Doe er mee wat je wilt, maar ik krijg kotsneigingen als ik weer zie welke onderscheidingen deze Hauptmann von Köpenick zichzelf aangemeten heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef rubje het volgende:
@Pumatje: Dank voor de tip maar die wegen zijn al begaan en gebruikt en krijgt gevolg.
@ Sine: juist met dit topic klopt het wel dat de man bekendheid krijgt maar dat er wel een tegengeluid is voor alle eenzijdige verhalen die er momenteel op het web staan:{ ten voordele van hem en voor zoete koek worden aangenomen als zijnde de enige waarheid.
Ja,dus moet je deze bedrieger middels dit soort tegengeluiden actueel houden op het web want niks doen en het maar laten is toegeven aan de leugen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Doe er mee wat je wilt, maar ik krijg kotsneigingen als ik weer zie welke onderscheidingen deze Hauptmann von Köpenick zichzelf aangemeten heeft.
Bedank onze mod die het linkte bij het sluiten van de vorige.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:51 schreef m.k het volgende:
Was het nou echt nodig dit topic te kicken?
Ik denk dat het tijd is voor een slotje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:04 schreef _The_General_ het volgende:
op zijn site www.dscherokhan.com staan nu allerlei documenten die zouden moeten aantonen dat hij "echt" is! Wat denken jullie?
Tijd voor een arrestatie.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is voor een slotje.
Oh?quote:
En wie is dan de sjaak?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel! Door mannen met zwaarden om in het genre te blijven
Je collega luitjes die de Khan willen arresteren want de Khan is niet te grijpen, als een ninja zal hij zich verdedigen om zich vervolgens te verstoppen in de Biesbosch om van daar vandaan als een soort Rambo konten te schoppen van onze jongens en meisjes, de heldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |