Zeg het ze, zodiakk! Breng wat orde bij het rapalje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Hebben/krijgen, Gellius. Moeten we eigenlijk niet eens een Cato-update HEBBEN/KRIJGEN!
DOOM-levels bouwen: check, trouwens.
Rustig schatje! Je kunt nu eenmaal niet altijd de massa verheffen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef zodiakk het volgende:
Hebben/krijgen, Gellius. Moeten we eigenlijk niet eens een Cato-update HEBBEN/KRIJGEN!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Rustig blijven schatje! Je kunt nu eenmaal niet altijd de massa verheffen!
Ja Gellius, daar sta ik even met mijn mond vol tanden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Gellius het volgende:
[Je moet/kunt beter] rustig blijven, schatje (...).
Maar zo ver hoeft het niet te komen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef zodiakk het volgende:
Gellius weet niet met wie hij solt. Binnenkort wordt zijn WOZ-waarde naar boven bijgesteld, vallen er exorbitante belastingaanslagen bij hem op de mat en worden zijn kinderbijslag, kinderopvangtoeslag, inkomensafhankelijke combinatiekorting, kindgebonden budget, hypotheekrenteaftrek en arbeidskorting over 2010 teruggevorderd.
Dan stuurt Gellius WG op je af.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Maar zo ver hoeft het niet te komen, natuurlijk.
Ik hou wel van zo'n dominante machtswellustige man.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef zodiakk het volgende:
Maar zo ver hoeft het niet te komen, natuurlijk.
Apart, ik heb me nooit beseft dat Koot & Bie zo lang zijn doorgegaan. Dat ze internet nog hebben meegemaakt, en Giphart en Grunberg. Voor m'n gevoel waren ze eind jaren 80 al gestopt.quote:
Daar gaat je reputatie als taalvirtuoos.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Apart, ik heb me nooit beseft dat Koot & Bie zo lang zijn doorgegaan. Dat ze internet nog hebben meegemaakt, en Giphart en Grunberg. Voor m'n gevoel waren ze eind jaren 80 al gestopt.
Goed, maar wat vond je van het filmpje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar gaat je reputatie als taalvirtuoos.
Ze drinkt, slaapt en poept. Soms tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef Gellius het volgende:
Moeten we eigenlijk niet eens een Cato-update?
Dé topic, Gellius.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Gellius het volgende:
Ik probeer je het juist al het hele topic naar de zin te maken, zodiakk.
Ik dacht dat het ironisch was. Aansluitend bij het filmpje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar gaat je reputatie als taalvirtuoos.
Fijn dat mijn geniale grap niet onopgemerkt is gebleven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ironisch was. Aansluitend bij het filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |