Wek ik die indruk? Sorry!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:01 schreef Gellius het volgende:
Ben je weer eens op 't oorlogspad, Liene?
Eén kat. Van die andere vermoeden we nu dat die in het rookkanaal zit.quote:
Ik luister er nu naar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef Z het volgende:
Vinden jelui al wat van de James Blake plaat (DO, zzooddiiaakk). Ik vind 'm prachtig.
Die staat ook ergens op mijn lijstje. Mijn ouders draaiden vroeger die Vive La France platen, deel 1 t/m 76, helemaal asgrijs. Daar zit best veel meuk tussen, en veel van die overbekende tralala-falderiefaldera-meezingers. Ik zoek eigenlijk de krenten uit de pap: ouderwetse Franse zoetigheid, sentimenteel, makkelijk in het gehoor, maar ook een beetje obscuur.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:39 schreef Gellius het volgende:
Tsja. Gérard Lenorman wellicht?
[ afbeelding ]
Voor wie niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
Slapen en drinken tegelijkertijd is niet goed, hè!
Uiteindelijk is de moeder de klos.quote:
God, ik had eigenlijk gedacht dat jullie nog eens kinderen zouden maken. Ik kan me nog levendig herinneren dat hij 'Batuwu Griekgriek' zo'n briljante vondst vond, ik dat roerend met hem eens was, en Batuwu een grote mate van respect bij ons afdwong omdat we dachten dat hij dat zelf bedacht had. Ik vraag me af of hij, Berserker dus, er intussen achter is gekomen dat dat helemaal geen beroersel van hemzelf, Batuwu dus, was alsook hoe het allemaal gelopen zou zijn als hij daar eerder achter gekomen was. Ik meen me te herinneren dat hij met een gelijkwaardig ontzag over de grootte van je borsten sprak, maar dat terzijde.quote:
Geef mij maar de Franse Gerard Joling;quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:15 schreef Ringo het volgende:
Zeg, houden jullie van Franse sjans-songs? (Ook die hele kleffe cheesy liedjes uit de seventies.) Ik leg een verzameling aan van mijn favorieten, die ik wil vertalen naar het Nederlands. Zingbaar, welteverstaan; ik zou mijn teksten rechtstreeks aan Guus Meeuwis moeten kunnen verkopen.
Heeft iemand hier nog een mooi Frans lied in gedachten dat ikzelf misschien over het hoofd heb gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |