac en annnet kunnen rustig gaan
HAHAH STEVENMAC GAAT CHILLEN IN GRUNN met Utopie en BuffaloSoldier en wat andere gastenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
HAHAH STEVENMAC IS BANG VOOR MIJ
Waarom doe je dat geen andere dag danquote:Op zondag 13 februari 2011 19:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
HAHAH STEVENMAC GAAT CHILLEN IN GRUNN met Utopie en BuffaloSoldier en wat andere gasten
Omdat het dan voor iedereen uitkomt om in Grunn te zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Waarom doe je dat geen andere dag dan
Ok jammer, had je wel eens willen zienquote:Op zondag 13 februari 2011 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat het dan voor iedereen uitkomt om in Grunn te zijn
Komt wel een keerquote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ok jammer, had je wel eens willen zien
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
Het is bijna zeker dat ik kom!
Ze me maar op de zeker lijst![]()
Die kans is wel groot jaquote:
Ik waarschijnlijk ook nietquote:
Heb je dr gezeik aangehoord en dr teruggenomen?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook niet
Hoorde zaterdag dat de beste vriendin van mijn vriendin haar verjaardag viert die avond.
En zij was ook op de mijne en op die van mijn vriendin, dus ik MOET wel heen
Nee, aangezien ik misschien komquote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef Driepink het volgende:
klopt de OP nou? qua zeker en misschien ?
En ik zeker wetenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef Driepink het volgende:
klopt de OP nou? qua zeker en misschien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |