Ik was er al bang voor dat je bol.com aanhield.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:02 schreef Nevermind.. het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...).html#product_images
Kost nieuw 80 euro.
En mijne is ook nagenoeg nieuw.
voor onder 55,- gaat hij zeker niet wegDan hou ik 'm liever voor een af en toe een feestje (party mode
)
Bol.com is een vertrouwelijke prijsmeterquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor dat je bol.com aanhield.
Klik
Die krijg je er zeker wel bij. Dat is standaard. Maar goed, je bent niet voor rede vatbaar. Succes met de verkoop.quote:Op donderdag 10 februari 2011 06:43 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Bol.com is een vertrouwelijke prijsmeter![]()
En bij jouw link krijg je deel 1 er ook niet bij.
Nee, toch bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:42 schreef ForumGek het volgende:
Wil je hem misschien ruilen voor een Guitar Hero Metallica PS3 bundel?
Jammer dat je zo snel je eigen conclusies trekt.. Maar toch bedankt voor het succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:25 schreef Snever het volgende:
[..]
Die krijg je er zeker wel bij. Dat is standaard. Maar goed, je bent niet voor rede vatbaar. Succes met de verkoop.
50 exc. en we hebben een deal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:26 schreef JamMasterJustin het volgende:
er staat bij de productomschrijving bij Bart Smit
"Bestel nu en ontvang een GRATIS DJ Hero 1 Software disc bij uw bestelling!"
40 euro geboden
Hoi, voorlopig wil ik het liever als totaalpakket verkopen! Maar als dat 'm niet wordt dan geef ik je een PMquote:Op zondag 13 februari 2011 01:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Verkoop je ook los? Want dan zou ik alleen deel 2 willen
Hoor het wel danquote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Hoi, voorlopig wil ik het liever als totaalpakket verkopen! Maar als dat 'm niet wordt dan geef ik je een PM
Waarom zou je 40 euro bieden, terwijl je bij bart smit voor 40 euro een gloednieuwe hebt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:26 schreef JamMasterJustin het volgende:
er staat bij de productomschrijving bij Bart Smit
"Bestel nu en ontvang een GRATIS DJ Hero 1 Software disc bij uw bestelling!"
40 euro geboden
onzinquote:Op maandag 21 februari 2011 02:33 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
[..]
Waarom zou je 40 euro bieden, terwijl je bij bart smit voor 40 euro een gloednieuwe hebt?
Onder de 50 gaat ie niet weg. Dan houd ik hem liever zelf.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:34 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Ik bied trouwens 25 ex verzenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |