Ook eens.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef VerdachtParkietje het volgende:
God nonder juu, ik word helemaal in de war van al die topics met dezelfde naam!!
Niet iedereen is master in rocket science.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef VerdachtParkietje het volgende:
God nonder juu, ik word helemaal in de war van al die topics met dezelfde naam!!
Kijk ook wie TS isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Goede post.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:11 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Liefde voor alles.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Behalve MissyN en AP.
Eensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:11 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Liefde voor alles.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Behalve MissyN en AP.
Ook MissyN en AP verdienen liefde,over AP twijfel ik helaas wel,maar die liefde kan ik hun niet geven,dat gaat mij te ver. Voor de rest kan ik jullie allemaal liefhebben,en dat zal ik ook zeker doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Eens
Laten we hier een topic vol liefde van maken ipv al die bashtopics![]()
Inderdaad, dat moet iemand met een groot hart maar doen, hun liefhebben. Voor de restquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ook MissyN en AP verdienen liefde,over AP twijfel ik helaas wel,maar die liefde kan ik hun niet geven,dat gaat mij te ver. Voor de rest kan ik jullie allemaal liefhebben,en dat zal ik ook zeker doen.
hoeveel kost dat bij jou?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ook MissyN en AP verdienen liefde,over AP twijfel ik helaas wel,maar die liefde kan ik hun niet geven,dat gaat mij te ver. Voor de rest kan ik jullie allemaal liefhebben,en dat zal ik ook zeker doen.
Heujheujheuj! Wat zijn dit voor praktijken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hoeveel kost dat bij jou?
Dat "liefhebben"
Aaaah wat een scheetje!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:18 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Een schattige hamster voor iedereen
aaaaaaahquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:18 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
gatver zo met benen wijd even topic reporten jesus OMG :R :R :R :R :R :R :R :R :Rquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:18 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |