Oow... Heb ik dat nou nog niet dan...?quote:
ow ik snap hemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
Ha, en dan denken mensen dat mod zijn niets verdient! heb ik toch mooi een pm!
Je hebt je nog maar net geregistreerd man. Dan krijg je geen pm's van CCquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Oow... Heb ik dat nou nog niet dan...?
Gast, kijk eens goed ...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt je nog maar net geregistreerd man. Dan krijg je geen pm's van CC
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als jullie moeilijk doen wijzig ik de TT
Doe dat maar want jij hebt me nog nooit een PM gestuurd for fuck's sakequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als jullie moeilijk doen wijzig ik de TT
wie gaat dr vader nou PMenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe dat maar want jij hebt me nog nooit een PM gestuurd for fuck sake
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe dat maar want jij hebt me nog nooit een PM gestuurd for fuck sake
Kolerewijfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie gaat dr vader nou PMen
Heb ik gedaan?quote:
Net geregistreerd ... Waar haal je dat vandaan...? Lid sinds 2007 ... Ikquote:
Daar ga ik over nadenken. Tot die tijd blijf jij in je kamerquote:
zeg was jij geen baggeraar in MEN?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
vrijdag 14 september 2007 @ 14:52
Versus
maandag 9 februari 2004 @ 13:33
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
vrijdag 14 september 2007 @ 14:52
Versus
maandag 9 februari 2004 @ 13:33
Okquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ga ik over nadenken. Tot die tijd blijf jij in je kamer
Nee lieverdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is niet leuk als je vader zo doet hoor
Met 20k posts in 7 jaar tijd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
zeg was jij geen baggeraar in MEN?
Ach ja. Met postcount red ik 't vaak niet, hiermee welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef madmuppet het volgende:
[..]das toch nie net
... okeej jij wint
Ow misschien niet iemand met zelfde UI als jij dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met 20k posts in 7 jaar tijd?
Sowieso heb ik maar 2 dagen in MEN gepost. En dat was toen Nectar zijn record aan 't halen was.
[..]
Ach ja. Met postcount red ik 't vaak niet, hiermee wel
Haha met postcount leg je het afquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met 20k posts in 7 jaar tijd?
Sowieso heb ik maar 2 dagen in MEN gepost. En dat was toen Nectar zijn record aan 't halen was.
[..]
Ach ja. Met postcount red ik 't vaak niet, hiermee wel
Tegen jou valt niet te postenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha met postcount leg je het af
Jij ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha met postcount leg je het af
Als je dat maar uit je hoofd laatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu ga ik me lekker misdragen zaterdag
quote:
I love youquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde nog zeggen dat ik me lief zou gedragen zaterdag maar nu niet meer
Welterustenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef madmuppet het volgende:
Dames en heren ... Ik ga naar bed ...
Weltrusten allemaal !!!
Loeterssssssss
ja doeiquote:
truste Mupquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef madmuppet het volgende:
Dames en heren ... Ik ga naar bed ...
Weltrusten allemaal !!!
Loeterssssssss
Nee papa, je bent nu te laat, nu ga ik seks hebben met iedereen die maar wilquote:
trustequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga nog wat leren en dan slapen
trusten ieder![]()
Hoop 't niet. Deze UI is namelijk persoonsgebondenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow misschien niet iemand met zelfde UI als jij dan?
En ff je ouders liev aankijken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Oceanview het volgende:
trusten ieder![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee papa, je bent nu te laat, nu ga ik seks hebben met iedereen die maar wil
Welterusten Oceanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Oceanview het volgende:
trusten ieder![]()
gaat moeilijk even DMquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ff je ouders liev aankijken!
Trusten.
Dan ben ik nog in Nederlandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je hoort het zondag wel wat er is gebeurd
Ik ga ook zo naar bed. Morgen weer vroeg opquote:
Welterusten Kanoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga ook zo naar bed. Morgen weer vroeg op
Ja, over een kwartier pas!quote:
Wachten tot het huwelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Stuart papa, mag ik iemand neuken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wachten tot het huwelijk.daar ben je iets te laat meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ben je nou helemaal gek gewordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Stuart papa, mag ik iemand neuken?
Mag ik met je dochter trouwen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal gek geworden![]()
Geen seks voor het huwelijk
ik mag ook niks van jouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal gek geworden![]()
Geen seks voor het huwelijk
Wil ze datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mag ik met je dochter trouwen?
Prima, trouw lekker met die jongen danquote:
Hoho, die jongen? Ik ben wel het neusje van de zalm!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima, trouw lekker met die jongen dan
stuart kijkt niet of ik slaapquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg CC, lig je dan nu onder je dekens verder te FOK!ken, en doe je net alsof je snurkt als je ouders komen kijken of je slaapt?
De parel in een bak met oestersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoho, die jongen? Ik ben wel het neusje van de zalm!
Het koude biertje tussen de lauw bende!quote:
Stuart is nu wel overtuigd hoe goed je bent hoor lieve schatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het koude biertje tussen de lauw bende!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het koude biertje tussen de lauw bende!
ja die TS was niet tevreden met mijn gedichtenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een kuttopic is dat dichttopic.
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus ik mag met hem trouwen en dan neuken?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar dan zit ik aan hem vast, ik wil neuken zonder te trouwen
Dat kan dus nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar dan zit ik aan hem vast, ik wil neuken zonder te trouwen
Nee en morgen krijg je een test over de Bijbel die je vanaf nu dagelijks(!) gaat lezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik lees geen bijbel, mag het dan wel?
dwing me niet om dat rotboek tr gaan lezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee en morgen krijg je een test over de Bijbel die je vanaf nu dagelijks(!) gaat lezen
How dare youquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dwing me niet om dat rotboek tr gaan lezen
desnoods sluit ik me wel op in mn kamer, alles beter dan dat te moeten lezenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
desnoods sluit ik me wel op in mn kamer, alles beter dan dat te moeten lezen
Het spijt me dat ik je teleur stelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Sorry stu, ik denk niet dat je een geschikte vader voor mij bent
nee het spijt mij dat ik zo tegendraads benquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je teleur stel
Ik hou toch wel van jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee het spijt mij dat ik zo tegendraads ben
Ik vind jou ook een fantastische dochterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik meende het niet wat ik zei, ik vind je een goede papa
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een fantastische dochter![]()
Ik ga zo slapen. Sweet dreams CCquote:
Ja... Kon eerst niet slapen , maar later was ik zo vertrokkenquote:
koppijn!quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Boobsie![]()
Wat was er met die grimas net?
Ja..... baggerzooi...quote:
Dankje, ik hoop dat het werkt, want de 3 paracetamolletjes doen hun werk nog niet..quote:
Owwww als 3 paracetamol al niet werktquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Dankje, ik hoop dat het werkt, want de 3 paracetamolletjes doen hun werk nog niet..
dat hoort heul nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:13 schreef NBT het volgende:
wat moet ik vredes naam kopen voor mijn vriend voor Valentijnsdag!
Hmmm..... maar ik weet dat hij dit jaar ook wat voor mij heeft....quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat hoort heul niet
is toch alleen voor onbekende liefdes
Wij zijn er jaren terug al mee gestopt
owwww dan is het wel weer iets andersquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmm..... maar ik weet dat hij dit jaar ook wat voor mij heeft....
Sounds like à mans dreamquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dan is het wel weer iets anders
Je kan hem ook op een andere manier verassen natuurlijk, trek iets sexy aan maandag en wacht hem op of iets dergelijks
Hmmmmmmmmmm..... goed idee........... Dat komt wel goed!quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dan is het wel weer iets anders
Je kan hem ook op een andere manier verassen natuurlijk, trek iets sexy aan maandag en wacht hem op of iets dergelijks
Pat!!!!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmm..... goed idee........... Dat komt wel goed!
lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:30 schreef NBT het volgende:
volgens mij word het een rustig dagje op het werk.
Ik vind deze vrolijk, en daar word ik blij van.quote:
vrolijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik vind deze vrolijk, en daar word ik blij van.
Het begint al minder te worden....quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrolijk
Hoop dat het je hoofdpijn iets verlicht ook
waar haal je al die smileys nou weer vandaan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Michhas!quote:
gejat bij een ander topic een keerquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:37 schreef NBT het volgende:
[..]
waar haal je al die smileys nou weer vandaan!![]()
o gaat hardquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Pat!!!!Hoe istie!! Lang geleden jonguhh...!!
Is geen Fok code, is een GIFJEquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat. Is de code voor die blauwe danspoppetje koen?
daar staan altijd wel heel veel grappige smilleysquote:
Same herequote:Op woensdag 9 februari 2011 08:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aan het werk he
En een beetje fokken her en der
jawel maar ik wil die blauwe in een sneltoets wanbt die is tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef tripack het volgende:
[..]
daar staan altijd wel heel veel grappige smilleys
stel het voor... jij bent mod... doe er wat aanquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel maar ik wil die blauwe in een sneltoets wanbt die is tof
ik vind de coole ook wel tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:48 schreef tripack het volgende:
[..]
stel het voor... jij bent mod... doe er wat aan
onze steun heb je
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QDKquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind de coole ook wel tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Slaap danquote:
en waarom dan nietquote:
Wanneer is de grote dag?quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:39 schreef tripack het volgende:
[..]
o gaat hard![]()
jah jah druk met trouwplanningen he
en met onze NBT, nog steeds iedereens favoriet?
22juli alquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Wanneer is de grote dag?![]()
En ik heb geen idee of ik ieders favoriet ben, kan ik niet over oordelen natuurlijk
tuurlijk, iedereen houdt toch van jequote:Op woensdag 9 februari 2011 08:57 schreef NBT het volgende:
[..]
En ik heb geen idee of ik ieders favoriet ben, kan ik niet over oordelen natuurlijk
mijn favoriet ben je sowiesoquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Wanneer is de grote dag?![]()
wat voor school??quote:
Niceee!!! gaat snel joh......quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:59 schreef tripack het volgende:
[..]
22juli algaat echt snel... en dit weekend trouwpak scoren
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen houdt toch van je![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn favoriet ben je sowieso
ja jaquote:
mbo wat?quote:
owkeequote:
ik heb een dwergnijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik moet altijd een diertje hebben
Ik mag 10 juni ... Alles zo goed als geregeld ... Alleen moeten wij nog het boeket , bedankjes en ik moet nog een pak vinden en dan is alles klaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
ja jawe hebben al veel belangrijke dingen, maar er is nog steeds een lange lijst met punten die we nog moeten afhandelen
feestlocatie...Check
DJ...................Check
vervoer...........Check
enogmeerstuff
10 juni gaat mijn broer ook trouwen! ben jij niet stiekem mijn broer!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:17 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik mag 10 juni ... Alles zo goed als geregeld ... Alleen moeten wij nog het boeket , bedankjes en ik moet nog een pak vinden en dan is alles klaar.
jouw kat is echt liefquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:20 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb 1 kat, maar ik zou graag nog een jong katje erbij hebben.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:20 schreef NBT het volgende:
[..]
10 juni gaat mijn broer ook trouwen! ben jij niet stiekem mijn broer!
quote:
haha kloptquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Die van jouw ook hoor. Heb alleen je konijn en hamster nog niet gezien
beestenbendequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawhik heb 2 katten, 1 konijn en een hamster
Ohwkeequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:22 schreef madmuppet het volgende:
[..]waarom denk je dat ik je guppie noemde dan
![]()
.... Maar nee
leuk manquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:17 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik mag 10 juni ... Alles zo goed als geregeld ... Alleen moeten wij nog het boeket , bedankjes en ik moet nog een pak vinden en dan is alles klaar.
het enige dier die je hebt, is dat beest in bedquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef NBT het volgende:
Ik heb helemaal niks met dieren...Vind het afschuwelijk.
Preciessssssss!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:27 schreef tripack het volgende:
[..]
het enige dier die je hebt, is dat beest in bed![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef NBT het volgende:
Ik heb helemaal niks met dieren...Vind het afschuwelijk.
Wat? ieder zijn mening toch?quote:
die heb ik niet, vandaar die huisdierenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:27 schreef tripack het volgende:
[..]
het enige dier die je hebt, is dat beest in bed![]()
Me en Romeo zijn nooit vriendenquote:
is het de bedoeling dat we het nummer afmaken ??quote:
Nee!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:30 schreef tripack het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat we het nummer afmaken ??
"kan je niet zien hoe erg ik verliefd op je ben"
Dat mag bestquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat? ieder zijn mening toch?Ik word toch ook niet boos op jullie omdat jullie er wel van houden?
Dat nummer ken ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee!
Deze is alleen voor mij en NBT
Neuh ik ben gewoon laat ...quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
leuk mandan ben ik nog op tijd met mijn pak
hahah oke mij bestquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee!
Kun je niet zien hoeveel I really love yaquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee!
en je gevoelens voor merel dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Kun je niet zien hoeveel I really love ya
Gevoelens voor Merel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en je gevoelens voor merel dan?
Ik heb een probleem Koen, ik kan mezelf niet helpen en ik kan er niks aan doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:38 schreef Koen66 het volgende:
Michhas wisselt de dames nogal snel af
ah daar doe ik niet meer aanquote:
Eens met deze manquote:
Boobs!!!quote:
boobs? waarquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens met deze man
[..]
Boobs!!!
quote:
Hee Liefjes!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens met deze man
[..]
Boobs!!!
waar?quote:
Alweer druk aan het werk?quote:
ow je hebt ze zelfquote:
Het is gelukkig niet zo druk, maar wel aan het werk ja...quote:
Ik ben boobsquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]
ow je hebt ze zelf
ik hier al zoeken
Het kan nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet zo druk, maar wel aan het werk ja...
Heeft de glazenman je begrepen?
Ohw what!quote:
Mjah ga ik wel zorgen dat ik die uitprint en dan hang ik die wel aan de muurquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw what!Dat is jammer!
Gelukkig heb je wel een foto!
je bent toch wel meer dan borsten met armen en benenquote:
Bijvoorbeeldquote:
Ze is gewoon boobs, geen idee waarom maar dat is zequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
je bent toch wel meer dan borsten met armen en benen![]()
anders moet ik dat wel zien
Ja dat was inderdaad lekkerquote:
Omdat ik zelf ook was rokenquote:
slecht, maar dodelijk ...quote:
Ik en cc..quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:34 schreef Michhas het volgende:
Oh shit de meet is zaterdag al
Wie komen er nou nog?
Half 11 busy as fuckquote:
Heb je net seks gehad dan ? ... jij rookt toch alleen na de seks ...quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow oke ja ik heb genoten
ja merel en kres ook, tdrone schijnbaar niet meer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |