Zullen we de verzendkosten delen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:43 schreef Wokkel1982 het volgende:
15 euro incl verzenden voor de joystick.
Mits in zeer goede staat ga ik hiermee akkoordquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:27 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Zullen we de verzendkosten delen?
Hij is in prima staat. Hij heeft meer in de kast gestaan dan dat hij gebruikt is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:43 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Mits in zeer goede staat ga ik hiermee akkoordPM maar met je bankgegevens.
Primaquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:01 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Hij is in prima staat. Hij heeft meer in de kast gestaan dan dat hij gebruikt is.
Voor ik 'm op de post doe zal ik het stof er even afhalen.
Ik heb 'm zojuist nog even getest en hij doet het prima.
Je hebt PM.
Eerlijk gezegd niet. Ik heb 'm gebruikt met een IDE-133 schijf op een SATA-150 poort.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:02 schreef Chandler het volgende:
LOL die converter hé heb je daar meer specs van?
Nee, geen Telfort. Gewoon zelf instellen naar wens.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:01 schreef TeleluvR het volgende:
Die zeiksnor, is dat een Telfort modem?
Telfort modems werken ook op andere verbindingen; ze waren niet door telfort geflasht; alleen de defaults waren aangepast.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:01 schreef TeleluvR het volgende:
Die zeiksnor, is dat een Telfort modem?
Maar dus wel hetzelfde modem, daar ging het mij om...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Nee, geen Telfort. Gewoon zelf instellen naar wens.
Want? Interesse of daarom juist niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar dus wel hetzelfde modem, daar ging het mij om...
Ja, dan wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Want? Interesse of daarom juist niet?
Mooi, wat wil je daar voor hebben incl verzendkosten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:10 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet. Ik heb 'm gebruikt met een IDE-133 schijf op een SATA-150 poort.
Ik denk niet dat hij 133Mb/s kan omzetten naar 300Mb/s.SATA1 dus
Er zit een schakelaar op waarmee je kan instellen of je een SATA-schijf hebt of een IDE-schijf.
De converter wordt gevoed via een usb-kabel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |