Ik eentje op mijn schip.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had laatst een raar beest in mijn vuilnisbak.
Ik werd naast zon raar beest wakker...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
Gebeurt wel vaker. Je hebt zelfs apparaatjes om de beesten bij je auto te verjagen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:25 schreef Saarbarbaar het volgende:
Ik kan me vaag herinneren dat de broer van mijn vriend ooit beweerde, dat hij ook een marter kabels had doorgebeten in zijn auto...Schijnt dat er een of ander stofje daar aanwezig is, wat marters aantrekt, no kidding
Maarja, het beestje wordt wel snel warm dankzij die geleidende kabels. Dat dan weer wel!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:25 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik had laatst een steenmarter in de frietpan, nou gatverdamme zeg die beesten zijn niet te vreten want deze bleek helemaal vol met autokabels te zitten!
Schijnt dat een pluk hondenhaar ook helptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker. Je hebt zelfs apparaatjes om de beesten bij je auto te verjagen.
[ afbeelding ]
quote:Hondenhaar kunt u gebruiken als "anti marter middel", d.w.z. als u last heeft, dat uw auto bezocht wordt door marters (die kabels doorbijten) of wanneer steenmarters uw zolder als woonplaats hebben uitgekozen, legt u hondenhaar, wel of niet in een sok, onder uw auto of op uw zolder neer. De marter vindt de hondengeur niet prettig en laat uw auto of zolder links liggen.
Het hondenhaar verzamelt u na het borstelen of na een trimbeurt.
Onder de motorkap van uw auto kan ook een roostertje of stuk kippengaas worden aangebracht. Een doek met ammoniak, een schaaltje met bleekwater of een toiletblokje met citroengeur kan ook. Naast de geur van hondenhaar hebben steenmarters een hekel aan lawaai en fel licht. Het heeft geen zin om een marter met veel lawaai weg te jagen, of om een anti-marterspray te gebruiken. Als de kust weer veilig is, komt de marter namelijk gewoon terug.
Ik zie dat ik al te laat was, maar hier gaat het dus wel goed. Als je het niet direct op het blok legt.quote:Schijnt dat een pluk hondenhaar ook helptMaarja, weet niet of je dat wel bij je motorblok wil leggen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |