Ah okeequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben 17, zusje is 13 14 (vergeet altijd dat ze 14 is)
Weet je hoe zwaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neem die automaat even mee, kan je het rustig thuis uitproberen
Ik denk dat het in die strip zit toch? Dus dan doet ie het vast nog, zolang de magneetstripdingie niet gebroken is? Of zie ik iets over het hoofdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ligt er toch ook maar aan WAAR ie kapot is??
die chip is toch niet zo groot als de HELE kaart
Spaghettiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten als ik vragen mag?
Nee, maar de antenne loopt rondom langs de gehele rand afaik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ligt er toch ook maar aan WAAR ie kapot is??
die chip is toch niet zo groot als de HELE kaart
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, maar de antenne loopt rondom langs de gehele rand afaik.
OV-chip werkt niet met magneetstrip, maar met RFID, en dat is i.h.a. een kleine chip, met een in de kaart verwerkte lusvormige antenne.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah okee
[..]
Weet je hoe zwaar![]()
[..]
Ik denk dat het in die strip zit toch? Dus dan doet ie het vast nog, zolang de magneetstripdingie niet gebroken is? Of zie ik iets over het hoofdOf ben ik in de war met een andere kaart
Zoveel opties
Nee. Dat dan weer niet. Iets met ander frequentiegebied en near-field ipv far-fieldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kan je er ook 3Fm op ontvangen?
Kook ze en eet smakelijk straksquote:
Wat vreselijkquote:
Gewoon gaan zitten in de trein met kaart in broekzak. De zitplek was krap door degene die de andere driekwart bank gebruikte, en broekzak met kaart schuurde langs leuning van de bank, waarbij een hoekje afbrakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is toch wel zonde van zo'n kaart, hoe is dat ding eigenlijk kapoet gegaan?
Dat is wel zwaar klotequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon gaan zitten in de trein met kaart in broekzak. De zitplek was krap door degene die de andere driekwart bank gebruikte, en broekzak met kaart schuurde langs leuning van de bank, waarbij een hoekje afbrak.
Veel succesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:21 schreef Toekito het volgende:
Bijna thuis en dan eten makennu hopen dat ik nog kan koken, na weken door Muck voorzien te zijn!
Da's rotquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon gaan zitten in de trein met kaart in broekzak. De zitplek was krap door degene die de andere driekwart bank gebruikte, en broekzak met kaart schuurde langs leuning van de bank, waarbij een hoekje afbrak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |