Getverdemmequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:54 schreef Qwea het volgende:
Ik ging beer zo "kammen" met mijn vingers.... heel mijn vingers vol met witte vettigheid. Wtf?
Heb je geen wcquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
oude truck die tegen veel helpt: berkenhaarwater, tegen haaruitval, vetproductie, kaalheid en nog zowat tegenstellingen. Maar het helpt wel.
(en nee, nog steeds niet met hhh aan de loop, ben zelf nog te erg aan de loop. dus hhh even plasje gedaan op de dijk.
Je kut, die is pas getverdemme!quote:
Ja das jammer voor Billy want dan is het zonnetje wegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Billy wil los rennen in het veld, en de enige mensen die hem van mij los mogen laten lopen zonder dat ik dr bij ben moeten zelf natuurlijk ook werken
O ik dacht dat jij een plasje had gedaan op de dijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, die rees ia al 20 jaar een ploblem en de hond gaat niet op de plee, die schijt liever grassprietjes aan barrels
Wanneer is de training voor je nieuwe baanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:03 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, school gaat niet door
Nou ja, dan kan ik me goed voorbereiden op mn training voor werk
denk niet dat iemand mij erg charmant vindt met de broek op de kietjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:03 schreef indaha het volgende:
[..]
O ik dacht dat jij een plasje had gedaan op de dijk
Vanavondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Wanneer is de training voor je nieuwe baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |