detailsquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, zeiksnor.
Je moet er wat voor over hebbenquote:
ah, dat voelt goed.quote:
IK HEB GEEN IDEE WATERTORNADO!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ah, dat voelt goed.
TROUWENS YUKI!!!
Dus ik lees het etiket van Jopen Hoppenbier en wat lees ik daar?
't komt vast uit Purmerend..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
IK HEB GEEN IDEE WATERTORNADO!!!
Vertel eens?
Je capslock staat aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vertel eens?
Zeikstraal.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je capslock staat aandoe dat lekker in ONZ ofzo
Dit bier is op de World Beer Championship beloont met een zilveren medaillequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vertel eens?
Oh noesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit bier is op de World Beer Championship beloont met een zilveren medaille![]()
Serieus, ik heb geen idee. Air haalt wat mensen door elkaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
maar cl watvoor aanhang heb je nou?
Ik wou al zeggen, CL is toch hartstikke single gewoon?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus, ik heb geen idee. Air haalt wat mensen door elkaar.
Dat is het altijd al geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is fok bij iedereen traag met het laden van Quotes enzo?
Het is hopelijk niet chronisch hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, CL is toch hartstikke single gewoon?
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat hopen we geen van allen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hopelijk niet chronisch hoor.
Ik heb mijn feiten prima op orde. Maar ik mag graag wat stoken hier. Kijken welke man door dit dreigende nieuws zo wordt getiggerd dat 'ie je per direct ten huwelijk vraagt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Serieus, ik heb geen idee. Air haalt wat mensen door elkaar.
Jij vuige stokerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn feiten prima op orde. Maar ik mag graag wat stoken hier. Kijken welke man door dit dreigende nieuws zo wordt getiggerd dat 'ie je per direct ten huwelijk vraagt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn feiten prima op orde. Maar ik mag graag wat stoken hier. Kijken welke man door dit dreigende nieuws zo wordt getiggerd dat 'ie je per direct ten huwelijk vraagt.
Had me dan even gewaarschuwd via PM, had ik heel mysterieus kunnen doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
And you love it.quote:
Je 'ik doe net of er niks aan de hand is' act, was tot deze ontboezeming ook best geloofwaardig. Het is niet voor niks dat mensen er naar bleven informeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Had me dan even gewaarschuwd via PM, had ik heel mysterieus kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |