jahoor, hier wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:18 schreef Etcetera het volgende:
Alles goed hier? Ik heb eenweekend gehad
succes met het harde leven.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Vind ik ook
Morgen begint het harde leven weer: solliciterenJeej.
Nu alquote:Op zondag 13 februari 2011 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bedje toe.
Okdoei!quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik in bed nog even op de PSP God of War: Ghost of Sparta spelen.![]()
Jij ookquote:
Ga je rekeningen dan ook eens betalen gast!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:10 schreef jna het volgende:
De bel ging, dus ik naar beneden. Was het de postbode met m'n post voor vandaag.
[ afbeelding ]
HOAX Tegenwoordig heeft de post grijze zakken in gebruik....quote:Op maandag 14 februari 2011 13:10 schreef jna het volgende:
De bel ging, dus ik naar beneden. Was het de postbode met m'n post voor vandaag.
[ afbeelding ]
Waarom krijg je post vanuit Frankrijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:10 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Samequote:
Kaartje gestuurdquote:Op maandag 14 februari 2011 15:56 schreef Lithia het volgende:
Haha, tof. Hebben jullie zelf ook kaartjes verzonden of iets anders wat valentijn-gerelateerd is?
Niks gekregen zekerquote:
Neequote:
Burger!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |