Mijn requestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
aan het begin van de avond is dit oke maar net nu ik wakker ben niet
Hij is al afquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
aan het begin van de avond is dit oke maar net nu ik wakker ben niet
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Ezechielk
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Ezechielk
Omdat polsenkrassen en zwavelzuur gieten.
quote:
Daarom is 'ie zo leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
"Oh nee heh, wie heeft deze nou weer aangevraagd"
Zegt mevrouw die alleen maar kutmuziek aanvraagthaha
Vroeger toen ik nog naar Deventer moest HAD je nog geen eens navigatie. Gewoon gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet nu naar Deventer en heb er zo geen zin in...
Ik heb niet eens navigatie
Ik zal vanavond wat proberenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom heb ik nog geen jinglemateriaal van jullie gehad, SSB, ragboer, eze ?
Vroeger hadden wijven ook een oerwoud rond hun kut hangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog naar Deventer moest HAD je nog geen eens navigatie. Gewoon gaan
Lol ik doe alles zonder navigatiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet nu naar Deventer en heb er zo geen zin in...
Ik heb niet eens navigatie
Vroeger? Dat is niet meer hip dus?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vroeger hadden wijven ook een oerwoud rond hun kut hangen.
Onterechte klacht dus.
Nou is in Emmen verdwalen ook wel weer een kunst op zich natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ik doe alles zonder navigatie![]()
Kom altijd op plaats van bestemming aan, uiteindelijk
Omdat ik geen mic bij mij PC heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:14 schreef Viro het volgende:
Hoor je ook weinig op onz radio.
Within temptation
Kom dr maar in huppel
Vind WE niet zo bijzonderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:14 schreef Viro het volgende:
Hoor je ook weinig op onz radio.
Within temptation
Kom dr maar in huppel
Ik ben expert in verdwalen in Purmerend en Hoornquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou is in Emmen verdwalen ook wel weer een kunst op zich natuurlijk
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
Als je dan al verdwaald moet je maar niet naar Amsterdam gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind WE niet zo bijzonder
[..]
Ik ben expert in verdwalen in Purmerend en Hoorn![]()
Verdomme stomme scholen. Zeggen ze tegen de kinderen: Kwaliteit van het onderwijs wordt bedreigd.
Zoon komt thuis: ja ik heb een brief want de school wordt bedreigd.
Schrik mn eigen rot voor niks, niveau van die school kan toch niet lager
Kwam die bij jou vandaan?quote:
Als ik naar Amsterdam ga zet ik George bij Ezechielk voor de deur en stap dan de bus in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als je dan al verdwaald moet je maar niet naar Amsterdam gaan.
Ja dat is gewoon dom rijtjes uit je hoofd lerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kwam die bij jou vandaan?
Mijn zoon is beter in topo dan zn moeder. Vorige keer een 9,7 nu een 9,5
laatste 5 min voor de toets 1 keer overkijken en hoppaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon dom rijtjes uit je hoofd leren
Laat mij ff trots zijn jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon dom rijtjes uit je hoofd leren
Hij heeft het sarcasme duidelijk van zn moederquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind WE niet zo bijzonder
[..]
Ik ben expert in verdwalen in Purmerend en Hoorn![]()
Verdomme stomme scholen. Zeggen ze tegen de kinderen: Kwaliteit van het onderwijs wordt bedreigd.
Zoon komt thuis: ja ik heb een brief want de school wordt bedreigd.
Schrik mn eigen rot voor niks, niveau van die school kan toch niet lager
Sinds ik een auto heb gaat het wel beter. Ik verdwaal eigenlijk alleen in een plaats als ik op zoek ben naar een adres.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Topografie
80% ben ik nu alweer vergeten...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft het sarcasme duidelijk van zn moeder
In de keukenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
Koelkast, ben jij ook aan het meezingen?![]()
Juist welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je wilt mij niet horen op de radio.
Ooh Nederland ken ik uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds ik een auto heb gaat het wel beter. Ik verdwaal eigenlijk alleen in een plaats als ik op zoek ben naar een adres.
Ik mis Lady Dana met scorpia in je lijstjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:22 schreef djkoelkast het volgende:
Hm ik weet niet wat voor KUTversie dit is maar deze gaat er uit en ik zet er een nieuwe in
Als ik iets niet heb is het een kroepoekaccent...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In de keuken
[..]
Juist welMet je kroepoekaccent
Classic inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis Lady Dana met scorpia in je lijstje![]()
Die mis ik heel erg
Ik moest voor Engels de topo van Londen leren, ik verdwaalde zelfs in mn eigen woonplaats (papendrecht toentertijd)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh Nederland ken ik uit mijn hoofd
Maar dat komt omdat ik overal kom voor mijn werk.
Ik weet ook de meeste wegnummers uit mijn hoofd
Alleen die topografie van het buitenland__
Dan moest je de zijriviertjes van een rivier in Urugay leren, ik bedoel kom op man
Hoe dan ook, insturenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als ik iets niet heb is het een kroepoekaccent...
Jij hebt ook overal gewoond hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest voor Engels de topo van Londen leren, ik verdwaalde zelfs in mn eigen woonplaats (papendrecht toentertijd)_!
Ik moest pas uitreksel halen bij de gemeente, toen schrok ik wel even.quote:
Heb maar in twee plaatsen gewoond. 5 plaatsen tering zeg, over het hele land nog wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest pas uitreksel halen bij de gemeente, toen schrok ik wel even.
Papendrecht, sliedrecht, zevenaar, gorinchem, emmen
Een echte wereldburger die Huppel. Ik sta versteldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest pas uitreksel halen bij de gemeente, toen schrok ik wel even.
Papendrecht, sliedrecht, zevenaar, gorinchem, emmen
Mjah volgende plaats wordt sowieso omgeving Amsterdamquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb maar in twee plaatsen gewoond. 5 plaatsen tering zeg, over het hele land nog wel.
LOL!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een echte wereldburger die Huppel. Ik sta versteld
DH is ook best gezelligquote:
Vast nietquote:
Maar dan woon je wel dicht bij de ArenA.quote:
Abcoude lijkt me wel wat. Zo'n boerderijtje aan dat riviertje. Jammer dat het zo dicht bij ..... ligtquote:
Dat lijkt me dan weer niks.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar dan woon je wel dicht bij de ArenA.
Papendrechtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
Papendracht, daar heb ik wel een verhaal over.
Vroeger, toen we met een groep hangjeugd (toen koelkast nog een 17-jarig koelkastje was) altijd buiten hingen (hey pas op: op een speciaal voor ons ingericht "speeleiland" dus we vielen niemand lastig) kwam er eens een gast op een brommer, die gast heet nu PK, maar dat doet niet ter zake. Het is een PisKut namelijk.
Hoe dan ook, zijn buurvrouw heet Natasja (maar eigenlijk heet ze Aafke, ze noemt zich Natasja maar ze lijkt meer op een Petra). Die ging met een oud collega van me, maar ook dat doet niet ter zake.
Die is met een 10 jaar jongere gozer gaan samenwonen in Papendrecht en die hebben nu een paar kinderen![]()
Dat dus.
3x gelezen maar het kan me niet intrigerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
Vroeger, toen we met een groep hangjeugd (toen koelkast nog een 17-jarig koelkastje was) altijd buiten hingen (hey pas op: op een speciaal voor ons ingericht "speeleiland" dus we vielen niemand lastig) kwam er eens een gast op een brommer, die gast heet nu PK, maar dat doet niet ter zake. Het is een PisKut namelijk.
Hoe dan ook, zijn buurvrouw heet Natasja (maar eigenlijk heet ze Aafke, ze noemt zich Natasja maar ze lijkt meer op een Petra). Die ging met een oud collega van me, maar ook dat doet niet ter zake.
Die is met een 10 jaar jongere gozer gaan samenwonen in Papendrecht en die hebben nu een paar kinderen![]()
Dat dus.
Dan ben ik geslaagdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
3x gelezen maar het kan me niet intrigeren
Lijerquote:
Dit is een goed item voor webhawk. Geen touw aan vast te knopenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
Dat dus.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is een goed item voor webhawk. Geen touw aan vast te knopen
quote:
Wat dan?quote:
Moments in Lovequote:
PMen naar mij, koelkast of pirania voor een slotquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
Zo, Virtual DJ geïnstalleerd!Binnenkort ook maar eens uitproberen!
Coolcool, maar eerst wat lopen kutten op de testserver, neem ik aan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PMen naar mij, koelkast of pirania voor een slot
Er komt mettertijd een uploadfunctiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:42 schreef Stokstaart het volgende:
Kun eigenlijk je ergens nummers uploaden of anders requests doen voor in de verzoekjesautomaat?
Mis nog wel wat goede tracks.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
Nederlandschtalig
Lijkt me verstandig jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Coolcool, maar eerst wat lopen kutten op de testserver, neem ik aan?
Tofquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er komt mettertijd een uploadfunctie
[..]
Gegevens kun je bij mij opvragenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Coolcool, maar eerst wat lopen kutten op de testserver, neem ik aan?
Niet hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:49 schreef dockx het volgende:
Kan ik hier een verzoekje indienen?
Milk & Sugar vs. Vaya Con Dios - Hey (Nah Neh Nah)
Jaquote:
Aww kusje erop?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een kutmuziek allemaal![]()
Beetje jammer dat er geen goeie muziek wordt aangevraagd
Goede smaak heb ik hé! Frans Duijts, Frank van Etten en Stef Ekkelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een kutmuziek allemaal![]()
Beetje jammer dat er geen goeie muziek wordt aangevraagd
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Goede smaak heb ik hé! Frans Duijts, Frank van Etten en Stef Ekkel
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Goede smaak heb ik hé! Frans Duijts, Frank van Etten en Stef Ekkel
Terechte klachtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:02 schreef -Datdus- het volgende:
Ik mag gewoon geen onz-radio luisteren hier. Ze willen 538.
Als de lengte hetzelfde is niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast zit er nog verschil tussen deze:
52 Mark van Dale - Something Goin' On
Request this song now!
Song information
53 Mark van Dale - Something Goin' On (Radio Mix)
Zijn even lang, dus zal wel geen verschil inzitten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef Stokstaart het volgende:
Request this song now!
Song information
Zijn ze even lang? Zonee is de radio mix meestal een ingekorte versie voor op de radio jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef Stokstaart het volgende:
Request this song now!
Song information
Nee, Knetter isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ragboer heb je een deal gesloten met knetter ofzo?
Jullie hebben wel dezelfde soort baggermuzieksmaakquote:
Hey Bartsquote:
School.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We zien jou ook steeds minder, heb jij een leven ofzo?
Je past wel bij dr met die muziek van jequote:
Hee kerolquote:
Match made in heavenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je past wel bij dr met die muziek van je
ja iddquote:
Hoezo toepasselijk?quote:
K3 enz meezingenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja idd
lekker samen op de trekker
Jij mag niet, jij hebt geen smaak.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef Graseter het volgende:
Waar kan ik mijn ganzgeile verzoekjes aanvragen?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie hebben wel dezelfde soort baggermuzieksmaak
Niet haten op Nederlandstalig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je past wel bij dr met die muziek van je
Hihiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wij zijn ook een match made in heaven.
Ik mag wel, jij hebt geen smaak.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij mag niet, jij hebt geen smaak.
Aangevraagd door:
Stokstaart
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Stokstaart
gauwe auwe plaat vor de sfeer goet tu makke
Goed geregeldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb trouwens een deal met trololo, de doen om en om de nachtdienst: de machine vanaf 4:00 uur tot trolo er is en als trolo weg is dan neemt de machine het weer over tot 10:00u, iedereen tevreden en altijd leuke muzak
Nu is de wachttijd maar een half uurquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:11 schreef Stokstaart het volgende:
Haha fuuuuuk is druk met verzoekjes deze heb ik nog aangevraagd in 2003
Ik was het nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
En wie heeft nou WEER kryptonite aangevraagd? Schijtplaat. Ik gooi 'm er nog eens uit
Mag ik niet zeggen van koelkast want jij vraagt schijtnummers aan.quote:
Kryptonitequote:
Precies ik word schijtmisselijk van die plaat, hetzelfde geldt voor smells like teen spirit en sweet home alabamaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
En wie heeft nou WEER kryptonite aangevraagd? Schijtplaat. Ik gooi 'm er nog eens uit
Heb jij ook rickroll aangevraagd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
KryptoniteZometeen Lekker op de trekker maar weer ff doen. Rickroll is ook onderweg
knetterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:16 schreef Ragboer het volgende:
Heb m trouwens maar 2x aangevraagd. Wie heeft m dan die andere 3x aangevraagd?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:16 schreef Ragboer het volgende:
Heb m trouwens maar 2x aangevraagd. Wie heeft m dan die andere 3x aangevraagd?
quote:
Dat is toch die incompetente kasthomo die vrouwelijke agenten slaat?quote:
Hansie is baasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is toch die incompetente kasthomo die vrouwelijke agenten slaat?
Ik stem voorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
Er moet een verwijderscript komen, dat je kunt stemmen op de meest gehate plaat en die gaat er dan uit
Als hij hier in Waalwijk loopt worden al zijn tanden uit zijn smoel geslagen. Hij had hier namelijk tijdens een wedstrijd van RKC in beschonken toestand een agente geslagen.quote:
Koelkasteditquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
Of een Koelkastedit, van 20 seconden, ook leuk.
Dat is wel een goed idee inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
Er moet een verwijderscript komen, dat je kunt stemmen op de meest gehate plaat en die gaat er dan uit
Begin maar met edittenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
Of een Koelkastedit, van 20 seconden, ook leuk.
Dat dusquote:
K3 - Alles (behalve kutjeslied)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
Ok ik maak een poll, geef eens platen op die er uit moeten
Artiest - Titel
Haagsquote:
Sowieso K3, maakt niet uit wasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
K3 - Alles (behalve kutjeslied)
1 titel graagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
K3 - Alles (behalve kutjeslied)
K3- Kusjesdagquote:
quote:
1 K3 - Blub, Ik Ben Een Vis!quote:
dockx
Bericht:
Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig.
3 Doors Down - Kryptonitequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
Ok ik maak een poll, geef eens platen op die er uit moeten
Artiest - Titel
Haterrrrquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
Mannenkoor Karrespoor - "Lekker op de trekker"
NEEEEEEEEEE NIET RICK ERUIT!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
Poll: Welke plaat moet verdwijnen uit de lijst?
• 3 Doors Down - Kryptonite
• Nirvana - Smells like teen spirit
• Rick Astley - Never gonna give you up
• K3 - Kusjesdag
• Frank van Etten - Leef als 'n Zigeuner
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ga is heel snel aids krijgen jijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
3 Doors Down - Kryptonite
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Die twee sowieso.
Doodsverwensing >> BAN!!quote:
ja 1x dat kk nummer is nog te doen maar als je hem 12x op een middag gaat aanvragen gaan mensen vanzelf haten.quote:
aids ga je niet dood aan hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Je hebt gestemd op: Nirvana - Smells like teen spirit
[..]
Doodsverwensing >> BAN!!
Je moet gewoon lief doen tegen Ezjequote:
Af en toe mag toch wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
Eigenlijk moeten sowieso die platen er uit die 1000000x per dag op alle stations te horen zijn.
Nummers die hier overdreven vaak aangevraagd eruit worden tieften lijkt me beter. Je ziet nu al met dat hoerenTrekker nummer dat mensen misbruik maken van. Dus misbruik =quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
Eigenlijk moeten sowieso die platen er uit die 1000000x per dag op alle stations te horen zijn.
Nee, die aids moet gewoon uit de lijst.quote:
Ik ook niet, heb m vandaag en 2 dagen geleden aangevraagd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nummers die hier overdreven vaak aangevraagd eruit worden tieften lijkt me beter. Je ziet nu al met dat hoerenTrekker nummer dat mensen misbruik maken van. Dus misbruik =![]()
Ik vraag nooit 2x per dag hetzelfde nummer aan
En de rest was zeker knetter dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb m vandaag en 2 dagen geleden aangevraagd.
Dat is echt kansloos. Muziek er uit halen die heel veel mensen goed vinden. Alleen omdat 2 of 3 mensen het er uit willenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee, die aids moet gewoon uit de lijst.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En de rest was zeker knetter dan?
Precies. Ook muziek die Koelkast kansloos vind moet gewoon in de lijst . Alleen gewoon niet de hele dag aanvragen dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is echt kansloos. Muziek er uit halen die heel veel mensen goed vinden. Alleen omdat 2 of 3 mensen het er uit willen
Als je 100x Smells like/kryptonite wil horen kun je net zo goed 1 van de gangbare radiostations aanzetten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is echt kansloos. Muziek er uit halen die heel veel mensen goed vinden. Alleen omdat 2 of 3 mensen het er uit willen
Ja en als jij het niet wilt horen kun je net zo goed je eigen muziek aanzettenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je 100x Smells like/kryptonite wil horen kun je net zo goed 1 van de gangbare radiostations aanzetten.
Jij moet sowieso heel erg goed gaan nadenken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja en als jij het niet wilt horen kun je net zo goed je eigen muziek aanzetten
?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij moet sowieso heel erg goed gaan nadenken.
Aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht van Huppelmuts
Hazes
Als jij draait komen elke keer gewoon dezelfde liedjes langs. Net alsof ik naar een herhaling zit te luisteren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja en als jij het niet wilt horen kun je net zo goed je eigen muziek aanzetten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als jij draait komen elke keer gewoon dezelfde liedjes langs. Net alsof ik naar een herhaling zit te luisteren.
Zit toch al een limiet op?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:30 schreef Stokstaart het volgende:
Kan er niet een limiet ingesteld worden in de automaat waardoor een liedje (bijvoorbeeld) maar maximaal 3x per dag gedraaid kan worden?
Darude - Sandstorm?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:29 schreef Ragboer het volgende:
Hoe heet dat dance nummer van die ginger die een sigaretje rookt bij het strand? Iemand?
geen daglimiet toch?quote:
Normaal staat de machine maar een paar uur per dag aan, maar ik kan kiezen dat elk nummer max 1x per 12 uur gedraaid kan worden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:30 schreef Stokstaart het volgende:
Kan er niet een limiet ingesteld worden in de automaat waardoor een liedje (bijvoorbeeld) maar maximaal 3x per dag gedraaid kan worden?
nee dat is m niet.quote:
Vertelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij moet sowieso heel erg goed gaan nadenken.
Nee? als je zo iets zegt kan je toch wel antwoord geven.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga 't nog 3x quoten. Als je nadenkt weet je heel goed waarover je moet nadenken.
Als dat een plaat is die je elke dag 10x per dag op elk mogelijk station hoort, jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:32 schreef Graseter het volgende:
Dus als iedereen heel vaak sandstorm aanvraagt moet die er ook uit?
Lijkt me geen slecht idee. Zo hou je ook de diversiteit op peil.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Normaal staat de machine maar een paar uur per dag aan, maar ik kan kiezen dat elk nummer max 1x per 12 uur gedraaid kan worden bijvoorbeeld.
Huppelmuts
Bericht:
Tis er weer tijd voor
Op de radio hoor ik alleen maar mainstream muziek ipv 3 doors down of nirvana.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als dat een plaat is die je elke dag 10x per dag op elk mogelijk station hoort, ja
quote:
Toch nog mensen die hem waarderenquote:
Leuk hequote:
Geweldig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Toch nog mensen die hem waarderen
[..]
Leuk he
Staat er nu in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lijkt me geen slecht idee. Zo hou je ook de diversiteit op peil.
Volgens mij heeft Nirvana meer albums of in elk geval meer nummers uitgebracht, vraag gewoon eens een andere track aan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op de radio hoor ik alleen maar mainstream muziek ipv 3 doors down of nirvana.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee? als je zo iets zegt kan je toch wel antwoord geven.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zo speciaal voor jou 3xquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Top conceptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat er nu in.
Nummers van hetzelfde album > 30 minuten uit elkaar
Nummers van dezelfde artiest > 45 minuten uit elkaar
Nummers met dezelfde titel > 2 uur uit elkaar
Exact hetzelfde nummer > 12 uur uit elkaar
http://en.wikipedia.org/wiki/Nirvana_discographyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op de radio hoor ik alleen maar mainstream muziek ipv 3 doors down of nirvana.
K3quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
• 3 Doors Down - Kryptonite
• Nirvana - Smells like teen spirit
• Rick Astley - Never gonna give you up
• K3 - Kusjesdag
• Frank van Etten - Leef als 'n Zigeuner
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
K3 is aan het winnen.
Er is ingesteld dat je niet 2x hetzelfde nummer na elkaar hoort in 12 uur. Als je daar niet tegen kunt moet je het wat langer instellen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nirvana_discography
En toch elke keer smells like of come as you are kiezen.
DAT is voornamelijk het probleem.
Draai dan divers van 1 artiest. Pak een keer een nummer wat niet zo bekend is.
Nou als mensen dat nou willen horen. Weet zeker dat er stuk meer mensen zijn die het niet erg vinden en dat stuk liever horen dat nummers die grappig moeten zijn als k3 en al die anderen zooi.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nirvana_discography
En toch elke keer smells like of come as you are kiezen.
DAT is voornamelijk het probleem.
Draai dan divers van 1 artiest. Pak een keer een nummer wat niet zo bekend is.
Wie is Niels?quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Niels
Bericht van Niels
Omdat bromance..
Dat is nu net gedaan schatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Er is ingesteld dat je niet 2x hetzelfde nummer na elkaar hoort in 12 uur. Als je daar niet tegen kunt moet je het wat langer instellen.
Zo nu in begrijpend NL aubquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou als mensen dat nou willen horen. Weet zeker dat er stuk meer mensen zijn die het niet erg vinden en dat stuk liever horen dat nummers die grappig moeten zijn als k3 en al die anderen zooi.
Ik hou van jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:37 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zet mijn vetorecht in. Rick mag er niet uit.
Rick houdt van FOK! en wij houden van Rickquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:37 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zet mijn vetorecht in. Rick mag er niet uit.
Jij snapt het niet, de luisteraars mogen kiezen wat ze willen luisteren daarom moeten er meer muziek uit de aanvraag lijst.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou als mensen dat nou willen horen. Weet zeker dat er stuk meer mensen zijn die het niet erg vinden en dat stuk liever horen dat nummers die grappig moeten zijn als k3 en al die anderen zooi.
Oja, sorryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij snapt het niet, de luisteraars mogen kiezen wat ze willen luisteren daarom moeten er meer muziek uit de aanvraag lijst.
Ik vind wel dat 3 deuren beneden inmiddels gewoon bij jou hoort. Soort van trademark.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
maak van dat dan en het klopt gewoon hoor.
Nee stokertje het gaat erom dat je bepaalde nummers elk uur hoort en dat is gewoon kutquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
De nummers die mensen het liefste luisteren zo snel mogelijk.
Vind 1x per dag niet eens erg, maar ik hoor hem wel 3x per dag, beetje te veel van het goede.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind wel dat 3 deuren beneden inmiddels gewoon bij jou hoort. Soort van trademark.
Maar ze hebben meer muziek.
Net als nirvana en lynyrd skynnyrd ben ik inmiddels ook zat
Metal?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef ToT het volgende:
Ik ben van plan vooral shizzle te draaien wat waarschijnlijk bijna niemand kent.
Als jij er bent zijn we niet lief, als je weg bent wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet naar mn ghetto, afspraak verzet.
Jullie gaan lief doen!!
Mooi over een uur verder met bitchen dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als jij er bent zijn we niet lief, als je weg bent wel.
Juistem!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi over een uur verder met bitchen dus
Naatje met zijn vuist in zijn gaatje. Goed hé! Heb ik verzonnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
koelkast, heb je tijd voor dat teamviewer gedoe?
Was dat die snijmuziek?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer metalcore en hardcore gedraaid, dat werd niet gewaardeerd.
Gemiddelde luisteraar hier is denk ik toch vrij mainstreamquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer metalcore en hardcore gedraaid, dat werd niet gewaardeerd.
Het gaat niet om rockmuziek, ik luister ook altijd naar Toon.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:44 schreef mash_ het volgende:
Jammer dat ik niet draai om 14:00 vandaag anders had ik speciaal voor jullie leuke rock muziek gedraaid
Dat is niet de bedoeling, de automaat is voor de lege uurtjes dus moet voor iedereen zijn, dus redelijk mainstream.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gemiddelde luisteraar hier is denk ik toch vrij mainstream
Logisch dat de standaard plaatjes voorbij komen. Bovendien geeft de automaat ook (nog) niet de ruimte om echte de diepte in gaan.
Ja weet waar het om gaat. Maar muziek er uithalen slaat gewoon nergens op. Maarja haal ze er maar uit als je er blij van wordt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het gaat niet om rockmuziek, ik luister ook altijd naar Toon.
Het gaat om constant dezelfde paar platen van Nirvana, Pearl Jam, RHCP, 3 doors down, soad etc.
Dat heb ik toch niet gedaan? Wat lul je nou slap, kutviool.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja weet waar het om gaat. Maar muziek er uithalen slaat gewoon nergens op. Maarja haal ze er maar uit als je er blij van wordt.
Heb het net ff op JouwBuis gezocht, lijkt wel homomuziek ofzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als jij dat vind.
Ik zou eerder Emocore snijmuziek noemen.
Wat emocore of hardcore en metalcore?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb het net ff op JouwBuis gezocht, lijkt wel homomuziek ofzo.
emocorequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat emocore of hardcore en metalcore?
Nog niet nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heb ik toch niet gedaan? Wat lul je nou slap, kutviool.
Ga je moeder neuken.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:49 schreef Stokstaart het volgende:
Goeie keuze dit nu Koelkast al opgefokt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |