Een triotjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, in de vorm van SMSjes naar iemand waarmee ik op dat moment in bed lag.
DE LUL!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, daar was ik niet bij toen.
De grootste Singlescreep vind ik nog steeds Feitosa. Die heeft op een meet een keer tegen Belsezar gezegd dat hij hoopte dat ik nog ff zou doordrinken en makkelijk zou worden ofzo.
Als je daarop moet hopen om indruk op een griet te maken, EN je gebrek aan lengte moet compenseren met extreem sportschoolbezoek en machogedrag, bah.
nee, dat waren andere fokstersquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
De grootste Singlescreep vind ik nog steeds Feitosa. Die heeft op een meet een keer tegen Belsezar gezegd dat hij hoopte dat ik nog ff zou doordrinken en makkelijk zou worden ofzo.
Dat je die tactiek als 30+-er nog wil toepassen is gewoon diep triest. En dat heb ik hem ook verteld.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DE LUL!
Die taktiek kennen we natuurlijk allemaal al lang.
Is die gast al 30+?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:
Dat je die tactiek als 30+-er nog wil toepassen is gewoon diep triest. En dat heb ik hem ook verteld.
Dat kan je jou wel toevertrouwen jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je die tactiek als 30+-er nog wil toepassen is gewoon diep triest. En dat heb ik hem ook verteld.
Beschaafd? Om dat soort pm's te sturen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, nog niet helemaal overtuigd. Maar goed, 3 in een jaar is nog beschaafd
.
Veel plezierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
Naar huis, verjaardag vieren
Nou ja, aanwezig zijn
Misschien ben je wel gewoon slecht in bed. Of inspiratieloos. Dat ze denken dat het nog wel beter wordt, maar dat na 3 maanden opgeven.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
en het is heel normaal dat ze na 3 maanden genoeg ven me hebben. of na 2 keer.
neem ook even de eerste zin mee he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beschaafd? Om dat soort pm's te sturen?
Ja, wat een lul zeg. Hij heeft gewoon echt geen respect voor vrouwen, en dan ben ik nog een redelijk ouderwets wijf ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan je jou wel toevertrouwen ja.
lekker boeiend, het blijft toch binnen FOK!, who cares?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Blij toe dat ik nooit naar zo'n meet geweest met al die loze verhalen altijd.
De meeste mensen die ik ken, zoenen niet met enge mensen?!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Was jij er ook op de parkpopmeet.. daar was hij ook.. En hij was eng toen
Ik heb nooit met Thrust gezoend!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken, zoenen niet met enge mensen?!
Het is wel goed voor je belevingswereld in dit topic. Soms zit je met mensen te praten die op zich nog best normaal lijken, maar IRL complete retards blijken te zijn. En soms zijn ze zo tof als ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Blij toe dat ik nooit naar zo'n meet geweest met al die loze verhalen altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |