Bedankt!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Done.
http://forum.fok.nl/topicchain/1261
Done!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:31 schreef VixenFromHell het volgende:
Tomb Raider
Kunnen de links onderaan in OP + bijbehorend zinnetje weg gehaald worden? De meeste plaatjes werken niet meer of zijn veranderd.. Tnx!
Meen je niet, WTF gek!!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef vosss het volgende:
Hey WTF gek zijn hier geen mods online ik heb 5 minuten geleden al een TR gemacht maar nog niets vernomen WTF
Omdat je anders een ellenlange topiclist hebt. Je kunt onderaan de topiclist selecteren van(af) welke periode je topics wil zien.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Dank. Waarom verdwijnen oudere topics eigenlijk uit het overzicht?
Sorry jongen, je bent het niet geworden! (ik ook nietquote:Op maandag 6 juni 2011 01:37 schreef RickoKun het volgende:
Is die prijsvraagwinnaar al bekend? (the witcher 2)
en ik ook nietquote:Op maandag 6 juni 2011 01:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sorry jongen, je bent het niet geworden! (ik ook niet)
http://games.fok.nl/siten(...)assins-of-kings.html
Donequote:Op maandag 6 juni 2011 02:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou iemand zo tof willen zijn om hier een reeks van te maken: The Elder Scrolls III: Morrowind, deeltje 8 ? Dus even tags rond "Elder Scrolls III: Morrowind" (The kan wel weg om het in lijn met de Skyrim-reeks te houden)... wellicht ook bij de eerdere Morrowind-topics zodat het een geheel vormt?
Alvast dank
mm.........m..........maar die users ken ik heul nietquote:Op maandag 6 juni 2011 01:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sorry jongen, je bent het niet geworden! (ik ook niet)
http://games.fok.nl/siten(...)assins-of-kings.html
quote:
Dat is natuurlijk omdat de E3 voor de deur staat, dan zijn er veel geruchten! Aankondigingen van aankondigingen hoef ik ook niet zo nodig...quote:Op maandag 6 juni 2011 15:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
mm.........m..........maar die users ken ik heul niet![]()
*snij snij kras kras*
Eventjes over iets anders!
Niet dat jullie daar denk ik veel aan kunnen doen, want toch is het 'nieuws', maar ik erger mij tegenwoordig in de journalistiek aan al die speculatiesEr zijn zo gigantisch veel geruchten als nieuwsartikel. Vaak omdat 'bronnen' indirect zijn etc. Kijk maar eens goed in het nieuws artikel lijstje, ultra veel geruchten en aankondigingen van aankondigingen
Moet je even Pheno aanschieten. Ik doe zelf als moderator niks aan het nieuws.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
mm.........m..........maar die users ken ik heul niet![]()
*snij snij kras kras*
Eventjes over iets anders!
Niet dat jullie daar denk ik veel aan kunnen doen, want toch is het 'nieuws', maar ik erger mij tegenwoordig in de journalistiek aan al die speculatiesEr zijn zo gigantisch veel geruchten als nieuwsartikel. Vaak omdat 'bronnen' indirect zijn etc. Kijk maar eens goed in het nieuws artikel lijstje, ultra veel geruchten en aankondigingen van aankondigingen
't Gaat ook meer over de algemeenheid. Ik kan voorstellen dat Pheno ons zoveel mogelijk nieuws wil bieden (en daarbij horen ook geruchten die misschein door verkeerde lui de wereld in worden geholpen) terwijl ie daar is. Ik zou ook niet weten hoe de rest van FOK! erover denktquote:Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet je even Pheno aanschieten. Ik doe zelf als moderator niks aan het nieuws.
Ja dat is ook wel zo, alleen zie ik wel een stijgende lijn in zijn algemeenheid over nog niet bevestigde zaken en/of aankondigingen van aankondigingen.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk omdat de E3 voor de deur staat, dan zijn er veel geruchten! Aankondigingen van aankondigingen hoef ik ook niet zo nodig...
Verkeerde topic, maar vooruit:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |