Ah, jij bent er ook zo 1 die denkt dat je zwanger raakt van een kusje op de wangquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar rook is, is vuur. Dat gezegde is er niet voor niets.
Nee joh babys komen met de ooievaar! Dat weet toch iedereen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah, jij bent er ook zo 1 die denkt dat je zwanger raakt van een kusje op de wangWat lief
Hij gelooft het toch niet. Leeft, net als alle andere mannen hier, liever in de illusie dat er wel lekkere wijven hier postenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verdomme MSX, je zou het geheim houden....
Daar kun je toch alleen maar aids van krijgen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah, jij bent er ook zo 1 die denkt dat je zwanger raakt van een kusje op de wangWat lief
nou nou.. wat een taalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We zijn allemaal kankerlelijk.
Zie. Ik zei het toch. Er is gekust.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
En hoe!! Het was spectaculair!! (dankzij mij, uiteraard)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zie. Ik zei het toch. Er is gekust.
Met mijn muziek natuurlijk.quote:
Dan heb je ook geneukt. Want het is HW....en ondanks dat je wat te oud voor hem bent, ben je wel aantrekkelijk (op de foto). En jij zegt toch geen nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:19 schreef Spirit82 het volgende:
En hoe!! Het was spectaculair!! (dankzij mij, uiteraard)
Echt, mag ik die eens, euhm... komen (hihi) bewonderen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met mijn muziek natuurlijk.
De ene heeft een gitaar, ik een midi-controller, chick-magnet dit dat.
Wie heb je geneukt dan? Dan kunnen we de lijstjes ook weer eens aanvullenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En hoe!! Het was spectaculair!! (dankzij mij, uiteraard)
Ja maar... we waren eerst in een winkel en toen in een kroegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan heb je ook geneukt. Want het is HW....en ondanks dat je wat te oud voor hem bent, ben je wel aantrekkelijk (op de foto). En jij zegt toch geen nee.
noem je jezelf nu lelijk?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij gelooft het toch niet. Leeft, net als alle andere mannen hier, liever in de illusie dat er wel lekkere wijven hier posten
Neem je Rip's taak over dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
Wie heb je geneukt dan? Dan kunnen we de lijstjes ook weer eens aanvullen
HW, maar da's geen kunst, dus de moeite van het noemen niet waardquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wow.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
Ja. Voor de verandering meende ik wat ik zei.
Ik sta al een half jaar droogquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben je stiekem toch liefquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Voor de verandering meende ik wat ik zei.
Nee slimmerd, ik ben een kloon van Airquote:
Er posten gewoon helemaal geen vrouwen hier?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee slimmerd, ik ben een kloon van Air
Geen idee, daar ga ik helemaal niet over.quote:
Sherlockquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
Er posten gewoon helemaal geen vrouwen hier?
Nopequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
Er posten gewoon helemaal geen vrouwen hier?
Wat ben je toch slim!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
..als dit dezelfde waarheid is als die van HW, weet ik genoeg.
Van jouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef rival het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig, van wie is Nouk een kloon?
Dat weet ik. En toch wil ik niet met je daten. Sorry. Misschien juist wel daarom, ik weet het niet.quote:
Je breekt mn hartquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat weet ik. En toch wil ik niet met je daten. Sorry. Misschien juist wel daarom, ik weet het niet.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
Oh God, gaan we nu ook meedoen aan die "kloon-rage' van mata?
Ik ook, maar dan zijn we samen dus helemaal bezet, dus dan kunnen we sowieso niet datenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben altijd half bezet. Maar ik trade wel up.
Geen idee. Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
Oh God, gaan we nu ook meedoen aan die "kloon-rage' van mata?
"New-hippie-kloon"quote:
Dat heb ik met alle hypes die Mata probeert te creeëren.quote:
Als je iets beters tegenkomt, dan ruil je em in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:30 schreef Spirit82 het volgende:
En ik weet niet wat uptraden betekent
Ik zal er wel blind voor zijn, maar heb nooit een poging gezienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik met alle hypes die Mata probeert te creeëren.
Dat had een vriendin in Turkije gedaan. Elke avond een knappere vent. 'Want je ruilt je kleine tv'tje toch ook in voor een grote plasma-tv?'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je iets beters tegenkomt, dan ruil je em in.
Hij noemt GvsE altijd zijn kloon.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef MissMSX het volgende:
Ik zal er wel blind voor zijn, maar heb nooit een poging gezien
Owh. Ha ha ?quote:
En verder iedereen die ook maar een enkele eigenschap of voorkeur met hem gemeen heeft.quote:
Volkomen begrijpelijk. Ik zou jou ook inruilen als je avatar zich aanbood.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef CherryLips het volgende:
'Want je ruilt je kleine tv'tje toch ook in voor een grote plasma-tv?'
Hoax, want Turkije.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Dat had een vriendin in Turkije gedaan. Elke avond een knappere vent.
Ik heb blijkbaar een onbewust user filter aanstaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
En verder iedereen die ook maar een enkele eigenschap of voorkeur met hem gemeen heeft.
Ohja, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je iets beters tegenkomt, dan ruil je em in.
Teach me!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een onbewust user filter aanstaan
Ik ga geen geld uitgeven aan Fok.quote:
Ja, maar ik doe het zonderquote:
Dat is wel de definitie van MissMSX jaquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij zou nog uptraden als je een zwerver van straat trekt.
Je beseft wel dat je nu hoge verwachtingen schept?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef MissMSX het volgende:
Dat is wel de definitie van MissMSX ja
Je hebt Airrrrr z'n hele leven verrrrranderrrrd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel de definitie van MissMSX ja
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je nu hoge verwachtingen schept?
Wat heeft dat met mijn geweldigheid te maken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt Airrrrr z'n hele leven verrrrranderrrrd?
Dat is wel een van de grote vragen die er op dit moment zijn jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar hebben Spirit en HW nu WEL of NIET geneukt ?
Nee, Spirit heeft hele hoge standaarden heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
*X-files-muziekje*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is wel een van de grote vragen die er op dit moment zijn ja
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn geweldigheid te maken?
Daar heeft het mee te makenquote:
quote:
Wat zal Krea blij met jou zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat ze Krea niet mot betekend niet dat ze hoge standaarden heeft hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, Spirit heeft hele hoge standaarden heb ik begrepen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ze Krea niet mot betekend niet dat ze hoge standaarden heeft hoor
Het zijn haar eigen woorden die ik nu aanhaal hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik HW niet mot omdat ik hoge standaarden hebquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zijn haar eigen woorden die ik nu aanhaal hoor.
Dus jullie hebben wel geneuktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik HW niet mot omdat ik hoge standaarden heb
Je hebt gezegd dat je hoge standaarden hebt toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik HW niet mot omdat ik hoge standaarden heb
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen blij met mij.
Oh dat heb ik vast wel ergens gezegd jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt gezegd dat je hoge standaarden hebt toch?
Vorige pagina nog.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik vast wel ergens gezegd ja
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar dan mag ik toch nog wel hoge eisen stellen zeker?
Ik hoor alleen de Baantjer fluit tune in mijn hoofdquote:
Heet dat tegenwoordig zo, bindingsangst?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt gezegd dat je hoge standaarden hebt toch?
Ja, de Viva verzint daar elk jaar weer nieuwe termen voor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef STING het volgende:
[..]
Heet dat tegenwoordig zo, bindingangst?
Uiteraard, maar hij was vreselijk slecht in bed, dus niet voor herhaling vatbaarquote:
Betekend.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat had HW ook of nie ?quote:
Dat is toch nutteloos? Want je ware liefde is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar de enige waarvoor je al deze eisen laat vallen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
Oh dat heb ik vast wel ergens gezegd ja
Om iemand door het matras te trekken hoeft het geen Neerlandicus te zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Betekend..
Laten we hopen dat ze wel wat taalgevoel heeft.
Er zijn nog wél mensen die daar net als ik in geloven!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is toch nutteloos? Want je ware liefde is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar de enige waarvoor je al deze eisen laat vallen.
Dat zou je aan hem moeten vragenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat had HW ook of nie ?
help, mijn niveau daalt....
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn nog wél mensen die daar net als ik in geloven!
No shit, Sherlock. Je geloofde toch ook niet echt dat ze al een half jaar droog stond. Ja, qua drank misschien,.quote:
Mwah, ik kon het me misschien toch ergens ook wel voorstellen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Je geloofde toch ook niet echt dat ze al een half jaar droog stond. Ja, qua drank misschien,.
Dat ik een half jaar droog sta? No way!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik kon het me misschien toch ergens ook wel voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |