Dat is inderdaad wel iets wat heel zwaar mee weegt om het moment, ik heb door gezondheidsproblemen mijn studie al moeten verlengen en nu moet het allemaal voor 1 april klaar zijn en moet ik het diploma in mijn bezit hebben! dus ja echt rustig alles doen zit er ff niet in!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:08 schreef Spartacus911 het volgende:
ik weet niet of dit echt 'pathologische' faalangst is, er hangt gewoon veel af van je examens
Werkt allemaal te kort of helemaal niet, ik ben op dit moment gewoon te gestrest, ik slaap werk leer slaap werk leer slaap werk leer enz!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef Spartacus911 het volgende:
yoga, pilates, sport in het algemeen, orgasme
Naja het si het proberen waard!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:47 schreef Spartacus911 het volgende:
It wasnt until the 1990s that researchers began to realise the potential of oxytocin to influence human behaviour beyond menstruation, childbirth and lactation. They noticed that nursing mothers were calmer in the face of exercise and psychosocial stress than their bottle-feeding counterparts. The difference was attributed to the effects of oxytocin and subsequent research has begun to reveal the true extent of its influence.
Oxytocin induces feelings of love and altruism, warmth, calm, bonding, tenderness and togetherness, of satisfaction during bodily contact, sexual arousal and sexual fulfilment. It is during orgasm in both men and women that oxytocin floods through our bloodstream. Oxytocin released by female orgasm helps women lie still for a while afterwards.
tl;dr geef er 'een slinger' aan vlak voor je examens of vraag je vriend of hij vrij voor je neemt die dag of later mag beginnen
Komt allemaal goed! We gaan voor de 9quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb inmiddels besloten om het proberen los te laten, Ik weet rationeel gezien dat ik er alles aan gedaan heb, dus waarom zou ik het dan niet halen? Kijk het vandaag nog 1 keer door en dan vrijdag examens! wish me luck!
Good luck!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb inmiddels besloten om het proberen los te laten, Ik weet rationeel gezien dat ik er alles aan gedaan heb, dus waarom zou ik het dan niet halen? Kijk het vandaag nog 1 keer door en dan vrijdag examens! wish me luck!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |