Niks mis met een paar lovehandles. Liever 10 teveel dan 10 te weinig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zou je maat 36 moeten worden.
quote:
Maar dan mag ik toch nog wel hoge eisen stellen zeker?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook lelijk, aangezien er alleen maar lelijkerds posten op het internet.
aan die hoofdpijn posts hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat nou weer te weten?
Tja, dat ben je natuurlijk ook niet van plan als je trouwt he... maarja, shit happensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een normaal antwoord. Ik kan me niet voorstellen namelijk dat je trouwt en gelijk gaat scheiden.
Ik weet niet wie van jullie 2 zichzelf verluld heeft, dus dat kan ik beamen noch tegenspreken.quote:
Je mag alleen hoge eisen stellen toch als je zelf veel te bieden hebt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar dan mag ik toch nog wel hoge eisen stellen zeker?
NEIN!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar dan mag ik toch nog wel hoge eisen stellen zeker?
Wil ook geen maat 36 worden. Met 20kg minder zit ik op maatje 40... dat is mijn ideale maat!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zou je maat 36 moeten worden.
Ik heb een juridisch tekstje dat vertaald moest worden, maar de opdrachtgever vond het raar toen ik zei dat ik daar geen verstand van heb. Dus nu vraag ik me af of ik het wel goed begrepen heb en de vertaling wel goed is en niet een heel contract naar de kloten is door een verkeerde interpretatiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar stel je vraag anders hier, misschien kan iemand je hier wel helpen he
Was het maar zulke hoofdpijnquote:
Kluts staat jou straks op te wachten met een deegrollerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook lelijk, aangezien er alleen maar lelijkerds posten op het internet.
Liefje, er valt niks te verlullen dus ik kan me niet voorstellen dat 1 van ons dat heeft gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van jullie 2 zichzelf verluld heeft, dus dat kan ik beamen nog tegenspreken.
Boeiend, lelijker dan nu kan ik toch niet worden, dus ze mept maar een end weg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts staat jou straks op te wachten met een deegroller
Kluts is een kloon van hemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts staat jou straks op te wachten met een deegroller
Waar rook is, is vuur. Dat gezegde is er niet voor niets.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:16 schreef Spirit82 het volgende:
Liefje, er valt niks te verlullen dus ik kan me niet voorstellen dat 1 van ons dat heeft gedaan
Hij bedoelde denk ik dat je mij lelijk noemde door die opmerking schat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Boeiend, lelijker dan nu kan ik toch niet worden, dus ze mept maar een end weg.
Nee daar kan ik je denk ik niet bij helpen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een juridisch tekstje dat vertaald moest worden, maar de opdrachtgever vond het raar toen ik zei dat ik daar geen verstand van heb. Dus nu vraag ik me af of ik het wel goed begrepen heb en de vertaling wel goed is en niet een heel contract naar de kloten is door een verkeerde interpretatie
Bij een vrouw? Ben je serieus?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
Niks mis met een paar lovehandles. Liever 10 teveel dan 10 te weinig.
Waar compenseer jij dat mee?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Boeiend, lelijker dan nu kan ik toch niet worden, dus ze mept maar een end weg.
We zijn allemaal kankerlelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij bedoelde denk ik dat je mij lelijk noemde door die opmerking schat.![]()
Maar ik heb gelukkig genoeg zelfvertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |