WTF?quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:28 schreef Seven. het volgende:
Als je je verveelt, in lesbeau is iemand live aan het bevallen. F5 topic.
quote:
Ehm, no thanks, had genoeg aan mijn eigen bevallingquote:Op woensdag 9 februari 2011 02:28 schreef Seven. het volgende:
Als je je verveelt, in lesbeau is iemand live aan het bevallen. F5 topic.
Inderdaad. Niet dat ik heel boeiend ben op dit tijdstip trouwens... Wou naar de stad maar iedereen haakte af.quote:
Ja op zich niet zo vreemd he, op een dinsdag..quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet dat ik heel boeiend ben op dit tijdstip trouwens... Wou naar de stad maar iedereen haakte af.
Mwah, zijn toch wel een aantal studenten bij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja op zich niet zo vreemd he, op een dinsdag..
Gezellig, met een rosé'tje op de bankquote:Op woensdag 9 februari 2011 02:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mwah, zijn toch wel een aantal studenten bij.
Maar goed, ik vind het zo ook wel prima, gezellig samen met een fles wijn.
Ach ja, fucking slapeloos, druk in mijn hoofdquote:
^^ maar dan met rooie wijn achter mijn buro.quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gezellig, met een rosé'tje op de bank
Oh ja, dat is veel minder ergquote:Op woensdag 9 februari 2011 02:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ maar dan met rooie wijn achter mijn buro.
Da's wel kut, mensen zeggen dan van 'gewoon loslaten' maar dat werkt nooit.
Weet wat je bedoelt, doe je niks aan. En dat gaat lekker malen dan enzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is veel minder erg
Mjah, werkt niet altijd he... kutzorgen...
Maar vrolijk jij mij eens op dan, of wees slaapverwekkend, een van de twee
Nee idd.. en er zit me nogal wat dwars blijkbaar, een tijd geleden dat het slapen zo moeilijk ging... oeh some peoplequote:Op woensdag 9 februari 2011 02:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weet wat je bedoelt, doe je niks aan. En dat gaat lekker malen dan enzo.
Maar on a more positive note dan, kijk jij X-Factor?
^^ Gewoon kut dus. Gelukkig zijn er dingen als alcohol enzo die je helpen te relativeren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee idd.. en er zit me nogal wat dwars blijkbaar, een tijd geleden dat het slapen zo moeilijk ging... oeh some people
Ehm, nee, godzijdank nietDat soort dingen is een seizoen leuk en dan niet meer
Maar jij dus wel neem ik aan? * missbehavin points and laughs
quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Gewoon kut dus. Gelukkig zijn er dingen als alcohol enzo die je helpen te relativeren.
Ik had vroeger een schurfthekel aan dat soort programma's, maar mijn beste vriendin is er nogal gek van en die heeft me helemaal aangestoken
Gaat echt te ver, ik kijk op eigen initiatief audities terug op youtube.
Heb je er ook zo'n hekel aan als mensen dan proberen met je mee te leven en zo van "Ach schatje, komt wel goed" doen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:47 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb mezelf beloofd weer een poging te wagen als mijn glas leeg is, nog 1/3 te gaan
quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb je er ook zo'n hekel aan als mensen dan proberen met je mee te leven en zo van "Ach schatje, komt wel goed" doen?![]()
Maaruh, moet je nog een slaapliedje dan?
Neuh, dacht meer aan een liedje dat ik wel eens draai als ik me kut voel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Is vast lief bedoeld, maar vaak weten ze niet eens wtf je mee zit...
En goedkomen.. ik moet het nog zien..
Oh god, ik had het kunnen weten van zo'n Idols-sektelid he, je gaat zingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Neuh, dacht meer aan een liedje dat ik wel eens draai als ik me kut voel.Oh dat scheelt dan al weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja leuk nummer, maar niet echt iets voor dit momentDenk ook niet dat muziek me nu beter laat voelen, maar nice try though.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Np, ik word er in ieder geval altijd vrolijk van.quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:57 schreef missbehavin het volgende:
Nog een paar slokken, ik ga het nogmaals proberen!Wish me luck!
En jij fijne nacht nog he
Toen ik eenmaal sliep was het heerlijk ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:20 schreef Nouk84 het volgende:
Heerlijk geslapen... Alleen de wekker...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:45 schreef Q. het volgende:
Toen ik eenmaal sliep was het heerlijk ja.! Alleen die wekker blijft een lastig punt.
Als je slecht slaapt, slaap je niet? You confuse me, Kjoew!quote:
Klinkt bekendquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:20 schreef Nouk84 het volgende:
Heerlijk geslapen... Alleen de wekker...
Ik moet zeggen, ik word wel beter wakker sinds ik een wake-up light heb. Ook al zet ik daarbij nog andere wekkers, ik merk wel verschil.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:26 schreef DustPuppy het volgende:
Ach ja, de wekker. Ik word meestal voor dat ding wakker.
Frapant detail is wel dat als ik 'm niet zet, ik meestal ook niet wakker word.
Meestal wordt ik wel wakker van het licht van mn wake-up-light, heerlijk ding.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik word wel beter wakker sinds ik een wake-up light heb. Ook al zet ik daarbij nog andere wekkers, ik merk wel verschil.
De sleepcycle-app werd ik ook mee wakker, maar dat ding fuckt met me, dus die gebruik ik niet meer
Vibrators zijn dan ook niet geschikt als wekkers.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
De sleepcycle-app werd ik ook mee wakker, maar dat ding fuckt met me, dus die gebruik ik niet meer
Zo'n wake-up light is zo'n onzin, als iemand het licht aandoet om iets te zoeken in mijn kamer s'nachts wordt ik ook niet wakker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik word niet wakker van m'n wake up light. Ik heb wel zo'n versie van de Hema, misschien dat die van Philips meer licht geeft, maar dan kan ik net zo goed een bouwlamp gebruiken en daar een timer op zetten.
Ah, de "ik weet er niets van maar verkondig toch mijn mening als feit"poster... nog meer....quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo'n wake-up light is zo'n onzin, als iemand het licht aandoet om iets te zoeken in mijn kamer s'nachts wordt ik ook niet wakker.
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Ah, de "ik weet er niets van maar verkondig toch mijn mening als feit"poster... nog meer....
Die hadden we nog nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, de "ik weet er niets van maar verkondig toch mijn mening als feit"poster... nog meer....
nee, het is "ik wordt"quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
JaIk word er niet mee wakker, dus niemand niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |