Mijn zus en ik scheelden 3,5 jaar. Mijn moeder deed volgens mij veel lopend, dus ik zal nog niet ver hebben kunnen lopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn ouders hadden ons al heel snel aan t lopen, ondanks dat mn broer en ik anderhalf jaar schelen altijd maar 1 in de wagen gehad
Dat was niet de verdienste van je ouders hoor, dat zit hem in de ontwikkelingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn ouders hadden ons al heel snel aan t lopen, ondanks dat mn broer en ik anderhalf jaar schelen altijd maar 1 in de wagen gehad
ik liep toen ik 2 was de hele stad al rond aan de hand van mn moederquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn zus en ik scheelden 3,5 jaar. Mijn moeder deed volgens mij veel lopend, dus ik zal nog niet ver hebben kunnen lopen.
mja ik ken ook mensen die hun kind, klein laten houden en ze ondanks dat ze prima kunnen lopen tot hun 4e in een wandelwagen rond sjouwen, die laten hun kinderen lui, daar kregen wij thuis de kans niet voorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was niet de verdienste van je ouders hoor, dat zit hem in de ontwikkeling
Aha, mijn moeder heeft me niet goed getraind!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik liep toen ik 2 was de hele stad al rond aan de hand van mn moederik liep ook al voor ik een jaar was
stevig aan de hand van mama en ik liep wel mee haha ach ben er niks slechter van gewordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:58 schreef freecell het volgende:
Oudste hier liep ook met 11 maanden, maar die laat ik nu (2,5) nog niet alles zelf lopen hoor
Bekaf na 10 minuten en constant afgeleid door alles*drenteldrentel*
Iig iets zodat je vaak moet slikken. Honingdrop!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
wat gebruik je bij keelpijn?strepsils ofzo?
Zou ik doen ja, werkt bij mij het beste iig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
wat gebruik je bij keelpijn?strepsils ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |