Tekst was niet eens nodig geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef -jos- het volgende:
Elazul Elazul
RT @AhmedSharmy: ROFL! #Jan25 http://twitpic.com/3xy5b7
Ik gok dat dat de vrouw van Hosni is, het onderschrift wijst dan vanzelf![]()
![]()
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan kan je het geld net zo goed meteen aan de NDP geven
Ik denk dat het hem zelf is.....quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef -jos- het volgende:
Elazul Elazul
RT @AhmedSharmy: ROFL! #Jan25 http://twitpic.com/3xy5b7
Ik gok dat dat de vrouw van Hosni is, het onderschrift wijst dan vanzelf![]()
![]()
Die van hosni is maar zo groot....quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tekst was niet eens nodig geweest.
Of alleen:Vrouw Mubarak geeft toe
quote:Egypte alweer populair
en vliegt met de krokusvakantie alweer naar het door rellen geteisterde land.
Dat is ook waar ik op doelde, dat is wat ze toegeeftquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Die van hosni is maar zo groot....
Het is heel verstandig dat ze alle buitenlandse hulp in o.a. de vorm van geld en goederen weigeren en Ghonim bv geen interviews aan buitenlanders geeft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:34 schreef sunny16947 het volgende:
Ene codepink was al bezig met een fonds voor de familie van omgekomene. Sandmonkey heeft dat heel dringend afgeraden. Het geeft het regime argumenten om te staven dat de revolutie door buitenlanders is georganiseerd en gefinancierd.
Ja, jammer hoe sommige media het nog altijd op die manier brengen.quote:
quote:To put things into perspective, Tamer wasn't *just* booed&forced out of Tahrir. He was thrown off stage, beaten, questioned&rescued by army.
Dan had ik het goed begrepenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is ook waar ik op doelde, dat is wat ze toegeeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |