Als je een ban hebt, waarom kan je dan posten?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef truthortruth het volgende:
Kan iemand mijn ban opheffen, communicatief loopt het niet helemaal lekker met wc-eend?
De arme stakker is een van de weinigen die op fokgames geband is gok ikquote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je een ban hebt, waarom kan je dan posten?
Ik denk dat het een halve ban isquote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je een ban hebt, waarom kan je dan posten?
op de FP moet ik ook al zwijgen ....quote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef Misan het volgende:
De arme stakker is een van de weinigen die op fokgames geband is gok ik
Nou ja, ten eerste moet je dan in Feedback zijn, ten tweede worden bans niet op het forum besproken, maar moet je mailen naar games@fok.nl of frontpage@fok.nl.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
op de FP moet ik ook al zwijgen ....
dan zou ik hier gewoon je excuses aanbieden met daarbij ook waarom je fout zat en hoe je dat in de toekomst denkt te veranderen en je gedrag te verbeterenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
op de FP moet ik ook al zwijgen ....
Ik had laatst een ban op de FP omdat ik niet mocht zeggen dat ik een 13-jarig meisje wel wilde neukenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef Misan het volgende:
[..]
De arme stakker is een van de weinigen die op fokgames geband is gok ik
Ik ga mijn excuses toch niet aanbieden voor een communicatief misverstand?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef Misan het volgende:
dan zou ik hier gewoon je excuses aanbieden met daarbij ook waarom je fout zat en hoe je dat in de toekomst denkt te veranderen en je gedrag te verbeteren
Doodsverwensingen die ik ook geregeld, daar krijg je tegenwoordig geen ban meer voorquote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had laatst een ban op de FP omdat ik niet mocht zeggen dat ik een 13-jarig meisje wel wilde neuken. Dat ER's gewoon doodsverwensingen uiten doet er verder niet toe
.
Waarom is het een misverstand dan? Je krijgt echt niet zomaar een banquote:Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik ga mijn excuses toch niet aanbieden voor een communicatief misverstand?
Aha. Ach, het antwoord van de ER was trouwens dat zijn doodsverwensing een politieke uiting was om de doodstraf weer in te voeren. Voortaan is alles wat ik zeg een politieke uiting, dat meisje van 13 neuken was een politieke uiting om de wettelijke leeftijd van 16 om te neuken omlaag te gooien. Dan mag het schijnbaar wel ofzoquote:Op maandag 9 mei 2011 22:10 schreef Misan het volgende:
[..]
Doodsverwensingen die ik ook geregeld, daar krijg je tegenwoordig geen ban meer voorik heb vandaag nog een doodsverwensing geuit
Ik vind wc-eend hypocriet, dat is mijn waardeoordeel. Hij vat dat op als een belediging (ik wist alleen niet dat mijn mening zo sterk telde voor hem!).quote:Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef Misan het volgende:Waarom is het een misverstand dan? Je krijgt echt niet zomaar een ban
Ze hebben niet voor niet zo veel tijd om de ER uit te hangen. Het gros is ook gewoon werkloos; niet voor niets als je het mij vraagt. Beetje hetzelfde idee als met een politieagent in discussie gaan en je lachen moeten inhouden als je ziet dat hij de woorden niet begrijpt die je zegtquote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Aha. Ach, het antwoord van de ER was trouwens dat zijn doodsverwensing een politieke uiting was om de doodstraf weer in te voeren. Voortaan is alles wat ik zeg een politieke uiting, dat meisje van 13 neuken was een politieke uiting om de wettelijke leeftijd van 16 om te neuken omlaag te gooien. Dan mag het schijnbaar wel ofzo.
Dan had ik je ook geband. Voor jou tien anderen die dat waardeoordeel niet uitenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik vind wc-eend hypocriet, dat is mijn waardeoordeel. Hij vat dat op als een belediging (ik wist alleen niet dat mijn mening zo sterk telde voor hem!).
Ja dat is waarquote:Op maandag 9 mei 2011 22:14 schreef Misan het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niet zo veel tijd om de ER uit te hangen. Het gros is ook gewoon werkloos; niet voor niets als je het mij vraagt. Beetje hetzelfde idee als met een politieagent in discussie gaan en je lachen moeten inhouden als je ziet dat hij de woorden niet begrijpt die je zegt
Eej, ik ben uniek en ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Dan had ik je ook geband. Voor jou tien anderen die dat waardeoordeel niet uiten
Jij wil die ban ongedaan gemaakt hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:20 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Eej, ik ben uniek en ik ook.
Maar ik snap niet dat ik zo belangrijk ben dat mijn mening zo sterk telt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |