In seizoen 1 van The Tudors. Daar kreeg iemand een pie als cadeau, en sneed hem aan en toen vlogen er parkietjes oid uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef golfer het volgende:
Levende kippen stribbelen ook te veel tegen als je die in een pie wilt stoppen.![]()
Ligt eraan of je het ze netjes vraagtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef golfer het volgende:
Levende kippen stribbelen ook te veel tegen als je die in een pie wilt stoppen.![]()
Tnx for askingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb maar een paar posts teruggelezen, dus misschien was het al gemeld: hoe was het nieuwe projectje van DE?
Mijn VWO Nederlands ging over Leon de Winter. Ben fan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Hou jij van Leon de Winter, golfer?
Ik heb maar een paar posts teruggelezen, dus misschien was het al gemeld: hoe was het nieuwe projectje van DE?
Okee, goed om te weten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Binnen de Europese unie en de Schengenlanden heb je gewoon alleen maar een geldig paspoort nodig.
Ik had al een paar boeken van hem hier in de boekenkast, maar sinds hij een steeds rechtser Elseviertype was geworden had ik hem min-of-meer wat geboycot.quote:
Goeie vraag: ik heb nog geen eenduidig antwoord gezien. De meeste mensen neigen naar 'ja' met een voorkeur voor whey (melk). Ook omdat van soja niet onomstotelijk is vastgesteld dat deze geen oestrogeen effect heeft, en het aminozuur profiel van whey completer is....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef z80 het volgende:
@ Steer.
weet jij of het lichaam anders omgaat met melk eiwitten en soja eiwitten?
er zit een behoorlijk prijs verschil tussen deze 2.
maar kan zo gauw geen goed en duidelijk antwoord vinden.
OK! Ik ben benieuwd. Ook naar je verhalen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef DarkElf het volgende:
Tnx for asking
Heb alleen gemeld dat het een intensieve middag was en dat ik even eea ging laten bezinken
gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde joodquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK! Ik ben benieuwd. Ook naar je verhalen!
Als ik meer dan twee LdW-boeken achter elkaar lees, ben ik hem altijd spuugzat, want zijn thematiek wil nog weleens hetzelfde zijn. Maar ik vond God's Gym ook goed, Het recht op terugkeer heb ik niet gelezen, wel een heleboel oudere boeken.
Kommen Sie mal bei Pappaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Terug van wandeling. En zoals de wandelcoaches hadden gesuggereerd wat intervaltraining gedaan. Vijf minuten snel wandelen, vijf minutne normaal wandelen. Bedankt coachKnie geforceerd
En het jammerlijkste is dat zijn vrouw precies hetzelfde doetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood
Ja, ik vond die ontbijttafel opmerking van jou een paar jaren terug meesterlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En het jammerlijkste is dat zijn vrouw precies hetzelfde doetEn volgens mij bedenkt hij haar plots. Baaaahhh.
Ja.Nogal. Als ie in Nederland is woont ie trouwens een paar straten hier vandaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood gefrustreerde jood
Schept een band he.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja.Nogal. Als ie in Nederland is woont ie trouwens een paar straten hier vandaan.
We zijn de enige joden van het dorp.
Noodverband.quote:
Oe, dat toetje ziet er meteen goed uit!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
a.s. maandag ga ik met de hele kliek hier eten:
Restaurant Shôko, direct aan de Boulevard van Barceloneta.![]()
Beetje Lounge / Fusion achtig tentje ziet het er naar uit
Of een Nootverbandquote:
Ziet er lekker uit. 60 euro voor 3 gangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Wil je nou zeggen dat golfer geen noten heeftquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat golfer geen noten heeftZal Bluezz leuk vinden
Alsof ik die nog nodig heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
Wil je nou zeggen dat golfer geen noten heeftZal Bluezz leuk vinden
Enjoy!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, ik hoef niet te betalen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. 60 euro voor 3 gangen.
Ik voel wat twijfel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef DarkElf het volgende:
Tnx for asking
Heb alleen gemeld dat het een intensieve middag was en dat ik even eea ging laten bezinken
Nou. Je hebt nou wel genoeg tijd daarvoor genomen, dus vertel.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef DarkElf het volgende:
nee? ik heb gewoon even de tijd genomen om mijn indrukken te laten zakken
Oh das veel te veel om hier te vertellen maar kort samengevat: ik vond het erg leuk, de mensen zijn erg vriendelijk, de cliënten zijn heel open en makkelijk benaderbaar wat het makkelijk maakt dus mij lijkt het leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou. Je hebt nou wel genoeg tijd daarvoor genomen, dus vertel.....
Een rocking horse?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Robiccen ging zoveel beter in mijn nieuwe badpakkie
Het was een zware sessie trouwens, die rocking horse =![]()
Wát is een rocking horse?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Robiccen ging zoveel beter in mijn nieuwe badpakkie
Het was een zware sessie trouwens, die rocking horse =![]()
Klinkt positief.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef DarkElf het volgende:
Oh das veel te veel om hier te vertellen maar kort samengevat: ik vond het erg leuk, de mensen zijn erg vriendelijk, de cliënten zijn heel open en makkelijk benaderbaar wat het makkelijk maakt dus mij lijkt het leuk
Ik ga donderdag eens met de directeur bespreken hoe en wat verder maar als zij het ook zien zitten met mij wordt het bijv. elke dinsdagmiddag activiteiten begeleiden dus
Ziet er zwaar uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt goed Elf
Rocking horse :
http://www.hydrofit.com/h(...)sweep_back_left.html
Je achterbeen zo hoog mogelijk en als variatie ook naar voren en naar achteren schommelen
Wat gaat dat snel hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Morgenvroeg nog wat dingen inpakken en gaan poetsen in het nieuwe huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |