RN stelde ook al voor om een meet bij mij te houden, dat zou zo ongeveer zo gaan:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zie mij al aankomen:
ik: mam, pap kan een van jullie mij naar Noordwijk brengen?
zij: waarom
ik: voor een KSC meet
zij: Een wat?!
ik: ja, ik ken mensen op internet en die ontmoet ik dan
zij:![]()
![]()
Maar dan een andere leeftijd en naam.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
RN stelde ook al voor om een meet bij mij te houden, dat zou zo ongeveer zo gaan:
Ouders: Er staat een meute mensen voor de deur, ze zoeken voor ene TFM, weet jij hier meer van?
Ik: Jaaaaa, online vrienden en vriendinnen, we hebben een meet georganiseerd hier, thuis, leuk hè?
Ouders: [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
RN stelde ook al voor om een meet bij mij te houden, dat zou zo ongeveer zo gaan:
Ouders: Er staat een meute mensen voor de deur, ze zoeken voor ene TFM, weet jij hier meer van?
Ik: Jaaaaa, online vrienden en vriendinnen, we hebben een meet georganiseerd hier, thuis, leuk hè?
Alleen is hij de hoge thee vergeten te vermeldenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het uit de OP verdwenen?
KapiteinGasthof werkt in een hotel in Noordwijk. En hij heeft geregeld dat we van 12 op 13 maart in zijn hotel mogen logeren voor 40 euro pp inclusief alles (diner en ontbijt) Super gaaf dus
![]()
Is dat echt op MP geweest?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen is hij de hoge thee vergeten te vermelden.
I think you're pushing your luckquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen is hij de hoge thee vergeten te vermelden.
Waar moet je vandaan komen dan?quote:
Yup.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan woon je hier niet zo heel erg ver vandaan
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I think you're pushing your luck![]()
quote:
Wie niet waagt, die blijft maagdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I think you're pushing your luck![]()
Volgen Google maps is het toch een uurtje rijden, maar kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan woon je hier niet zo heel erg ver vandaan
T is dat t niet op de route ligt...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |