In seizoen 1 van The Tudors. Daar kreeg iemand een pie als cadeau, en sneed hem aan en toen vlogen er parkietjes oid uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef golfer het volgende:
Levende kippen stribbelen ook te veel tegen als je die in een pie wilt stoppen.![]()
Ligt eraan of je het ze netjes vraagtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef golfer het volgende:
Levende kippen stribbelen ook te veel tegen als je die in een pie wilt stoppen.![]()
Tnx for askingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb maar een paar posts teruggelezen, dus misschien was het al gemeld: hoe was het nieuwe projectje van DE?
Mijn VWO Nederlands ging over Leon de Winter. Ben fan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Hou jij van Leon de Winter, golfer?
Ik heb maar een paar posts teruggelezen, dus misschien was het al gemeld: hoe was het nieuwe projectje van DE?
Okee, goed om te weten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Binnen de Europese unie en de Schengenlanden heb je gewoon alleen maar een geldig paspoort nodig.
Ik had al een paar boeken van hem hier in de boekenkast, maar sinds hij een steeds rechtser Elseviertype was geworden had ik hem min-of-meer wat geboycot.quote:
Goeie vraag: ik heb nog geen eenduidig antwoord gezien. De meeste mensen neigen naar 'ja' met een voorkeur voor whey (melk). Ook omdat van soja niet onomstotelijk is vastgesteld dat deze geen oestrogeen effect heeft, en het aminozuur profiel van whey completer is....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef z80 het volgende:
@ Steer.
weet jij of het lichaam anders omgaat met melk eiwitten en soja eiwitten?
er zit een behoorlijk prijs verschil tussen deze 2.
maar kan zo gauw geen goed en duidelijk antwoord vinden.
OK! Ik ben benieuwd. Ook naar je verhalen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef DarkElf het volgende:
Tnx for asking
Heb alleen gemeld dat het een intensieve middag was en dat ik even eea ging laten bezinken
gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde joodquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK! Ik ben benieuwd. Ook naar je verhalen!
Als ik meer dan twee LdW-boeken achter elkaar lees, ben ik hem altijd spuugzat, want zijn thematiek wil nog weleens hetzelfde zijn. Maar ik vond God's Gym ook goed, Het recht op terugkeer heb ik niet gelezen, wel een heleboel oudere boeken.
Kommen Sie mal bei Pappaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Terug van wandeling. En zoals de wandelcoaches hadden gesuggereerd wat intervaltraining gedaan. Vijf minuten snel wandelen, vijf minutne normaal wandelen. Bedankt coachKnie geforceerd
En het jammerlijkste is dat zijn vrouw precies hetzelfde doetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood
Ja, ik vond die ontbijttafel opmerking van jou een paar jaren terug meesterlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En het jammerlijkste is dat zijn vrouw precies hetzelfde doetEn volgens mij bedenkt hij haar plots. Baaaahhh.
Ja.Nogal. Als ie in Nederland is woont ie trouwens een paar straten hier vandaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood
Schept een band he.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja.Nogal. Als ie in Nederland is woont ie trouwens een paar straten hier vandaan.
We zijn de enige joden van het dorp.
Noodverband.quote:
Oe, dat toetje ziet er meteen goed uit!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
a.s. maandag ga ik met de hele kliek hier eten:
Restaurant Shôko, direct aan de Boulevard van Barceloneta.![]()
Beetje Lounge / Fusion achtig tentje ziet het er naar uit
Of een Nootverbandquote:
Ziet er lekker uit. 60 euro voor 3 gangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Wil je nou zeggen dat golfer geen noten heeftquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat golfer geen noten heeftZal Bluezz leuk vinden
Alsof ik die nog nodig heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
Wil je nou zeggen dat golfer geen noten heeftZal Bluezz leuk vinden
Enjoy!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, ik hoef niet te betalen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. 60 euro voor 3 gangen.
Ik voel wat twijfel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef DarkElf het volgende:
Tnx for asking
Heb alleen gemeld dat het een intensieve middag was en dat ik even eea ging laten bezinken
Nou. Je hebt nou wel genoeg tijd daarvoor genomen, dus vertel.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef DarkElf het volgende:
nee? ik heb gewoon even de tijd genomen om mijn indrukken te laten zakken
Oh das veel te veel om hier te vertellen maar kort samengevat: ik vond het erg leuk, de mensen zijn erg vriendelijk, de cliënten zijn heel open en makkelijk benaderbaar wat het makkelijk maakt dus mij lijkt het leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou. Je hebt nou wel genoeg tijd daarvoor genomen, dus vertel.....
Een rocking horse?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Robiccen ging zoveel beter in mijn nieuwe badpakkie
Het was een zware sessie trouwens, die rocking horse =![]()
Wát is een rocking horse?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Robiccen ging zoveel beter in mijn nieuwe badpakkie
Het was een zware sessie trouwens, die rocking horse =![]()
Klinkt positief.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef DarkElf het volgende:
Oh das veel te veel om hier te vertellen maar kort samengevat: ik vond het erg leuk, de mensen zijn erg vriendelijk, de cliënten zijn heel open en makkelijk benaderbaar wat het makkelijk maakt dus mij lijkt het leuk
Ik ga donderdag eens met de directeur bespreken hoe en wat verder maar als zij het ook zien zitten met mij wordt het bijv. elke dinsdagmiddag activiteiten begeleiden dus
Ziet er zwaar uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt goed Elf
Rocking horse :
http://www.hydrofit.com/h(...)sweep_back_left.html
Je achterbeen zo hoog mogelijk en als variatie ook naar voren en naar achteren schommelen
Wat gaat dat snel hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Morgenvroeg nog wat dingen inpakken en gaan poetsen in het nieuwe huisje
Ja en ik ben helemaal niet het snelle type hahahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat gaat dat snel he![]()
Welterusten![]()
Leuk denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ziet er nog verdraaid lastig uit B!![]()
Zo ben ff aan het klooien geweest met floorplanner. Moet morgen even de maten precies opnemen, dit is op de gok, maar ongeveer klopt het wel:
[ afbeelding ]
tegels liggen er allemaal al, haagje staat er ook al en het bankje idem. Maagdenpalm en vrouwenmantel kan ik hergebruiken. De rest moet er dus allemaal uit wat er nu staat. Wordt nog wel een flinke klus vrees ik
Op het gevaar af dat je me binnenkort gaat slaan:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Wordt nog wel een flinke klus vrees ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat je me binnenkort gaat slaan:Dat slaan bedoel je??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waag hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo gaat dat hier
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef LieLie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo gaat dat hier
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Vrij zorgelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo gaat dat hier
![]()
![]()
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Verstandigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga ook, nog steeds lang niet fit![]()
![]()
denk dat ik morgen maar mail dat ze het lekker zonder me moeten doen deze week, dan ga ik het gewoon nog een paar dagen erg rustig aan doen, eventueel wat vanuit huis werken.
Er zijn vast ook bij jullie in de buurt wel goede psychiaters te vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo gaat dat hier
![]()
Zoek hulp!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Je wordt nog eens verstandig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga ook, nog steeds lang niet fit![]()
![]()
denk dat ik morgen maar mail dat ze het lekker zonder me moeten doen deze week, dan ga ik het gewoon nog een paar dagen erg rustig aan doen, eventueel wat vanuit huis werken.
P&W. Whiskietje erbij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik blijf nog even wakker, cocktailtje erbij
Leuk is dat Boorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:42 schreef borisz het volgende:
Zo thuis. Gezellige avond gehad. Gegeten met pa bij kennissen die ik acht jaar niet had gezien.
Erg lekker gegeten, goede wijn. Het voelde allemaal nog zo vertrouwd ook al ben ik er jaren niet geweest.
tis toch juist geen reet aan zonder waterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou de oefeningen niet kunnen doen zonder water iig
Wel als je onze juf bezig zietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
tis toch juist geen reet aan zonder water
Oequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Klinkt goed borisz
Slapie, morgenochtend sporten_!!!!!! en morgenavond uit eten met mijn nieuwe Salsa III partner, ofwel hooters.
![]()
Karmeliet? Westmalle?quote:
Meissie, als je je morgen niet lekker voelt en er heel erg tegenop ziet mag je best met de Arbodienst in contact stellen en je ziekmelden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
nou en nu kijken of slapen me gaat lukken en hoe ik mij morgenochtend voel. nu niet zo nu ik weer aan werk denk maar misschien is dat morgen anders.
slaapse iedereen
Ga nou daar een carrière in maken? Ben je gelijk van die eikel met z'n notenbranderij af.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ojaaa een ander meisje en ik van ons bureau zijn gevraagd door RTL om mee te doen met een profi danswedstrijd. Soort "the voice" maar dan voor prof dansers. die andere meid wil heel graag, ik niet maar wel een eer dat ik ben gevraagd
Leuk mens he?quote:
Als je slim bent stem je geen CDA dus slim is hier niet het juiste woord.quote:
Scherpe Boor ook hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef borisz het volgende:
Als je slim bent stem je geen CDA dus slim is hier niet het juiste woord.
Nee, want als ie dat was zou ie wel SP-lid zijn.quote:
Jij wintquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
Nee, want als ie dat was zou ie wel SP-lid zijn.
Heb je de lokale afdeling nu al opgericht?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want als ie dat was zou ie wel SP-lid zijn.
We vallen onder afdeling Haarlem.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:03 schreef borisz het volgende:
Heb je de lokale afdeling nu al opgericht?![]()
Slaap lekker!quote:Maar goed tijd om te slapen. Ik wil morgen het rondetafelgesprek volgen tussen de TK en de mensen die doen alsof ze verstand hebben van belastingen
. Kijken of dat iets leefvormneutraler kan in NL. Zal tijd worden.
quote:De islamitische rebellenleider Dokoe
Oemarov heeft gezegd dat hij opdracht
heeft gegeven voor de zelfmoordaanslag
van januari op het vliegveld Domodedovo
in Moskou.Daarbij vielen 36 doden.
In een videoboodschap sprak Oemarov van
een "speciale operatie" tegen premier
Poetin en het Russische volk.De Emir
van de Kaukasus,zoals hij zichzelf
noemt,kondigde nog meer aanslagen aan.
Hij zou ook betrokken zijn geweest bij
de schoolgijzeling in Beslan,waarbij in
2004 meer dan 300 doden vielen.
Oemarov wil in de Russische Kaukasus,
waar onder andere Tsjetsjenië deel van
uitmaakt,een moslimstaat vestigen.
Lekker, Krakquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:50 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
* krakkemieke Pee kopje koffie geeft
Gisteren ook al! Ik kwam een kennis tegen en we waren het eens dat zo'n dag een kadootje is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker, KrakIK zit nu te ontbijten maar eigenlijk heb ik heul geen trek
En wat een mooie zonsopkomstAllemaal wolkjes aan de lucht, beetje rooiig nu
Het is mooi fotoweer
Ja. Eigenlijk wel hequote:Op woensdag 9 februari 2011 07:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gisteren ook al! Ik kwam een kennis tegen en we waren het eens dat zo'n dag een kadootje is.
Misschien van die peper in het zuur? Geitekaas is misschien wat uitgesproken van smaak?quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel heIk heb dan ook zin in de zomer. Ik hoop dat het een complete sinterklaas-zak vol van die cadeautjes wordt
En vanavond heb ik een eter over de vloerIk ga pizza maken op verzoek, maar er mochten geen olijven, champignons of vis op
Nu maar een beetje lekkere topping bedenken dan. Zat te denken aan rode ui, paprika, mozzarella of zo. Iig niet te ingewikkeld.
Hmmm....ik weet niet of de dame in kwestie dat gaat waarderen. Nee, ik hou het lekker simpelquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien van die peper in het zuur? Geitekaas is misschien wat uitgesproken van smaak?
Simpel is altijd goed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....ik weet niet of de dame in kwestie dat gaat waarderen. Nee, ik hou het lekker simpelEn een lekkere salade erbij... klaar is P
Goeiemorgen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Goedemorgen vanuit bed met buikpijn.
net werk afgezegd en ga zo de Arbo bellenblegh
is ze vega? anders salami of rauwe hamquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel heIk heb dan ook zin in de zomer. Ik hoop dat het een complete sinterklaas-zak vol van die cadeautjes wordt
En vanavond heb ik een eter over de vloerIk ga pizza maken op verzoek, maar er mochten geen olijven, champignons of vis op
Nu maar een beetje lekkere topping bedenken dan. Zat te denken aan rode ui, paprika, mozzarella of zo. Iig niet te ingewikkeld.
mogge Krakquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Vervelend, maar goed gedaan!
Ik weet hoe het is om ziek te worden van je werk. Je kunt beter nu thuisblijven dan een burn-out krijgen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mogge Kraknou ik voel me blegh maar beter hier dan daar denk ik
Nee, maar dat ben ik gewend. Ik ben wel heel fruitig.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mogge Kraknou ik voel me blegh maar beter hier dan daar denk ik
Ik heb redelijk geslapenquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, maar dat ben ik gewend. Ik ben wel heel fruitig.![]()
Heb jij lekker geslapen? Of was je lijstjes aan het bedenken?
mwah beetje weinig, verder okquote:
Dat dus!quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Vervelend, maar goed gedaan!
Fijn dat ze het inzien, hoef je je daar geen zorgen over te maken!quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mwah beetje weinig, verder okjij wel dus , das mooi
net Arbo gebeld. hoefde nog niet in details over te gaan maar ze hoorde aan me dat het niet goed zat zei ze en ze vond het heel vervelend. we kijken het nu een week aan en ik mag hen evt opnieuw bellen, anders bellen zij mij over een week om op spreekuur te komen.
oh jammer. ga je nu alsnog pizza maken maar voor jezelf?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
FCAnnie
Sarabi
Afspraak voor vanavond SMSt net af. Gelukkig maar want gisteravond aan de telefoon klonk ze echt dodelijk vermoeidWerkdagen van 11-12 uur volgens mij. En van het weekend al een dag van 24 uur. Dit weekend mag ze weer.
En ik wil natuurlijk wel gezellige mensen op bezoek
goed idee!! ik ga zo ook omkleden en brood halen. of misschien ff naar de hema, lekkere baguettes met hammmmmmmmquote:
ja adem uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:18 schreef Sarabi het volgende:
Fijn van de Arbo FFT! Hopelijk kan je die zorgen nu laten voor wat ze zijn
Poe het is niet erg dat ik de komende tijd geen tijd heb om te sporten, dozen op en af te trap dragen werkt ook wel goed
Ik zal er op lettenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja adem uit
goed voor je rug Sarabikijk je uit dat je er niet doorheen gaat?
Helemaal met krak eens, FFT!quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet hoe het is om ziek te worden van je werk. Je kunt beter nu thuisblijven dan een burn-out krijgen.
Neuh. Ik ga wat simpelers makenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh jammer. ga je nu alsnog pizza maken maar voor jezelf?
Pizza is toch nog wel best simpel? (alleen wel veel werk als je het deeg nog moet maken)quote:
Ik heb brood gehaald bij de Hema. Het is wonderlijk genoeg gelukt om op tijd te zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed idee!! ik ga zo ook omkleden en brood halen. of misschien ff naar de hema, lekkere baguettes met hammmmmmmm
Zeer vervelend, maar goed gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Goedemorgen vanuit bed met buikpijn.
net werk afgezegd en ga zo de Arbo bellenblegh
Nope.quote:
Deeg maken is het probleem niet hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Pizza is toch nog wel best simpel? (alleen wel veel werk als je het deeg nog moet maken)
Maar jammer dat ze heeft afgezegd!
Laat je dat gewoon in de koelkast staan danquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:38 schreef LieLie het volgende:
Het deeg moet juist lekker lang staan! Wordt het lekkerder van
quote:
Ik zei het ook verkeerdquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
Deeg maken is het probleem niet hoorDa's zo gebeurd
Ok, dat had ik gegoogled. Maar wat trek je ermee? Knieeen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je dingen in trekken en mechanische eigenschappen van bepalen.
Ik heb nog spruiten in de groentela en peultjes. Dus of het wordt noodles met varkensfilet en peultjes OF spruiten met sambal, ketjap, ham en rijstquote:
Je zit 's avond geen elektronica te hobbyen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef freecell het volgende:
Ik kreeg net een oscilloscoop aangeboden![]()
Die heb ik niet nodig zo dag en door
Ik ga voor optie 1quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nog spruiten in de groentela en peultjes. Dus of het wordt noodles met varkensfilet en peultjes OF spruiten met sambal, ketjap, ham en rijst
Ja, maar die kan ik ook als lunch meenemen morgenquote:
Ik duw op m'n zagenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ok, dat had ik gegoogled. Maar wat trek je ermee? Knieeen?
' Watertanden met Pee, gerechten uit alle windstreken.'quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
En nu ik vrij ben vanavond, kan ik natuurlijk ook wel even gaan fotograferenIk heb een tof idee voor een serie
Neh.... "Delft Verlicht"quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
' Watertanden met Pee, gerechten uit alle windstreken.'
Delft lijkt me leuker, maar voor voedsel hoef je de deur niet uit...quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh.... "Delft Verlicht"Ik heb een aantal toffe plekjes gezien tijdens mjn wandelingen waar je foto's kan maken van licht en lijnen en zo
Geen idee of het wat wordt, maar wie niet waagt, die niet wint.
OF ik kan natuurlijk wat met voedselfotografie doen![]()
Gewoon wit en bruin. Het is zoveel lekkerder dan van de supermarkt, maar meestal ben ik te laat. Vandaag expres op tijd opgestaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:13 schreef FutureFairytale het volgende:
wat voor brood heb je gehaald Krak?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Delft lijkt me leuker, maar voor voedsel hoef je de deur niet uit...
Veel plezier!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:20 schreef Sarabi het volgende:
En nu ga ik maar echt poetsenen de keuken inrichten
Ja, da's luxe soms he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik moet ook nog een berg foto's bewerken dus dat is ook nog een optie
En trouwens mensen......een warme douche he......zo heeeeeeeeeeeeeerlijk
Jaquote:
Ik heb wel eens gemandied toen ik geen warm water had.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaHeb er gisteravond echt weer een kwartier onder gestaan
Dat vertelde je ja. Maar da's me teveel werkquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gemandied toen ik geen warm water had.
Held!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat vertelde je ja. Maar da's me teveel werkKoud water werkte ook wel
Het was alleen niet plezierig
Dat is mijn middlename hequote:
Ik zal het onthouden!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is mijn middlename hePeter 'Held' de Hoog
Je bent sowieso traagquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:37 schreef LieLie het volgende:
Ik ben echt de traagste kwarketer van Nederland
Ik ben een kwark-weigeraar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:37 schreef LieLie het volgende:
Ik ben echt de traagste kwarketer van Nederland
Ja, blikje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gewoon zo'n blikje?
Oh, ben je nou wezen sporten?
Niks, maar ik vind het leuk om kleine meisjes te plagenquote:
Ik ben niet klein, dat is jouw perceptiequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks, maar ik vind het leuk om kleine meisjes te plagen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben niet klein, dat is jouw perceptie
Ge-wat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:28 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb wel eens gemandied toen ik geen warm water had.
Uit ons Indische koloniale verleden. Water uit een bak over je heen gieten. In mijn geval een emmer warm water en een steelpan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ge-wat?
Ahh, twee weekjes Afrika herinnert een mens eraan dat een warme douche een luxe is
Weer wat geleerd. En: in Tengrela moesten we zelf een emmer vullen met water uit de put en dan 'douchen' met een kannetje. Brrr als je je haar moet wassen, verder was het verfrissend genoegquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:59 schreef krakkemieke het volgende:
Uit ons Indische koloniale verleden. Water uit een bak over je heen gieten. In mijn geval een emmer warm water en een steelpan.
In Indie was het ook koud water. Er was een grote bak in de badkamer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. En: in Tengrela moesten we zelf een emmer vullen met water uit de put en dan 'douchen' met een kannetje. Brrr als je je haar moet wassen, verder was het verfrissend genoeg
in Zimbabwe was ik op een gegeven moment in een hostel waar een vrouw wel wou helpen om warm water over me heen te gooien. Dat heb ik toch maar afgeslagen....quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. En: in Tengrela moesten we zelf een emmer vullen met water uit de put en dan 'douchen' met een kannetje. Brrr als je je haar moet wassen, verder was het verfrissend genoeg
Fijn dat het beter gaat en goed gedaan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:11 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen
Nog steeds koortsvrij en de koffie begint ergens naar te smakenGaat nu definitief de goede kant op
Maar moet nog wel rustig doen merk ik, ben nog erg instabiel. Heb net even via telefoon geregeld dat ook mijn laatste afspraken deze week opgevangen worden, kan dus rustig uitzieken en eventueel thuis wat werken morgen en vrijdag.
Straks even rustig met Sam een klein blokje om. Buitenlucht en zon
Fijn!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:11 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen
Nog steeds koortsvrij en de koffie begint ergens naar te smakenGaat nu definitief de goede kant op
Maar moet nog wel rustig doen merk ik, ben nog erg instabiel. Heb net even via telefoon geregeld dat ook mijn laatste afspraken deze week opgevangen worden, kan dus rustig uitzieken en eventueel thuis wat werken morgen en vrijdag.
Straks even rustig met Sam een klein blokje om. Buitenlucht en zon
Gezellig!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:24 schreef LieLie het volgende:
Ik moet (met de nadruk op moet) vandaag de kledingkast die ik bij m'n ouders nog heb helemaal uitzoeken van m'n moederNa anderhalf jaar wil ze hem wel eens ergens anders voor gebruiken.
En ik blijf er logeren met m'n zus en haar kids. M'n vader is naar 't buitenland voor 't werk, m'n zwager is naar het buitenland voor 't werk en mijn mr is vanavond ook aan 't werk. Dus wij hebben een moeder-dochters-avondje
op you tube kun je exhale core fusion pilates lessen vindenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:35 schreef LieLie het volgende:
DE of Steer of anderen, weten jullie misschien waar je online of makkelijk downloadbaar een goede pilates-les kunt vinden?
Ik kan morgen niet naar de les, maar misschien kan ik dan morgen of vrijdag zelf nog wat doen
Die vind ik een beetje typisch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
op you tube kun je exhale core fusion pilates lessen vinden
hoezo typisch? die oefeningen deed ik ook grotendeels in de les?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die vind ik een beetje typisch.
Heb nu filmpjes gevonden van BonnieDie doet de oefeningen die wij ook doen in de les
Met gewichtjes en alles?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoezo typisch? die oefeningen deed ik ook grotendeels in de les?
Daar heb ik een oplossing voor!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef krakkemieke het volgende:
Ik moet ook opruimen, mijn schone strijk past er amper in.Ander keertje.
Jamaar... Ik wil de slaapkamer nu eens zonder stapels strijkgoed hebben, dus ik moet wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar heb ik een oplossing voor!
Niet strijken!
Gewoon vouwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jamaar... Ik wil de slaapkamer nu eens zonder stapels strijkgoed hebben, dus ik moet wel.
Nee,nee! Mijn damasten tafelkleed en zijden blouse moeten gestreken!quote:
Ik heb het ook al serieus overwogenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:05 schreef krakkemieke het volgende:
Hou me tegen, ik krijg zin om gordijnen te wassen met dit weer!
Dan doe je dat toch gewoon lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:05 schreef krakkemieke het volgende:
Hou me tegen, ik krijg zin om gordijnen te wassen met dit weer!
Nee, ik ging eerst strijken. En ik heb al een kleedje gewassen. Op de hand. Ikbennielekker.quote:
Voorjaarsschoonmaakkriebelsquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik ging eerst strijken. En ik heb al een kleedje gewassen. Op de hand. Ikbennielekker.
Hier wel iig O_Oquote:
Ja, het voelt echt afschuwelijk! Een soort primitieve drang.quote:
Spannend!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
JeejUitnodiging voor gesprek is binnen
Volgende week woensdagochtend
Spannend
Leuk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
Spannend
Ze liet het me op de foto zien, er zat een nieuw gaatje onder.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:13 schreef DarkElf het volgende:
ik vind die exhale core fusion wel prettigen sommige oefeningen zijn zo zwaar!
lekker is dat
klote CF van je vulling. soms denk ik wel eens dat tandartsen het erom doen hoor, toen ik hier kwam moesten er ook dingen over.. en ik kan t niet controleren dus voor t zelfde viel t allemaal best mee
Gaaaaaf! Ik duim, hoor!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
Spannend
En dan nog even daargelaten dat die Witrus ook nogal een hannes was met de apparaten; we stonden elke keer doodsangsten uit in die stoelquote:
dat je er dan toch na de eerste keer nog heenging!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan nog even daargelaten dat die Witrus ook nogal een hannes was met de apparaten; we stonden elke keer doodsangsten uit in die stoel
Hij heeft jullie toch geen stalen tanden aangesmeerd he?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan nog even daargelaten dat die Witrus ook nogal een hannes was met de apparaten; we stonden elke keer doodsangsten uit in die stoel
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:32 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblKut-belgen
Komt het volgende mes weer
Klootzakken zijn het, allemaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:32 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblKut-belgen
Komt het volgende mes weer
Wat leuk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:54 schreef golfer het volgende:
Oh en in het kader van terug naar 1975:
Ik heb een hele lange mail teruggekregen van mijn ouwe Israëlische vriendinnetje die nu in de USA woont. Heel lang verhaal, waarvan ik het meeste wel al wist en op haar website had gelezen. Maar het komt er op neer dat ze blij verrast was en in ieder geval contact wil hebben en ook van mij het e.e.a. wil weten.
Ik zou sowieso bij dat soort zaken bestellen. G&G (en de meeste anderen) zijn standaard gewoon veel duurder.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:57 schreef borisz het volgende:
Blader ik het G&G boekje door en dat je met een G&G pasje 25% korting krijgt op Highland Park 12. Totaal 28,34. Ga ik eens buurten bij Van Zuijlen en Ton Overmars is die daar standaard al goedkoper
Nehquote:
Nee. Niet allemaalquote:
Nope!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:01 schreef borisz het volgende:
Kent hier iemand( de whiskydrinkers) Auchentoshan Classic? Dat is wel een interessante aanbieding.
En? Ziet het er nog een beetje uit?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef golfer het volgende:
Een enorm uitvergrote foto van P. is hier net bezorgd.
Ja hoor. Ziet er nog prima uit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
En? Ziet het er nog een beetje uit?zo enorm is-ie niet hoor
ik ben zelf altijd voorstander van 40x60 of 50x75
Eentjequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Ziet er nog prima uit.![]()
heb je nog wat meer bestellingen binnen gekregen?
Leuk zeg!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet vanavond ook nog eens mijn expo gaan voorbereidenDie gaat de 26e alweer van start bij een lokale fotoboer hier in Delft. 16 foto's hangen dan gedurende 2,5 maand voor iedereen zichtbaar
Dat worden een paar artiesten, een paar uit de serie rondom Margraten vorig jaar, een paar landschapjes en cityscapes en dan nog een paar portretjes denk ik.
ik kan niet goed lezen, wel goed luisterenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:53 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag!
FFT, wat goed dat je mijn advies hebt opgevolgd en fijn dat de Arbodienst zo begripvol reageerde.
wat leuk dat je wat terug hebt ontvangen! zo lang geleden al maar leuk dat ze ook nog contact met je wil enzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:54 schreef golfer het volgende:
Oh en in het kader van terug naar 1975:
Ik heb een hele lange mail teruggekregen van mijn ouwe Israëlische vriendinnetje die nu in de USA woont. Heel lang verhaal, waarvan ik het meeste wel al wist en op haar website had gelezen. Maar het komt er op neer dat ze blij verrast was en in ieder geval contact wil hebben en ook van mij het e.e.a. wil weten.
Yupquote:
Hmmm....dan weten we wie we de schuld moeten geven als ze omlaag komenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef borisz het volgende:
Zo wat certificaten voor mijn broertje van zijn opleiding opgepikt bij de Bruna. Hij heeft 17 feb de medische keuring en komt hij daar doorheen dan gaat bij binnenkort in Leeuwarden aan onze F16's knutselen.
Investeren in je toekomst heet dat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupMaar wel weer een bak geld wat eruit gegeven moet worden
5 EUR per print
En ik denk dat er zeker 8 gemaakt moeten worden. En als ik pech heb ook nog wat passepartouts.
Minister Hillen die geen geld heeft voor nieuwe onderdelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....dan weten we wie we de schuld moeten geven als ze omlaag komen
Zo langzamerhand begin ik te twijfelen of zo'n toekomst is weggelegd voor mequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Investeren in je toekomst heet dat.
Dan zijn het gewoon kosten van je hobby. Sommigen kopen treintjes of een Jaguar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo langzamerhand begin ik te twijfelen of zo'n toekomst is weggelegd voor meMisschien moet ik gewoon IT-er blijven
Uhuhquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan zijn het gewoon kosten van je hobby. Sommigen kopen treintjes of een Jaguar.
Moet je dan niet je huisarts hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen dringend de woningbouw bellen, die schimmel slaat op mijn luchtwegen.
Nee, ik weet al heel lang dat ik er allergisch voor ben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet je dan niet je huisarts hebben![]()
Ziet er lekker uit!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuwe afhaaltent in de buurt![]()
http://frangogrill.com/
Ze kan nog praten want ik heb haar aan de telefoon gehad. De bikkel is gewoon weer naar haar werk teruggegaan nadat ze ruim een uur bij de tandarts heeft gezeten en een uitgebreide wortelkanaalbehandeling heeft ondergaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe zal het met Bluezz gaan? die praat straks ff niet meer lekker denk
Heldin!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze kan nog praten want ik heb haar aan de telefoon gehad. De bikkel is gewoon weer naar haar werk teruggegaan nadat ze ruim een uur bij de tandarts heeft gezeten en een uitgebreide wortelkanaalbehandeling heeft ondergaan.
De verdoving was nog niet helemaal uitgewerkt toen ze mij belde, maar ze heeft voldoende pijnstillers bij zich.
En nu dus maar hopen dat daarmee haar kiespijnprobleem is opgelost.
Het is wel allemaal happy, happy, halleluja en praise the lord bij haar tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
wat leuk dat je wat terug hebt ontvangen! zo lang geleden al maar leuk dat ze ook nog contact met je wil enzo
nou wie weet gaat er een hele nieuwe wereld voor je openquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is wel allemaal happy, happy, halleluja en praise the lord bij haar tegenwoordig.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou wie weet gaat er een hele nieuwe wereld voor je open
zeker bikkel! wortelkanaalbehandeling is niet nietsquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze kan nog praten want ik heb haar aan de telefoon gehad. De bikkel is gewoon weer naar haar werk teruggegaan nadat ze ruim een uur bij de tandarts heeft gezeten en een uitgebreide wortelkanaalbehandeling heeft ondergaan.
De verdoving was nog niet helemaal uitgewerkt toen ze mij belde, maar ze heeft voldoende pijnstillers bij zich.
En nu dus maar hopen dat daarmee haar kiespijnprobleem is opgelost.
Tsjakkaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is wel allemaal happy, happy, halleluja en praise the lord bij haar tegenwoordig.
Dat ziet er best goed uit!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
oh myyyyyy.. gegrilde kipquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
Mooi, want dit is het reserve-voer voor 9 aprilquote:
goedgekeurdquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi, want dit is het reserve-voer voor 9 april
Not badquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
Mooi, want dit is het reserve-voer voor 9 april
geen lekkerdere kip dan een Portugese kip zeggen wij altijd maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Not badEn zo zijn we weer terug bij de TT
Wat een leuke menukaart, ik krijg er trek van!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga met een vriendin naar de nwe restaurantweek en heb Heinde & Ver gereserveerdomdat het allemaal producten zijn uit onze regio en we zijn toch een beetje boeren hehe
T haantje en de rechter ja... en de cliffhangerquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is er speciaal aan dat ei, Sunny? Ik zie nu een bammetje gebakken ei voor me
DE, portugese haan toch? Iets met een rechter?
Is met ham en tomatensausje uit de oven. Heel simpel hoor, maar had nooit zelf bedacht het op deze manier klaar te makenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is er speciaal aan dat ei, Sunny? Ik zie nu een bammetje gebakken ei voor me
Ja vond het wel okquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb zwaar gelucht, voor vanavond eens wat lichts bedenken, een soepje ofzo.
Sunny, nooit geprobeerd maar het klinkt wel goed!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Not badEn zo zijn we weer terug bij de TT
Zeg...ik kan ook gelijk stoppen met recepten zoeken en gewoon dat afhalen hoor?quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...ik kan ook gelijk stoppen met recepten zoeken en gewoon dat afhalen hoor?![]()
ah! lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Flinke portie pasta, leftovers van gisteren.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Flinke portie pasta, leftovers van gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |