Dat vind ik dus ook maar mijn huidige vriendin hecht er veel waarde aan... maw: i'm screwed want ik heb nog niks gefixed en morgen is het zondagquote:Op zondag 13 februari 2011 00:39 schreef Piebe het volgende:
Gewoon niks doen, Valentijn net zulke onzin als moederdag, vaderdag, dierendag. enz.
Geef haar gewoon de dag ervoor of de dag erna wat leuks
Dit, en dan een romantisch DVD'tje na afloop en dan zie je wel waar het schip strand.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:41 schreef Egeltje92 het volgende:
Neem haar uit eten of koop een goede fles wijn en kook zelf.
Hoe heet ze? (eerste letter?) Klinkt als m'n exquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef menderijn het volgende:
ja ik had dus al aan haar gevraagt wat ze leuk zou vinden, en ik moest het maar verzinnen.
jij hebt t ook in iedere post over je ex hequote:Op zondag 13 februari 2011 11:52 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Hoe heet ze? (eerste letter?) Klinkt als m'n ex
Misschien is dit de derde keer ofzo... ben jij mij aan't stalken?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
jij hebt t ook in iedere post over je ex he
het viel me op, las net toevallig in een ander topic ook al zoiets, ennuh stalken doe ik niet aan, je ex wel?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:05 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Misschien is dit de derde keer ofzo... ben jij mij aan't stalken?
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
het viel me op, las net toevallig in een ander topic ook al zoiets, ennuh stalken doe ik niet aan, je ex wel?
Erg toevallig dan, maar dan moet je niet meteen komen met zulke hypotheses. Nee mijn ex stalkt mij niet, ik haar ook niet dankjewelquote:Op zondag 13 februari 2011 12:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
het viel me op, las net toevallig in een ander topic ook al zoiets, ennuh stalken doe ik niet aan, je ex wel?
Waarom, je kan morgen toch nog wat regelen?quote:Op zondag 13 februari 2011 02:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook maar mijn huidige vriendin hecht er veel waarde aan... maw: i'm screwed want ik heb nog niks gefixed en morgen is het zondag
Tenzij het een grappig gedicht is? Dat zou ik best leuk vindenquote:
Koken doe ik al zo vaak... filmpje kijken ook. Ik gok dat het een grote teddybeer wordtquote:Op zondag 13 februari 2011 12:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom, je kan morgen toch nog wat regelen?
Als ze niet houdt van uit eten gaan is misschien de bioscoop een goed plan, of thuis voor haar koken en een film huren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |