Da's alvast de opsteker van de dag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ironisch was. Aansluitend bij het filmpje.
Kón ik dat maar, dan had ik nog meer Doom-levels af kunnen krijgen destijds.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
Slapen en drinken tegelijkertijd is niet goed, hè!
Alwéér naar het consultatiebureau? Waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:40 schreef Gellius het volgende:
Als actief lid van de vakgroep Jonge Vaders in de LPT wil ik graag melden dat WG alwéér tot de volgende ronde bevorderd is.
Maar jij bent de houder van het antwoord op mijn 'waarom'. Ik heb namelijk geen bewuste ervaring met wat men zoal bekijkt aan zo'n kind bij zo'n bezoek.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Gellius het volgende:
Het was tot nu toe maandelijks, Liene. Vanaf nu tweemaandelijks. Ik vraag me natuurlijk niet af 'waarom' en ik vind het heel onmaatschappelijk dat jij dat wel doet. Ik twijfel niet aan het consultatiebureau. War is Peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
Ik kan me niet voorstellen dat de moeder van Wicher genoegen neemt met een dergelijk verslag. Krijg je niet een boekje mee met informatie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef Gellius het volgende:
Ik ook niet, Liene. Ik kijk enkel ontroerd en van liefde vervuld naar de verrichtingen van de mevrouw die mijn kind keurt. De uitslag zal hoe dan ook goed zijn en rechtvaardig zijn.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Gellius het volgende:
Het was tot nu toe maandelijks, Liene. Vanaf nu tweemaandelijks. Ik vraag me natuurlijk niet af 'waarom' en ik vind het heel onmaatschappelijk dat jij dat wel doet. Ik twijfel niet aan het consultatiebureau. War is Peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
Gewicht, lengte, bij jongetjes of de balletjes (nog) zijn ingedaald, eventuele afplatting van het hoofd, en afhankelijk van de leeftijd wat andere lichamelijke dingen (bijvoorbeeld de stand van de heupen en het zicht). Als ze ouder worden, worden ook wat basale vaardigheden bekeken (kunnen ze een propje van tafel pakken met de pincetgreep?). Tot slot krijgen de kinderen prikken en kun je zelf vragen stellen (bijvoorbeeld over voeding).quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar jij bent de houder van het antwoord op mijn 'waarom'. Ik heb namelijk geen bewuste ervaring met wat men zoal bekijkt aan zo'n kind bij zo'n bezoek.
Van Dale zegt dat beide mag.quote:
Dat moet je vooral tegen Gellius zeggen. Die zet zijn accenten ook zo lekker rebels net de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Van Dale zegt dat beide mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |