omdat ik het goed met ze kan vinden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zijn het dan in godsnaam je vriendinnen. Mensen moeten eens leren dat vriendschap alleen leuk is als je ervoor kiest omdat je het goed met iemand kan vinden, niet omdat je andiers zielig en alleen bent.
Make up maakt je niet per definitie knapper he.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
omdat ik het goed met ze kan vinden?
Ik ben niet lelijk trouwens. Iets volker dan de norm misschien en ik zou meer make up op kunnen doen, maar verder zie ik er. Hewoon normaal uit
Zelfs Babs niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wijven waar je nog niet op zou pissen als ze in de fik staan.
Dat doen we allemaal wel eensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
En ik heb geen internetverbinding meer thuis en nu doe ik moeilijk met mijn telefoon.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
En ik heb geen internetverbinding meer thuis en nu doe ik moeilijk met mijn telefoon.
Werkt eigenlijk best goed op de telefoon moet ik zeggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal wel eens
Zo'n El_M actie bedoel je? Ja wel goed, maar ik had dan ook inspiratie voor een leuke titel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
Krea, hoe voelt zo'n 'ik heb het topic gesloten-harde plasser' nou? Ik ben wel benieuwd...
met allochtonenfoutquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo'n El_M actie bedoel je? Ja wel goed, maar ik had dan ook inspiratie voor een leuke titel.
Ik heb wel eens 4 x gequote ipv 1 x maar verder werkt het primaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
Werkt eigenlijk best goed op de telefoon moet ik zeggen
Inclusief spelfouten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Kreator het volgende:
Zo'n El_M actie bedoel je? Ja wel goed, maar ik had dan ook inspiratie voor een leuke titel.
o. Zo vatte ik het wel op.quote:
*meldtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Op internet zitten toch alleen maar lelijke wijven en lelijke mannen ?
best wel ja, meteen een suf bankstel worden is dodelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
o. Zo vatte ik het wel op.
Ik denk dat het probleem ook is dat ik gewoon wel van thuis op de bank film kijken houd. Ik ga eigenlijk alleen op stap als ik single ben, anders vind ik er niks aan.
Dat is vast fout.
Ik ben volgens hem een lelijk wijfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
Definieer lelijke wijven.
En mogen die dan wel posten?
en tijdens filerijden is het ook niet echt aan te radenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 4 x gequote ipv 1 x maar verder werkt het prima
Dat van die vrouwen is een hoax.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Op internet zitten toch alleen maar lelijke wijven en lelijke mannen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |