Fapt TS heerlijk op het geile voetbal van Aarselona..quote:
Is compleet terecht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:48 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Fapt TS heerlijk op het geile voetbal van Aarselona..
Ze voetballen geweldig, dat geef ik volmondig toe, alleen dat gegeil op die club ...
Als Barcelona fan van het eerst uur weet ik dit uiteraard allemaal alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:48 schreef johjonker het volgende:
dat zal zeker zo zijn, maar wilde even een verhaaltje hierover kwijt aangezien afgelopen weekend
Vandaar dat ik hier een discussie wil voeren over dat soort voetbal. Met o.a. de barca fansquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Barcelona fan van het eerst uur weet ik dit uiteraard allemaal al
Ja natuurlijk, nergens wordt voetbal zo goed beleefd als in Engeland (mijns inziens) . Maar ook daar kun je NL niet mee vergelijken vergelijk de budgetten en aantal inwoners eens, daar valt niet tegen op te boksen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:58 schreef johjonker het volgende:
Tja, het klinkt natuurlijk weer zo Cruijff-achtig, maar als je ziet wat voor spelers er steeds maar weer weggaan uit nederland is het best wel jammer.
Het Engels voetbal bijvoorbeeld, zoiets is toch mooi?
Daar is het voetbal veel levendiger. Zelfs al kijk je naar een wedstrijd van Stoke City - Birmingham City.
gast... vroeger toen stelde we nog wat voor.. nu echt nada hoor..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:08 schreef Ruud het volgende:
Dat gejank dat de Nederlandse competitie nergens om gaat. Feyenoord heeft meer Europese titels dan, ik noem maar wat, Chelsea
dit jaar wordt pas de 3e keer op rij...quote:Guardiola heeft ervoor gezorgd dat Barcelona de Primera División drie keer op rij heeft gewonnen en naar alle waarschijnlijkheid komt nummer vier er ook nog bij.
Helemaal gelijk in ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:12 schreef DeTolk het volgende:
Barcelona is sinds de tijd van Michels/Cruijff gewoon een "Hollandse club". Denk dat het daarom zo mooi is om ze zo soeverein bezig te zien
Maar sterspelers zijn in NL op een moment niet meer te houden, alle spelers zijn ambitieus en willen het hoogst haalbare bereiken en dat is niet in NL. En mensen als Jordania kunnen we missen als kiespijn wat mij betreft. Clubs als VVV, Heracles, Groningen, Twente, Heerenveen laten zien dat je met goed beleid gewoon een leuke competitie kunt hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:07 schreef johjonker het volgende:
Tuurlijk, daar ben ik het ook helemaal eens met je.
Wij kunnen er ook niets aan veranderen en als je dat zou willen duurt dat ook nog jaren.
Maar je kan er wel iets tegen doen door sterspelers langer bij een club te houden en in het bestuur moeten er ook vele dingen veranderen.
Ook heb je mensen nodig als Jordania, want dan pas kan je gaan uitbreiden.
Pardon, zal voortaan niet alles snel van internet overnemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
dit jaar wordt pas de 3e keer op rij...
Wij fungeren gewoon als sprinkplank voor toptalenten, niets mis mee naar mijn idee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef johjonker het volgende:
Iedereen heeft natuurlijk ook een andere mening, maar toch wil je wel dat de Nederlandse competitie aantrekkelijk wordt voor sterspelers om toch nog eventjes een paar jaar erbij te plakken.
(en ik bedoelde met Jordania niet hijzelf, maar mensen die grote bedragen kunnen investeren.
Dit moet echter niet de identiteit en charme van de club aantasten, wat wel bij Vitesse is gebeurd.)
En hoeveel verschillende clubs zijn de laatste 25 jaar kampioen geworden in Spanje?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef johjonker het volgende:
In Nederland zijn er normaliter maar echt drie grote clubs die het voor het zeggen hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |