abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92515288
Voormalige superspeler van sony. een bijzonder geval met gescheiden laserunits voor CD en DVD en een fascinerend frontje. Van binnen een R-core trafo, ladingen koper en alleen hoogwaardige componenten. Helaas werkt om de een of andere reden de DVD-unit niet meer, hij herkent geen enkel DVDschijfje ondanks dat de laser nog zeer sterk is, en de focusinrichting lijkt te werken. Hij heeft een auto-calibration stand, maar dit haalt niets uit. De manual calibration is me te ingewikkeld..

Gelukkig is de CD-functionaliteit is nog helemaal in orde, en is dankzij de 24bit/96KHz DAC een erg mooie speler.

gezien dus de halve functionaliteit en het ontbreken van een afstandsbediening wil ik starten op 60,- excl. waarom? voor een gelijkwaardige 2e hands CD -only speler van Sony is 150-200 een gangbare prijs.

Hij is te horen in Den Bosch, en ik verstuur ook.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_92556190
Filter ingesteld :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_92692634
oh, ik ben goed bezig. ik wou 1x kicken, edit maken en ik maak gewoon 2x dezelfde fout..
sorry. de 2 berichten hierboven mogen uiteraard weg.

waar ik voor wou kicken: ik zie dat het enthousiasme erg laag is, en daarom ga ik naar 40 euro om te starten, ik ben benieuwd wat hij waard is voor de Fok!er.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')