Vrouwtje Theelepel, hele brutale vraag, Maar deze stijl is te mooi om het niet te vragen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb nu gemaild met de vraag het poppetje uit deze kaart niet op dat kaartje met dat eier kindje kan . Ik vind dit kaartje mooier maar manlief ik gek op dat kaartje dus misschien een compromis.
[ afbeelding ]
mefke, ik voel me vereerd! (waarom kaartjes laten drukken als je ze niet gaat versturen, vraag ik me dan wel weer af.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:16 schreef mefke79 het volgende:
van mij krijgt niemand een kaartje...maar ik plaats em hier wel weer even, ook goed?
Tis trouwens gewoon een kaartje van dezelfde ontwerpster geworden als de vorige keer.
Helemaal geen brutale vraag hoor, hij is van kaartmix uit de Zookie vintage collectie. Wij hebben nu het kindje in het ei vervangen door het kindje in handen van dat andere kaartje en hij is nu helemaal super!quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Vrouwtje Theelepel, hele brutale vraag, Maar deze stijl is te mooi om het niet te vragen.
Waar heb je deze vandaan?
't was een geintje hoor, het stond er alsof je 't aan niemand zou sturen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:47 schreef mefke79 het volgende:
Trui, ik doe het hetzelfde als de vorige keer, ik heb iets te veel neven en nichten (denk aan >35) dus die krijgen em digitaal, kan ik em net zo goed hier effe neerzetten. Anderen krijgen em wel gedrukt (nou ja, digitaal gedrukt dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |