Een leuk kaartje is altijd leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. helaas ben ik zo iemand die nooit attent is en ook altijd te laat is met kaartjes sturen
wat voor beurs is het DM?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoewel het een heel eind richting ST en jou is, zullen er op die beurs weinig chicks zijn... vooral mannen van middelbare leeftijd schat ik.
Wat voor beurs is het dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoewel het een heel eind richting ST en jou is, zullen er op die beurs weinig chicks zijn... vooral mannen van middelbare leeftijd schat ik.
Wat een vette teleurstellingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. helaas ben ik zo iemand die nooit attent is en ook altijd te laat is met kaartjes sturen
Was toch een grapjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja weet ik schat maar dat ligt bij mn pa niet hier.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sommige mensen hebben ook altijd mazzel..
Zet je gweoon Stef Stuntpiloot neer, heb je de hele dag geen kind aan de mensen
Mag ik ookquote:
als je maar wat popcorn voor mij overlaat vind ik het prima.quote:
WB Solquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Solique het volgende:
Zo eten weer weg gewerkt
Weer een topic verder.
Sorry.. met de techniek is ook een beetje de mannelijke kant er in geslopen...quote:
Jaaaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
picsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Toekito het volgende:
waarom krijg ik geen baileys btw?
Had vandaag toch dat werkoverleg? Daar zou de nieuwe manager van onze divisie zijn, dus ik netjes een overhemd aan en wat denk je? En ze kwam niet opdagen EN nu heb ik het koud dus ga ff trui pakken.
quote:
Een vakbeurs voor de leden van de organisatie waar ik voor werk. In Nijkerk of all placesquote:
Goed planquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als erg geen promo babes zijn is er geen zak aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Een vakbeurs voor de leden van de organisatie waar ik voor werk. In Nijkerk of all places.
huh??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Een vakbeurs voor de leden van de organisatie waar ik voor werk. In Nijkerk of all places.
Ik ben sowieso al heel enthousiast: kijk maar hoe ik juichquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als erg geen promo babes zijn is er geen zak aan
Nee, voor een ondernemersorganisatie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
huh??
werk je voor een verzekering??
* Marc slaat zijn armen om jullie heen en doet ook mee...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
* Peter slaat een arm om Marijke en Barretje heen en doet mee
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Sorry.. met de techniek is ook een beetje de mannelijke kant er in geslopen...
quote:
Mmmhhh... Da's niet leuk...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al heel enthousiast: kijk maar hoe ik juich.
[..]
Nee, voor een ondernemersorganisatie.
Eten is goed bevallenquote:
Als je aan zijn staart trekt, geeft zijn neus dan licht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef OA het volgende:
Foto van de zielige kat voor ST
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |