Be my guestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Gaan we deze nu volspammen?
quote:
Dit topic is te klein voor 2 personenquote:
Damn you vile woman!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dit topic is te klein voor 2 personen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Damn you vile woman!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje plaatjes met grote hoofden posten zeker?
En god schiep de wereld.quote:
quote:
Meneer schiep! Bent u dat?quote:
Ik moet me maar gaan inhouden zodat ik niet sletterig over komquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet me maar gaan inhouden zodat ik niet sletterig over kom
Ben je boos?quote:
Aaawh sollyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee alleen verdrietig want jij vindt mij een sletik voel het
Nee ik weet dat je het wel vindt maar hier zegt dat je het niet vindt zodat ik me beter voelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aaawh sollyIk vind je heul geen slet
Haha graag gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik weet dat je het wel vindt maar hier zegt dat je het niet vindt zodat ik me beter voel
toch wel lief
Je hebt me best vaak zien posten denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha graag gedaanEn dat zeg ik omdat ik je niet ken. Ik denk dat je daar zelf beter over kunt oordelen
Dat wil niks zeggen over hoe je echt bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je hebt me best vaak zien posten denk ik
Dat is zo, maar niemand hoeft me verder te kennenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat wil niks zeggen over hoe je echt bent
Je hebt iets te verbergen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is zo, maar niemand hoeft me verder te kennen
Biecht op!quote:
Oke, dan nietquote:
haha yesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke, dan niet![]()
Ik ben voetballen. Fijne avond nog![]()
ow, jammer nou weerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ik niet. Ik praat ff met een tsjiekie op msn
Wel goed dankjequote:
Heb geslapen tot kwart over 1 en toen een beetje schoongemaakt en geFOK!tquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel goed dankje
Hoe is jouw dag geweest
Wowquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb geslapen tot kwart over 1 en toen een beetje schoongemaakt en geFOK!t
Nicequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee was vrij vandaag omdat inhaaldag
dat lukt met gemakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
Post nummer 1740, ik wil de 1777 vanavond nog bereiken
Lukt makkelijk, ik ben de 31313 al voorbijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
Post nummer 1740, ik wil de 1777 vanavond nog bereiken
Newbiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:39 schreef Oceanview het volgende:
Ik wil post 20000 voor mn verjaardag
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan niet zonder mijn papa
Heerlijk.quote:
Tsjah dat doe je zelfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lukt makkelijk, ik ben de 31313 al voorbij
Mijn vader de 400k. Nu jij weerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lukt makkelijk, ik ben de 31313 al voorbij
De toetsenbord van je vader he, zijn de knoppen ":" en "P" niet versleten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn vader de 400k. Nu jij weer
Ik ga het nog omhoog krikkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef Oceanview het volgende:
1741 (gemiddeld 3 per dag)
Dat gemiddelde zo houden
En daar ben ik nu al mee bezigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:43 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ga het nog omhoog krikken
niet doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:43 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:43 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Omdat ik meer posts wil en om daarmee te beginnen mijn gemiddelde omhoogquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen?
En waarom wil je meer posts ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:45 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Omdat ik meer posts wil en om daarmee te beginnen mijn gemiddelde omhoog
Het is niet zo slim om te spammen hoor.quote:
Omdat ik me laag voelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En waarom wil je meer posts ?
Dan word je net als CC en zit je 24/7 hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:45 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Omdat ik meer posts wil en om daarmee te beginnen mijn gemiddelde omhoog
Is dit spam?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is niet zo slim om te spammen hoor.
Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan word je net als CC en zit je 24/7 hier
Gebeurt hier uberhaupt iets zinvolsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet zinvol, dus lijkt mij vanwel
Beter kap je er gewoon mee. Maakt me geen flikker uit als je actief meepost, maar spammen doen we niet aan.quote:
NIet lullig bedoelt, maar ik ben niet aan het spammen (denk ik) Spam zijn imho meer korte berichtjes zonder quote en die een/weinig woorden bevatten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter kap je er gewoon mee. Maakt me geen flikker uit als je actief meepost, maar spammen doen we niet aan.
Er zijn meer SC's, dan is er nog KLB+ONZ en niet te vergeten MEN.
Jij moet tegen grapjes kunnenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je moet tegen wat kritiek kunnen,
Dat moet iedereen toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je moet tegen wat kritiek kunnen,
Juistquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij moet tegen grapjes kunnen
Kan ik meestal ook, niet altijd door omstandigheden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij moet tegen grapjes kunnen
Ik las "Ben ik nu..."quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lekker Stuheb ik nu de rest van de week een papa?
Zeg dan alsjeblieft niet dat anderen ergens tegen moeten kunnen zonder van de situatie af te wetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kan ik meestal ook, niet altijd door omstandigheden.
Nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Gebeurt hier uberhaupt iets zinvols
Ok.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zeg dan alsjeblieft niet dat anderen ergens tegen moeten kunnen zonder van de situatie af te weten
Ehm, nou, neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lekker Stuheb ik nu de rest van de week een papa?
Morgen misschien, donderdag overdag erg druk en vrijdag t/m zondag ben ik in Nederlandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom niet?
[..]
Ja hoor, meningsverschilletje moet kunnen
Als mijn penis gezellig was, dan jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wat is dat gezellig? kun je het in je mond stoppen?
waarom zo kortquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen misschien, donderdag overdag erg druk en vrijdag t/m zondag ben ik in Nederland
Ik wilde happen, maar doe het toch maar nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als mijn penis gezellig was, dan ja
Werken he?! 4 weken later weer hetzelfde liedjequote:
Een gezellige penis...? Do I even want to know?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
aawh jammerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werken he?! 4 weken later weer hetzelfde liedje
Ik zou hem wel doen hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Whatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh jammer
Londen gaat waarschijnlijk niet door, moesten vrijbriefjes eind Januari al ingeleverd hebben
Ja en mn moeder zegt nou nu kan je mooi je rijbewijs halen enzo, maar ik had Londen wel leuk gevondenquote:
Logisch natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:56 schreef QuincydeKoster het volgende:
[ afbeelding ]
CC staat in het midden van mijn vriendjesgraaf
Dat is wel heeeeeel jammerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja en mn moeder zegt nou nu kan je mooi je rijbewijs halen enzo, maar ik had Londen wel leuk gevonden
Stuquote:
Succesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
En weer verder met mijn FOLDERS
Succes.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
En weer verder met mijn FOLDERS
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja nu kan ik mijn vader niet ontmoeten
Je bent oudquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
Foldersdat is zowat 8 jaar geleden voor mij
Voor mij 4 jaar, betekent dit dat je 4 jaar ouder bent?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
Foldersdat is zowat 8 jaar geleden voor mij
Kano is 40quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Voor mij 4 jaar, betekent dit dat je 4 jaar ouder bent?
Als jij 4 jaar jonger dan 21 bent dan wel jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Voor mij 4 jaar, betekent dit dat je 4 jaar ouder bent?
Wat doe je dan voor de kost huh?quote:
Godnodeju! Hoe weet je dat?quote:
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij 4 jaar jonger dan 21 bent dan wel ja
Brommers kieken met oude mannetjesquote:
Ik verwachtte wat andersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Brommers kieken met oude mannetjes
Ik heb mijn ABC gehaald manquote:
Je zwem ABCquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb mijn ABC gehaald man
dikke geld daarmee verdienen.
ghighihi goeie garp.quote:
Ik kom niet op meets.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ghighihi goeie garp.
Ga je trouwens naar die meet?
wrom nie?quote:
Dat is dan ook precies de reden dat ik niet komquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar met je dochter op een meet zitten is ook niet leuk
Ja dan zie je wat ze allemaal uitvreet enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies de reden dat ik niet kom
Ik dacht dat je alleen voor mij kwam en omdat ik niet kom zou jij ook niet komen. Wat is dit je houdt me gewoon voor het lapjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies de reden dat ik niet kom
Dat wil ik echt niet wetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dan zie je wat ze allemaal uitvreet enzo
I told a liequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen voor mij kwam en omdat ik niet kom zou jij ook niet komen. Wat is dit je houdt me gewoon voor het lapje
Daar ben je te oud voorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar je moet het toch weten om dr huisarrest te geven enzo
I didn't mean to hurt youquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga even in een hoekje zitten huilen
Hoe jong ben je dan?quote:
Vooralsnog wel. Ik ga morgenavond ff checken of er niet toevallig nog afspraken heb staan.quote:
Mag je niet met CC mee?quote:
61 eerder?quote:
Okee want als je via Amsterdam gaat heb ik iemand om mee te reizenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vooralsnog wel. Ik ga morgenavond ff checken of er niet toevallig nog afspraken heb staan.
Okay, dan ben ik wel 44 voor het gemakquote:
Als ik naar de meet ga wil ikw el oppassen hoor. Zolang ik maar een touw meekrijg zodat je niet weg kan rennenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
iets met ouders en weinig vrijheid.
Weet ik. En treinseksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee want als je via Amsterdam gaat heb ik iemand om mee te reizen
Datdus.quote:
Mijn vader is 46quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dan ben ik wel 44 voor het gemak
Dus dichter bij 61!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dan ben ik wel 44 voor het gemak
Mijna 56quote:
Wheheheheheequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik naar de meet ga wil ikw el oppassen hoor. Zolang ik maar een touw meekrijg zodat je niet weg kan rennen
[..]
Weet ik. En treinseks![]()
[..]
Datdus.
Echt?quote:
Ik was serieus hoor. Afgezien van dat touw.quote:
Dan moet hij eerder op jou passen, dat je geen rare dingen uitvreetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt?![]()
[..]
Ik was serieus hoor. Afgezien van dat touw.
Kennen mijn ouders jou dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt?![]()
[..]
Ik was serieus hoor. Afgezien van dat touw.
Dat is waarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan moet hij eerder op jou passen, dat je geen rare dingen uitvreet
Ik denk 't nietquote:
Okquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
[..]
Ik denk 't niet
In het echt ben ik normaler dan ik me hier voor doequote:
Als je maar niet die bananenpijper bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In het echt ben ik normaler dan ik me hier voor doe
Doen we samen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan moet hij eerder op jou passen, dat je geen rare dingen uitvreet
ow oke danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee samen rare dingen uitvreten.
Tsk... Als de discussie dood is dan kan je nieuw leven inblazen door iets randoms te zeggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee hoor, ik wil alleen niet het spamsletje uithangen
BIER EN TIETEN OP DE MEET OLEE OLEE WIE DOET ER MEE!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Tsk... Als de discussie dood is dan kan je nieuw leven inblazen door iets randoms te zeggen
Hihi, jij praat engels.quote:
Ik heb wel tietenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
BIER EN TIETEN OP DE MEET OLEE OLEE WIE DOET ER MEE!!!!
Ik koop wel een biertjequote:
My englisj is riely goed do u think i kan lif in londen aswel?quote:
5 + 3 = 8quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik heb de tieten en hij het bier, dat kan dan toch niet
Alcoholist.!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik heb Strongbow nummer 2 gepakt. Heb ook al een Stella op![]()
thies time i sie iet troeg teh fingersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
My englisj is riely goed do u think i kan lif in londen aswel?
wat heeft de uitkomst 8 met deze vraag te maken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
5 + 3 = 8
3 + 5 = 8
Dus het kan best
Give your compliments to your kok, i loved his food.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
thies time i sie iet troeg teh fingers
Yesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
My englisj is riely goed do u think i kan lif in londen aswel?
bier en tietenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heeft de uitkomst 8 met deze vraag te maken?
Ik ben slechts een gezelligheidsdrinkerquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Give your compliments to your kok, i loved his food.
Ja maar als ik tieten heb en hij bier heb je ze niet allebeiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
bier en tieten
tieten en bier
omgedraaid maakt niks uit...
Combineer en wat krijg je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar als ik tieten heb en hij bier heb je ze niet allebei
Kutklanten.quote:
ja maar wat als hij mijn tieten nou niet magquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Combineer en wat krijg je?
Wel als we een fusion doen, net als bij DBZquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daarom meet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar ga ik zaterdag wel even over oordelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar wat als hij mijn tieten nou niet mag
hmm oke wat jij wiltquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar ga ik zaterdag wel even over oordelen
Puik plan!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar ga ik zaterdag wel even over oordelen
Ja maar ik doe gewoon even vriendelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik voel me nu al bekeken
[..]
je had toch al hoi gezegd?
Oow oke begrepenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar ik doe gewoon even vriendelijk![]()
![]()
Geenidee FOK! is wel soms traag jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:53 schreef Oceanview het volgende:
Ben ik het of is Fok! traag als de tering?
Ik zie dat mijn pc op 100% draait zoek ik wel uit na douchen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee FOK! is wel soms traag ja
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:53 schreef Oceanview het volgende:
Ben ik het of is Fok! traag als de tering?
Ik dacht al, was die jongen niet wegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn pc op 100% draait zoek ik wel uit na douchen.
Had je mijn pm gezien trouwensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Sorry ik houd mijn ogen dan wel dicht
Nope, niets gezienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Had je mijn pm gezien trouwens
Jup en ik heb geleerd om niet met mods in discussie te gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:
Komt eraan dan!quote:
Een bevestiging wordt altijd wel op prijs gesteld. En je kan best discussiëren met mij hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jup en ik heb geleerd om niet met mods in discussie te gaan.
Komt eraan.quote:
wat ben je toch een schatjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Komt eraan dan!
[..]
Een bevestiging wordt altijd wel op prijs gesteld. En je kan best discussiëren met mij hoor![]()
[..]
Komt eraan.
Solly, en mods hebben het laatste woord dus what's the point?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Komt eraan dan!
[..]
Een bevestiging wordt altijd wel op prijs gesteld. En je kan best discussiëren met mij hoor![]()
[..]
Komt eraan.
Nee hoor. Dat is zeker niet zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:05 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Solly, en mods hebben het laatste woord dus what's the point?
quote:
Goede pm's he?quote:
sssht, ze hoeven niks te weten van mijn gevoelens voor jouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
Die ik terugkreeg van cc was helemaal tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |