Is het dan niet kinderlijk?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:51 schreef maickeltje het volgende:
Vind kaal wel oke..beter voor het likken![]()
En een streepje vind ik toch weer iets sexyer er uit zien
tis beter voor het likken jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef whatsupworld het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je het niet kinderlijk vindt en dat je kaal gewoon opwindend vindt. Je ziet alles beter enz. als het kaal is, het voelt zacht...
Pik erin en gááán. Maakt weinig uit of er nou wel of niet `wat haar´ zit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:56 schreef whatsupworld het volgende:
Maar wat is beter voor de daad zelf of gewoon hoe het eruit ziet?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:11 schreef JanJanJan het volgende:
Kaal, streepje, plukje mag allemaal.
Grote jaren '70 vintage oerwoud mag niet
In de sauna vind ik dat elke keer weer erg tegenvallen. Nog steeds veel bossen te zien, ook bij de wat jongere dames (20-30)quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:08 schreef Rasmussen het volgende:
toch heb ik het gevoel dat een zeer ruime meerderheid van de dames tegenwoordig helemaal kaal is
ik moet eens naar de sauna danquote:In de sauna vind ik dat elke keer weer erg tegenvallen. Nog steeds veel bossen te zien, ook bij de wat jongere dames (20-30)
Inderdaad. Goede gezegd broeder.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef Curious_Man het volgende:
Mensen die het verschil niet kunnen zien tussen een kinderkut en een volwassen kale kut hebben gewoon nog nooit een kut gezien!!
Nee hoor, hoezo dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:25 schreef Curious_Man het volgende:
spreek jij jezelf hier niet een beetje tegen ?
Haha, Socios doet net alsof hij seks heeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Pik erin en gááán. Maakt weinig uit of er nou wel of niet `wat haar´ zit.
Doet hij wel vaker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Haha, Socios doet net alsof hij seks heeft.
Hier zeg je anders is het zo'n kinder kutjequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:21 schreef HugoBaas het volgende:
Streepje anders is het zo'n kinder kutje. Meer haar dan een streepje is hippie.
En hier geef je me gelijk dat er wel degelijk verschil is tussen een kinderkut en een volwassen kale kutquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Inderdaad. Goede gezegd broeder.
Jij likt ook de venusheuvel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:51 schreef maickeltje het volgende:
Vind kaal wel oke..beter voor het likken![]()
En een streepje vind ik toch weer iets sexyer er uit zien
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Kaal of een klein streepje ter decoratie
Ik weet t verschil niet want heb nooit een kinderkut gezienquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef Curious_Man het volgende:
Mensen die het verschil niet kunnen zien tussen een kinderkut en een volwassen kale kut hebben gewoon nog nooit een kut gezien!!
preciesquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:53 schreef meisjej het volgende:
Zelf een streepje, niet kaal.
Bij een man bijgewerkt, niet een bos of helemaal kaal.
Jij bent niet bereid het mannelijk geslachtsdeel in je mond te stoppen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh jeetje dat zoveel mannen echt bereid zijn om eraan te likken uit vrije wil
ja dat lijkt me wel leukquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jij bent niet bereid het mannelijk geslachtsdeel in je mond te stoppen?
dat heet hetero zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja dat lijkt me wel leuk
maar andersom kan ik het me niet voorstellen
als de dame in kwestie ervan kan genieten dan ga ik er volledig voor hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh jeetje dat zoveel mannen echt bereid zijn om eraan te likken uit vrije wil
Wat is er kinderlijk aan een volwassen vagina zonder haar?quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Male23 het volgende:
Kaal. Lekker likken. Word nu alweer geil.
Anders moet je eerst alles opzij kammen voordat de klit is gevonden..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:47 schreef Avey het volgende:
KaalMaakt het gewoon wat makkelijker. Streepje mag ook wel, oerwoud gaat me te ver.
Dan is het wel duidelijk hoe lang jouw slappe pik is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:23 schreef Rasmussen het volgende:
als je als man geen slappe pik van 10+cm hebt voelt helemaal kaal een beetje als een engeltje van een schilderij
Maakt mij niet uit. Maar als ie dan ook nog verstopt is in een bos haar,...quote:
Als jij het zegt, geloof ik je.quote:stijf kan ie er mee door
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |