Ik ga ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien maar eens richting bedje gaan.
Hij gaat helemaal waus johquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.coffeecompany.(...)po-cc-waterlooplein/
Daarom ben ik er vandaag ook pas weer zo laat uit.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.coffeecompany.(...)po-cc-waterlooplein/
Dacht ikquote:
Goed bezig manquote:
Wie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even nieuwe muziek gedownload
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Evanescence en Sirenia
quote:
Dit had je toch eerder gepost?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tegenwoordig draai ik dit maar in mijn klas, vinden m'n kinderen altijd leuk
Ongetwijfeld, ik hou het niet bijquote:
niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik hou het niet bij
gekocht of via een andere "legale" weg verkregenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even nieuwe muziek gedownload
gekocht via legalsounds.comquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
gekocht of via een andere "legale" weg verkregen
Muziek downloaden is legaal in NL toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
gekocht of via een andere "legale" weg verkregen
*kladblok nakijkt.quote:
Dat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Muziek downloaden is legaal in NL toch?
ja, alleen het distribueren nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Muziek downloaden is legaal in NL toch?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja, alleen het distribueren niet
Ik heb het over het illegaal delen/uploaden van muziek, films en softwarequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]jawel toch?
Want anders zou een muziekleverancier illegaal bezig zijn in Nederland.
Het illegaal delen inderdaad... Maar wanneer is het illegaal?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb het over het illegaal delen/uploaden van muziek, films en software
hm, dat is ingewikkeld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja, alleen het distribueren niet
dat is legaal in Nederland, maar enkel voor muziek. Films en software zijn wel illegaal om te downloaden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
hm, dat is ingewikkeld.
Als je het zelf download en het niet verspreid, is het dan wel legaal? Of ben je dan net zo illegaal als de uploader?
Als je zelf download en het niet verspreid, dus ook geen kopietje aan je familie geven, dan ben je legaal bezigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
hm, dat is ingewikkeld.
Als je het zelf download en het niet verspreid, is het dan wel legaal? Of ben je dan net zo illegaal als de uploader?
Ik dacht dat films en muziek legaal waren en games en software illegaal waren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is legaal in Nederland, maar enkel voor muziek. Films en software zijn wel illegaal om te downloaden.
Dan is Luc legaal bezig nu.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je zelf download en het niet verspreid, dus ook geen kopietje aan je familie geven, dan ben je legaal bezig
Ik betaal er ook nog eens voor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan is Luc legaal bezig nu.
Prima dus.
Dat is toch niet zo schokkend meer in deze slowchat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon 9 uur, 4 minuten en 3 seconden was er hier niets gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |