Ik ben soms ook nog jong van geest hoor!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het dondert niet. D'r lichaam is jong en dat is wat telt
vertel mij wat nieuwsquote:U staat het dichtst bij de VVD, en het verst van de Partij van de dieren.
You're just jealous 'cause the little voices are talking to ME.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef STING het volgende:
[..]
Some people say I'm crazy, but the voices in my disagree.
Geef eens een voorbeeldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben soms ook nog jong van geest hoor!
Ja doei.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg de vraag of Overijssel met Gelderland moet opgaan in een provincie
Doen! Dan wordt het één groot tukkerland.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg de vraag of Overijssel met Gelderland moet opgaan in een provincie
Dat doe ik uiteraard ook, alleen mag niemand dat wetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Techno het volgende:
Ik zie al waar Samzz op kan stemmen: Partij van de dieren.
Tuurlijk niet, dan wordt het een provincie met iets meer regio'squote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Doen! Dan wordt het één groot tukkerland.
Ik ben geen tukkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Drenthe, Friesland en Groningen erbij en dan verzelfstandigenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zal je ook niet worden als je niet in Twente woont.quote:
Niet weer die discussiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal je ook niet worden als je niet in Twente woont.
Ik wel hoor. Vooral op een luie zondagmiddagquote:
En Limburg geven we terug aan de Duitsers.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef MissMSX het volgende:
Drenthe, Friesland en Groningen erbij en dan verzelfstandigen
Vlug, roep iets! Bier! Tieten!quote:
En Brabant aan de Belgenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef Techno het volgende:
[..]
En Limburg geven we terug aan de Duitsers.
Dat zijn van die termen die ik nooit gebruikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Vooral op een luie zondagmiddag
Het gaat nooit wat worden tussen onsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn van die termen die ik nooit gebruik. Ik ga even tukken...
.
Daar heb je me tukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat nooit wat worden tussen ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |