Maar bier is lekker en goedkoop stappenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben je een man als je bier drinkt dan?
Kut
Veel lapo's voor mij vandaagquote:
Doe eens ctrl+F5quote:
Jaa daaromquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar bier is lekker en goedkoop stappen![]()
Ik kijk nu al uit naar de zonnige dagen en dan lekker met een ijskoud biertje op het terras zitten en mensen kijken
Wat betreft lapo's wel jaquote:
Wat ben je aan het zoeken dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef sharr het volgende:
Hij kan gewoon geen enkele server vinden ondanks ctrl f5
Nu maar IE dan.
Tjek je vuurmuur?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef sharr het volgende:
Hij kan gewoon geen enkele server vinden ondanks ctrl f5
Nu maar IE dan.
Gewoon google.nl en dan staat er al 'kan de server niet vinden'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben je aan het zoeken dan?
Bah IE
Hoorde je dat! Hij heeft doorgegeven dat ik jouw baas vond. En nu krijgen we gaybar te horenquote:
Utrechtquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:11 schreef ToT het volgende:
Vraag: Is dit je echte stem, of heb je het softwarematig verzwaard?
Is niet elke bar/disco/cafe voor die mensen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
UtrechtIn tivoli, voor homo's, lesbo's en hetro's
Wel lullig dat ze de bisexuelen buiten sluiten
Ik luister niet meerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoorde je dat! Hij heeft doorgegeven dat ik jouw baas vond. En nu krijgen we gaybar te horen
Tja ach.. Het schijnt een begrip te zijn..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is niet elke bar/disco/cafe voor die mensen?
Blijft een beetje gek dat dat er speciaal bij vermeld moet worden
Pann schijnt idd een geweldige uitgaansgelegenheid te zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja ach.. Het schijnt een begrip te zijn..
http://www.pann.nl/agenda/2011-02-19-pann-utrecht
Dit veranderde mijn levenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pann schijnt idd een geweldige uitgaansgelegenheid te zijn
Tivoliquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
WAT ZIJN EEN STEL HOMO'S OP EEN EILAND?!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:15 schreef Ragboer het volgende:
Ga hier lekker reageren: [HOMO] #2924 Verjaardagspartijtje!
Paar oud-klasgenootjes gehad die er wel eens heen gingen, wil het zelf nog altijd een keer uitproberenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pann schijnt idd een geweldige uitgaansgelegenheid te zijn
Hahah misschienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit veranderde mijn leven
Gaan we er nu samen heen?
Tivoliquote:
geen idee nou?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
WAT ZIJN EEN STEL HOMO'S OP EEN EILAND?!![]()
![]()
Vies, ongewassen kraaktvolk dat daar komt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Paar oud-klasgenootjes gehad die er wel eens heen gingen, wil het zelf nog altijd een keer uitproberen![]()
[..]
Hahah misschien![]()
[..]
Tivoli
Awesomequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Paar oud-klasgenootjes gehad die er wel eens heen gingen, wil het zelf nog altijd een keer uitproberen![]()
[..]
Hahah misschien![]()
[..]
Tivoli
nou?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
WAT ZIJN EEN STEL HOMO'S ACHTER ELKAAR?![]()
![]()
![]()
quote:
Je moest eens weten hoe hard ik hierom moest lachenquote:
Zn verbinding crasht als ie tijdens het draaien gaat meedoen op FOK!quote:
Hoelang heb je erover gedaan om dat antwoord te verzinnen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De dubbele ring om die planeet ja, dat snap ik ook niet helemaal
De zonquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
Vraag:
Het is geel en rond, wat is het?
Na jouw post gelezen te hebben, 20 secondenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoelang heb je erover gedaan om dat antwoord te verzinnen?
Okquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Na jouw post gelezen te hebben, 20 seconden
Voorspelbare conversatie.quote:
Dat kan ik toch zelf het bestequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef djkoelkast het volgende:
VINGEREN DOEN ZE MAAR MOOI ZELF zegt ie![]()
![]()
![]()
quote:
Nee geen softwarematige blablaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef ToT het volgende:
Fok loopt hier bij mij sowieso compleet te kutten, ook het forum. Hij buffert nu ook als een gek, dus hoor ik ook geen antwoord op mijn vraag!
Ik heb er inmiddels al 16 jaar ervaring mee, ik weet het heus wel zelf het bestequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels al 16 jaar ervaring mee, ik weet het heus wel zelf het beste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die niet in draken gelovenquote:
Je bent geïnfecteerd met religie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, dragems, Laurens Tisdale zegt dat draken hetzelfde zijn als dino's
fixedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mensen die niet in unicorns geloven
Mensen die niet in vissen gelovenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mensen die niet in draken geloven
Nare infectie welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent geïnfecteerd met religie.
quote:
mensenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen met pauperinternet___
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen met pauperinternet die geloven___
En daarna WoW spelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dragems Perfect first date: Potje LARP
whehequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daarna WoW spelen![]()
En nachtje doorhalen met munchkin
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
Nee lul, je sterrenbeeld is vissen.
quote:
godverredommequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom als ik DRAGEMS google krijg ik dit:
[ afbeelding ]
2de keer afwezig dus van rooster afquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gister was hij er ook al niet
GRISTENHOND!quote:
haha, ik zie hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Google >> afbeeldingen
http://www.google.nl/imag(...)s&aq=f&aqi=&aql=&oq=
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet wat het is hoor, indoctrineren, dat is wat ze met de evolutietheorie doen
Wat zal er gebeuren als god een ondoordringbare muur maakt en daar een projectiel op afschiet die overal doorheen gaat?quote:
Nee, wat zo een oude pedofiel en je ouders je wijsmaken. Dat is indoctrinatie. Ik vind het wel zielig voor je. Jij weet gewoon niet beter. Jij neemt maar aan wat je ouders zeggen. Denk is voor jezelf na man...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet wat het is hoor, indoctrineren, dat is wat ze met de evolutietheorie doen
Mijn photoshopskillzquote:
Dat is onjuist, want overal waar Christendom de leidende godsdienst is, heerst er welvaart en zijn mensen vrij, in tegenstelling tot de Islam...quote:
Religie is kanker.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is onjuist, want overal waar Christendom de leidende godsdienst is, heerst er welvaart en zijn mensen vrij, in tegenstelling tot de Islam...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
Kunnen we deze nerddiscussie op de kerkradio doen?
Zullen ze daar 'The pope of dope' draaien?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
Kunnen we deze nerddiscussie op de kerkradio doen?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, wat zo een oude pedofiel en je ouders je wijsmaken. Dat is indoctrinatie. Ik vind het wel zielig voor je. Jij weet gewoon niet beter. Jij neemt maar aan wat je ouders zeggen. Denk is voor jezelf na man...
Pardon??Hoe denk je dat het christendom aan de leiding is gekomen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is onjuist, want overal waar Christendom de leidende godsdienst is, heerst er welvaart en zijn mensen vrij, in tegenstelling tot de Islam...
Jajajaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Ze beginnen al op de basisschool met evolutietheorie, terwijl de gegevens waarop dat gebaseerd is leugens zijn, ze nemen een foetus van een dier en concluderen dan, hej, die hebben zelfde evolutie, terwijl de ene foetus 21 weken oud is en de ander 6 weken
Ga maar na, kijk in de officiële onderzoeksboeken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jajaja
Je weet het leuk te brengen naat
God heeft dino's in de grond gestoptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Ze beginnen al op de basisschool met evolutietheorie, terwijl de gegevens waarop dat gebaseerd is leugens zijn, ze nemen een foetus van een dier en concluderen dan, hej, die hebben zelfde evolutie, terwijl de ene foetus 21 weken oud is en de ander 6 weken
dino's bestaan nog steedsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
God heeft dino's in de grond gestopt
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik geloof niet in God, wel in Jezus maar Jezus was misschien een autist die dingen zag, dit kon niet verklaard worden dus kreeg hij volgelingen.
Patje is baasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik geloof niet in God, wel in Jezus maar Jezus was misschien een autist die dingen zag, dit kon niet verklaard worden dus kreeg hij volgelingen.
Officieel of christelijk goedgekeurd officieel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga maar na, kijk in de officiële onderzoeksboeken.
Evolutietheorie is bewezen. Waarom zou je dat in twijfel trekken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ja denk daar maar eens over naquote:
officiëel, dus niet in lesboeken waar het staat uitgelegd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Officieel of christelijk goedgekeurd officieel?
Het is bewezen schat. Alleen die bijbelfanaten trekken het in twijfelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
officiëel, dus niet in lesboeken waar het staat uitgelegd.
Waar is de tussenvorm dan? Er moet een vorm zijn tussen de aap en de mens. Ze denken die gevonden te hebben, maar dan liggen de botten bijvoorbeeld 5 meter van elkaar...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Evolutietheorie is bewezen. Waarom zou je dat in twijfel trekken?
Omdat Naatjes zijn brein nog niet helemaal op zichzelf kan denkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Evolutietheorie is bewezen. Waarom zou je dat in twijfel trekken?
En de neanderthaler enz dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar is de tussenvorm dan? Er moet een vorm zijn tussen de aap en de mens. Ze denken die gevonden te hebben, maar dan liggen de botten bijvoorbeeld 5 meter van elkaar...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef andreas612 het volgende:
mag ik jullie erop wijzen dat we hier in onzin zitten.. en die onderwerpen als kerk, geloof, evolutietheorieën en dat soort bagger hier niet hoort..
Wat voor chips?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:44 schreef Snuf. het volgende:
Serieus who gives a shit. ik ben hier. ik zit op mijn kont. ik eet chips. het interesseert me niet waarom en hoe.
Je zegt dat er geen bagger in ONZ mag?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef andreas612 het volgende:
mag ik jullie erop wijzen dat we hier in onzin zitten.. en die onderwerpen als kerk, geloof, evolutietheorieën en dat soort bagger hier niet hoort..
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Knetter!
Ik heb al 4 nieuwe jingles kunnen maken
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je zegt dat er geen bagger in ONZ mag?
Goh, jij klinkt lekker positiefquote:
Ik weet wat je bedoelt hoor, ging meer over de woordkeuze die ik wel mooi vondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]![]()
andere bagger.. dit is bagger waarover ik moet nadenken en vervolgens lange tekst/posts moet lezen.. laten we het gewoon kort en bondig houden en deze troep ff eruit kicken
ik ben er al een poos.. heb vragen gestuurd naar draakje.. maar post niet zoveel...quote:
Naturel chips met dipsausquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Paprika jwt. Ik had alleen paprika en naturel
Ik heb geen zin in dat gespam van je.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben er al een poos.. heb vragen gestuurd naar draakje.. maar post niet zoveel...
'k wilde vroegàh ook altijd al schrijver worden..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goh, jij klinkt lekker positief![]()
[..]
Ik weet wat je bedoelt hoor, ging meer over de woordkeuze die ik wel mooi vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is pech voor je.. voel je vrij om te vertrekkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in dat gespam van je.
quote:Ragboer is een homo!
Ragboer neuckt met mannen!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k wilde vroegàh ook altijd al schrijver worden..
Ik ben ooit aan een 'boek' begonnen, iets van 40.000 woorden totdat ik stopte omdat ik het verhaal kut vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ga je zusje pesten tot ze tieten krijgtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik wil anders wel alvast beginnen hoor ik heb toch geen leven
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben ooit aan een 'boek' begonnen, iets van 40.000 woorden totdat ik stopte omdat ik het verhaal kut vond![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga je zusje pesten tot ze tieten krijgtDragems gaat door.
Ach, soort vrije tijds bestedingquote:
Mijn zusje is niet thuis mangquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga je zusje pesten tot ze tieten krijgtDragems gaat door.
48 uur?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
Beetje chill radio luisteren en de zieke religiefanaat naatje wilt zijn gelijk halen. Religie is kanker.
eens, goedaardig, dat wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
Beetje chill radio luisteren en de zieke religiefanaat naatje wilt zijn gelijk halen. Religie is kanker.
quote:
Je weet dat religie de basis van vele oorlogen en moorden is?quote:
Heb je sonata?quote:
Nee joh gekkie. Als christendom de leidende religie is dan is er welvaartquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je weet dat religie de basis van vele oorlogen en moorden is?
Dan ben je 16 en sexueel gefrustreerd, terwijl je nog niet eens sex magquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef Patje1987 het volgende:
Niet uit kunnen gaan van je eigen kracht en je hoop vestigen op een fictief persoon omdat iemand anders dat zegt, die tevens allerlei regels heeft opgesteld waardoor je leven saai is en ook nog eens een bijdrage daarvoor vraagt
Veel plezier Naatje
Denk je echt dat ik hier zin in heb?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
oh, en @huppel: oorlog vanwege religie? Het waren toch echt zekerweten de moslims die toendertijd ons aanvielen en niet andersom. Uiteraard heb je die kruistochten, maar iedereen weet dat er bij het Christendom toen een steekje los zat. Men leefde niet vanuit de waarden van het Christendom.
En wat doen Moslims?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
oh, en @huppel: oorlog vanwege religie? Het waren toch echt zekerweten de moslims die toendertijd ons aanvielen en niet andersom. Uiteraard heb je die kruistochten, maar iedereen weet dat er bij het Christendom toen een steekje los zat. Men leefde niet vanuit de waarden van het Christendom.
Ohh maar ik welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik hier zin in heb?
neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik hier zin in heb?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En wat doen Moslims?
Ohja, die geloven in god
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |